Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka - Ebook (Książka PDF) do pobrania w formacie PDF
Fragment:

Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-8088-135-8
Język:
Polski
Rok wydania:
2016
Rozmiar pliku:
9,1 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
29,95 zł
Cena w punktach Virtualo:
2995 pkt.

Pełny opis

Książka prezentuje wiedzę na temat zasobów niezbędnych do powstania nowych firm, ich wzrostu i rozwoju. Jej istotną zaletą jest odwoływanie się zarówno do teorii, jak i praktyki gospodarczej. W poszczególnych rozdziałach daje się zauważyć logiczne ustrukturyzowanie treści, obejmujące: wprowadzenie, definiowanie pojęć i przyjmowanie klasyfikacji, odwołania do aktualnego stanu badań oraz przykłady praktyczne. Rozważania są podsumowywane ćwiczeniami i/lub pytaniami kontrolnymi. Taka struktura doskonale odpowiada wymogom nowoczesnego podręcznika.

 

Publikacja wyróżnia się na tle innych m.in. całościowym ujęciem zagadnień związanych z przedsiębiorczością oraz zarządzaniem małymi i średnimi firmami. Może służyć zarówno jako podręcznik akademicki (na kierunkach studiów związanych z naukami o zarządzaniu, ekonomią czy finansami), jak i źródło wiedzy dla praktyków na temat rozpoczynania oraz kontynuowania działalności gospodarczej, a także kształtowania postaw przedsiębiorczych.

Spis treści

Wstęp (Renata Lisowska, Jarosław Ropęga)       7

 

Rozdział 1. Przedsiębiorczość. Zagadnienia ogólne (Jarosław Ropęga)   13

Rozdział 2. Specyfika funkcjonowania i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (Renata Lisowska) 47

Rozdział 3. Rozwój kompetencji przedsiębiorczych (Katarzyna Januszkiewicz, Tomasz Czapla)  73

Rozdział 4. Prawne aspekty i procedury formalno-prawne uruchomienia działalności gospodarczej (Sybilla Graczyk)    93

Rozdział 5. Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw (Ewa Walińska, Sławomir Jędrzejewski) 129

Rozdział 6. Zarządzanie podatkami w małych i średnich przedsiębiorstwach (Jacek Kalinowski)                181

Rozdział 7. Ocena sytuacji finansowej małego i średniego przedsiębiorstwa (Jacek Gad)            235

Rozdział 8. Wycena akcji i udziałów MSP (Grzegorz Urbanek)    255

Rozdział 9. Zarządzanie strategiczne w małych i średnich przedsiębiorstwach (Zbigniew Matyjas)          291

Rozdział 10. Modele biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw (Robert Kozielski)  319

Rozdział 11. Zarządzanie ludźmi w małych i średnich przedsiębiorstwach (Joanna Cewińska, Katarzyna Wojtaszczyk)   351

Rozdział 12. Innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach (Magdalena Ratalewska, Edward Stawasz)      387

Rozdział 13. Inwestycje w małych i średnich przedsiębiorstwach (Jerzy Różański, Dorota Starzyńska)   423

Rozdział 14. Transfer technologii w małym i średnim przedsiębiorstwie (Dariusz M. Trzmielak)                453

Rozdział 15. Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach (Małgorzata Grzegorczyk, Magdalena Ratalewska)      491

Rozdział 16. Logistyka w małych i średnich przedsiębiorstwach (Joanna Piorunowska-Kokoszko)            515

Rozdział 17. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Internecie (Małgorzata Grzegorczyk, Magdalena Ratalewska) 557

Rozdział 18. Ekspansja międzynarodowa małych i średnich przedsiębiorstw (Wojciech Popczyk)            585

Rozdział 19. Zewnętrzne źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw (Paweł Głodek, Magdalena Wiśniewska)      621

Rozdział 20. Instytucjonalne otoczenie biznesu (Monika Fabińska)         653

 

 

Autorzy         683

BESTSELLERY

Serwis korzysta z plików cookies w celach określonych w Polityce Prywatności i Cookies (aktualizacja dn. 26.10.2016 r.). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie.