WYDAWNICTWO
AUTOR:
Ewa Waliczek
WYDAWNICTWO
AUTOR:
Ewa Waliczek
-
Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspektyWydawnictwo: Naukowe Wydawnictwo IVGFormat: EBOOK , PDFZabezpieczenie: WatermarkKategoria: EkonomiaTytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie – wybrane aspekty Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP22.00 18.00 zł-18%Cena w punktach Virtualo: 1800 pkt.EBOOK , PDFFormat PDFczytajna laptopieczytajna tablecieFormat e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.Format PDFczytajna laptopieczytajna tablecieFormat e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.Zabezpieczenie: Watermark22.00 18.00 zł-18%