Marketing teoria przykłady - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7488-035-3
Język:
Polski
Rok wydania:
2010
Rozmiar pliku:
4,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
51,70 zł
55,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
5170 pkt.

Pełny opis

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

 

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Spis treści

WSTĘP

ROZDZIAŁ 1. PRZEDSIĘBIORSTWO – NABYWCA  – RYNEK – MARKETING (Paweł waniowski)

1.1. Mechanizm rynkowy

1.2. Optimum konsumenta

1.3. Użyteczność i proces jej tworzenia

1.4. Otoczenie przedsiębiorstwa

1.5. Podstawowe zasady  koncepcji marketingowych

1.6. Definicje i geneza marketingu

ROZDZIAŁ 2  ZACHOWANIA NABYWCÓW (Paweł waniowski)

2.1. Racjonalność zachowań nabywców

2.2. Uwarunkowania wewnętrzne  wpływające na decyzje nabywców

2.3. Czynniki zewnętrzne (osobiste, ekonomiczne, społeczne, kulturowe)

2.4. Proces zakupu i jego skutki

ROZDZIAŁ 3. INFORMACYJNE PODSTAWY  DECYZJI MARKETINGOWYCH (Paweł waniowski) 68

3.1. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie

3.2. Badania marketingowe (rodzaje, procedura badawcza, definicja problemu badawczego, projekt badania, gromadzenie danych, Redukcja, analiza i interpretacja wyników badania

ROZDZIAŁ 4.  WYBÓR RYNKU DOCELOWEGO I POZYCJONOWANIE OFERTY MARKETINGOWEJ (magdalena daszkiewicz)

4.1. Segmentacja rynku

4.2. Poziomy segmentacji a działania rynkowe

4.3. Określenie rynku docelowego

4.4. Pozycjonowanie oferty marketingowej

ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA (magdalena daszkiewicz, Paweł waniowski)

5.1. Strategia w przedsiębiorstwie

5.2. Decyzje strategiczne i taktyczne

5.3. Strategia marketingowa  i budowanie przewagi konkurencyjnej

5.4. Strategiczne planowanie marketingowe

5.5. Proces kształtowania  strategii marketingowych ( Analiza sytuacji marketingowej, Ustalenie celów marketingowych, Rodzaje strategii marketingowych,  Programowanie elementów marketing-mix  i wdrożenie strategii marketingowej)

5.6. Narzędzia wspomagające proces kształtowania marketingowej strategii przedsiębiorstwa

ROZDZIAŁ 6. PRODUKT (Paweł waniowski)

6.1. Pojęcie i wymiary produktu

6.2. Podział produktów

6.3. Cykl życia produktu

6.4. Asortyment

6.5. Marka, strategie markowania

ROZDZIAŁ 7. CENA (Paweł waniowski)

7.1. Cena a inne instrumenty marketingowe

7.2. Metody ustalania cen ( Współzależność metod, Metody kosztowe,  Metody popytowe,  Stanowienie cen na podstawie cen konkurentów)

7.3. Strategie cenowe (Strategie cen wysokich, Strategie cen średnich, Strategie niskich cen)

ROZDZIAŁ 8. DYSTRYBUCJA (dariusz sobotkiewicz)

8.1. Istota dystrybucji

8.2. Rodzaje kanałów dystrybucji

8.3. Wybór, organizacja i zarządzanie  kanałami dystrybucji

8.4. Konflikty w kanałach dystrybucji

8.5. Fizyczna dystrybucja i logistyka marketingowa

8.6. Marketing bezpośredni

ROZDZIAŁ 9. ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

9.1. Procesy komunikacyjne  w działaniach przedsiębiorstw (Dariusz Sobotkiewicz)

9.2. Koncepcja zintegrowanej komunikacji (Magdalena Daszkiewicz)

9.3. Proces budowania strategii komunikacji marketingowej(Dariusz Sobotkiewicz)

ROZDZIAŁ 10. INSTRUMENTY PROMOCJI

10.1. Reklama (Dariusz Sobotkiewicz)

10.2. Sprzedaż osobista (Dariusz Sobotkiewicz)

10.3. Promocja sprzedaży (Dariusz Sobotkiewicz)

10.4. Public Relations (Magdalena Daszkiewicz)

ROZDZIAŁ 11. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA  W INTERNECIE  (MAGDALENA DASZkiewicz)

11.1. Internet jako medium komunikacyjne

11.2. Charakterystyka, segmentacja i profilowanie internautów

11.3. Podstawowe narzędzia komunikacji  marketingowej w Internecie

11.4. Internetowe oblicze  instrumentów promocji

ROZDZIAŁ 12. ORGANIZACJA MARKETINGU W PRZEDSIĘBIORSTWIE (Dariusz Sobotkiewicz)

12.1. Personel marketingowy przedsiębiorstwa

12.2. Ewolucja działu marketingu  w przedsiębiorstwie

12.3. Usytuowanie komórek marketingowych w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa

12.4. Wewnętrzna organizacja  komórek marketingowych

ROZDZIAŁ 13. MARKETING  – APLIKACJE POZABIZNESOWE

13.1. Marketing społeczny (Magdalena Daszkiewicz)

13.2. Marketing terytorialny (Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski)

13.3. Marketing polityczny (Paweł Waniowski)

Bibliografia