Jak kształtować regionalne produkty turystyczne? Teoria i praktyka - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-233-8083-2
Język:
Polski
Data wydania:
10 października 2009
Rozmiar pliku:
3,3 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
27,20 zł
29,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
2720 pkt.

Pełny opis

W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów.

Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.

Spis treści

Wstęp

ROZDZIAŁ 1. Istota regionalnego produktu turystycznego
1.1. Produkt turystyczny w ujęciu marketingowym
1.2. Przesłanki kształtowania
1.3. Cechy
1.4. Region i jego atrakcyjność turystyczna
1.5. Podmioty biorące udział w tworzeniu regionalnego produktu turystycznego

ROZDZIAŁ 2. Metodyka kształtowania regionalnego produktu turystycznego
2.1. Proces kształtowania
2.2. Procedura segmentacji
2.3. Wizerunek
2.4. Instrumenty oddziaływania marketingowego
2.5. Doskonalenie

ROZDZIAŁ 3. Podstawy rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce
3.1. System organizacji turystyki w Polsce
3.2. Rozwiązania formalnoprawne w Polsce
3.3. Turystyka i regionalne produkty turystyczne w perspektywie polityki Unii Europejskiej
3.4. Współpraca sieciowa

ROZDZIAŁ 4. Regionalne produkty turystyczne w Polsce
4.1. Przegląd regionalnych produktów turystycznych
4.2. Regionalne produkty turystyczne w działaniach jednostek samorządu terytorialnego
4.3. Studium przypadku: Szlak Architektury Drewnianej
4.4. Bariery i stymulatory rozwoju regionalnych produktów turystycznych
4.5. Obszary współpracy podmiotów na rzecz rozwoju regionalnych produktów turystycznych

Zakończenie
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów