Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - Ebook (Książka PDF) do pobrania w formacie PDF
Fragment:

Zarządzanie międzynarodowe. Strategie i studia przypadków - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-8088-366-6
Język:
Polski
Rok wydania:
2016
Rozmiar pliku:
4,5 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
14,95 zł
Cena w punktach Virtualo:
1495 pkt.

Pełny opis

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny procedurę od pomysłu wejścia na rynki zagraniczne do jego realizacji. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji sposobów, form i strategii internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w literaturze koncepcjami internacjonalizacji przedsiębiorstw.

Postawione tezy wynikają z analizy i oceny problemów na gruncie „dynamicznego” zarządzania przedsiębiorstwami w danej rzeczywistości gospodarczej, a proces internacjonalizacji przedsiębiorstw przedstawiony został jako szansa na podniesienie konkurencyjności firm. Opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw jest częścią opracowania. Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym o charakterze poznawczym i utylitarnym.

 

Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych przez autorów w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących sposobów ich internacjonalizacji, jej strategii i form, wsparcia ze strony rządu, jednostek naukowo-badawczych, także motywów i barier w rozważanym procesie.

Spis treści

Wstęp                                                                                  7

I. Przedsiębiorstwo wobec procesów globalizacji i internacjonalizacji         11

1. Globalizacja istota, korzyści                                       11

2. Internacjonalizacja istota, korzyści, zagrożenia 14

3. Warunki funkcjonowania współczesnych firm              17

4. Wsparcie rządu                                                             22

5. Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstw i ryzyko w handlu międzynarodowym    26

II. Formy i strategie internacjonalizacji 33

1. Strategie internacjonalizacji 33

2. Formy internacjonalizacji 40

3. Modele internacjonalizacji 49

4. Struktury organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych            63

III. Studia Przypadków                                                            73

1. Przedsiębiorstwo Agat”                                                    73

2. Przedsiębiorstwo Wola” 80

3. Przedsiębiorstwo „High Fashion87

4. Przedsiębiorstwo P. Hulicki ZPHU „PiK”                           93

5. Przedsiębiorstwo Famas SA                                               98

6. Przedsiębiorstwo „Z.W. Biliński” Sp. j. (Factory of Colour)  103

7. Przedsiębiorstwo „X” z branży zbrojeniowej 110

8. Przedsiębiorstwo „Y” z branży zbrojeniowej 115

9. Przedsiębiorstwo Sprzętu Ochronnego MASKPOL SA 124

10. Przedsiębiorstwo Gatta Sp. z o.o. 132

Zakończenie 137

Bibliografia 139

Spis rysunków 147

Spis tabel 148

Spis zdjęć 149

 

Ankieta           151

BESTSELLERY

Serwis korzysta z plików cookies w celach określonych w Polityce Prywatności i Cookies (aktualizacja dn. 26.10.2016 r.). Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie cookie.