Klient w sieci organizacyjnej - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7930-150-8
Język:
Polski
Data wydania:
Kwiecień 2013
Rozmiar pliku:
5,3 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
30,00 zł
32,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
3000 pkt.

Pełny opis

Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta? jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego? Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient „uczy się” szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.

Spis treści

Wstęp
Rozdział 1. Istota i typy sieci organizacyjnej
1.1. Pojęcie i istota sieci organizacyjnej
1.2. Społeczny i strategiczny wymiar sieci
1.3. Sieciowość a cele zakładania i rozwoju przedsiębiorstwa
1.4. Właściwości i parametry sieci organizacyjnej
1.4.1. Cechy sieci
1.4.2. Wymiary i zmienne sieci
1.5. Typy sieci organizacyjnych
1.6. Klaster jako szczególny rodzaj sieci
Rozdział 2. Klient na rynku i w sieci organizacyjnej
2.1. Zachowania rynkowe klienta – istota, modele i racjonalność zachowań
2.2. Klient w obliczu pojedynczej organizacji
2.3. Sieciowa „deformacja” klienta
Rozdział 3. Procesy i problemy zarządzania w sieci z perspektywy klienta
3.1. Procesy zachodzące w sieci
3.2. Sieć – quasi-pole konkurencyjne
3.3. Problemy stabilności i rozwoju sieci
3.3.1. Przyczyny i formy niestabilności sieci
3.3.2. Warunki utrzymania stabilności sieci
Rozdział 4. Sieć organizacyjna jako przestrzeń generowania wartości
4.1. Pytania o wartość
4.2. Przyrost wartości dla firmy sieciowej
4.3. Przyrost wartości dla klienta sieciowego
4.4. Zdolność sieci do tworzenia wartości dla klienta
Rozdział 5. Klient i organizacja: dualizm sieciowy
5.1. Klient i przedsiębiorstwo w procesie usieciowienia
5.2. Determinanty sieciowe zachowań klienta
5.3. Klient sieci w fazie międzyzakupowej
Rozdział 6. Wiedza i innowacje w sieci z udziałem klienta
6.1. Sieciowe uczenie się
6.2. Klient sieciowy w generowaniu i przepływie wiedzy
6.3. Przyrost wiedzy jako efekt interferencji dwóch sieci: organizacji i klientów
Rozdział 7. Strategie sieci organizacyjnych ukierunkowane na klienta
7.1. Założenia stanu równowagi
7.2. Użyteczność i ortogonalność sieci jako wymiary strategii
7.3. Typy strategii sieci
Rozdział 8. Satysfakcja i lojalność klienta sieciowego
8.1. Satysfakcja klienta jako funkcja jakości i wartości
8.2. Lojalność klienta i jej rodzaje
8.3. Modele lojalności i satysfakcji klienta
8.4. Model satysfakcji i lojalności klienta sieci
Rozdział 9. Studia przypadków sieci
9.1. Klaster Dolina Ekologicznej Żywności
9.1.1. Powstanie sieci
9.1.2. Podstawowe wartości, procesy i struktura klastra
9.1.3. Rozwój klastra dyktowany korzyściami przewagi lokalizacyjnej
9.1.4. Komunikacja marketingowa klastra
9.2. Sieć medyczna Grupy LUXMED
9.2.1. Sieć medyczna a mechanizm integracji w służbie zdrowia
9.2.2. Efekty sieciowe w sieciach medycznych
9.2.3. Znaczenie standardu w sieciach medycznych
9.2.4. Efekt skali i zakresu w zintegrowanych sieciach medycznych
9.2.5. Grupa LUXMED