Neuromarketing - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-01-18453-7
Język:
Polski
Rok wydania:
2015
Rozmiar pliku:
1,1 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
PROMOCJA
-35%
28,00 zł
43,00 zł
Cena w punktach Virtualo:
2800 pkt.

Pełny opis

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Spis treści

Wstęp. Dlaczego neuromarketing
Podziękowania
1. Kieruj ofertę do 95% mózgu klienta
CZĘŚĆ 1 Neuromarketing produktu i ceny
2. Ból płacenia
3. Nie sprzedawaj jak w restauracji sushi
4. Wizualizacja pieniędzy
5. Kotwica w górę!
6. Wino, ceny i oczekiwania
7. Ustalaj ceny precyzyjnie
8. Wabiki produktowe i cenowe
9. A może kompromis?
10. Ogranicz wybór, zwiększ sprzedaż
CZĘŚĆ 2 Neuromarketing sensoryczny
11. Wykorzystuj wszystkie zmysły
12. Czy Twój marketing pachnie
13. Ucz się od kawy
14. Muzyka zmienia obyczaje
15. Dźwięk Twojej marki
16. Wykorzystaj efekt wody kolońskiej
17. Śmierdzący, ale zapadający w pamięć
18. Bierz przykład z jogurtu
CZĘŚĆ 3 Branding neuromarketingowy
19. Neurony, które odpalają się razem…
20. Kto potrzebuje uwagi
21. Pasja zatrudniania
22. Stwórz wroga
CZĘŚĆ 4 Neuromarketing w druku
23. Papier i emocje
24. Żywe, drukowane obrazy zmieniają pamięć
25. Waga papieru
26. Używaj prostych czcionek
27. Kiedy zacząć komplikować
28. Pamiętna złożoność
CZĘŚĆ 5 Marketing obrazkowy
29. Dodaj bobasy!
30. Spójrz tu, dziecino!
31. Pretty woman
32. Urok bikini
33. Zdjęcia zwiększają empatię
CZĘŚĆ 6 Marketing lojalności i zaufania
34. Buduj lojalność jak George Bailey
35. Programy lojalnościowe
36. Lojalność, szczury i Twoi klienci
37. Zaufanie i lojalność przychodzą z czasem
38. Osiem słów budujących zaufanie
39. Zaufaj swojemu klientowi
CZĘŚĆ 7 Neuromarketing we własnej osobie
40. Opłaca się pogadać
41. Uściśnij dłoń jak profesjonalista
42. Sprzedaż do prawego ucha
43. Uśmiechnij się!
44. Komórki pewności siebie
45. Drobne przysługi, duże rezultaty
46. Zatrudniaj sprzedawców, którzy potrafią się wysłowić
47. Jesteś najlepszy!
48. Komu kawy?
49. A może czekoladkę?
50. Sprzedaż magicznych sekretów
51. „Zmiękczaj” potencjalnych klientów
CZĘŚĆ 8 Neuromarketing dla sprawy
52. Lustereczko powiedz przecie…
53. Bliżej nieba
54. Praca dzieci
55. Dziel się i rośnij
56. Sprawa osobista
57. Wyrzuć teczkę!
58. Proś o wiele!
CZĘŚĆ 9 Copywriting w marketingu
59. Zaskocz mózg
60. Stosuj proste slogany
61. Pisz jak Szekspir
62. To co zwiemy muffinką słodko by pachniało pod każdym innym imieniem
63. Dlaczego procenty się nie sumują
64. Magiczne słowo nr 1: DARMOWE!
65. Magiczne słowo nr 2: NOWOŚĆ!
66. Epitety, które działają
67. Mózg i opowieści
68. Przedstawiaj potwierdzone historie
69. Gdy słowa są warte tysiąca obrazów
70. Pikle za milion dolarów
CZĘŚĆ 10 Neuromarketing konsumencki
71. Prosty marketing złożonych produktów
72. Sprzedawaj wewnętrznemu infożercy
73. „Chcę” czy „powinienem”?: zadbaj o zrównoważony przekaz
74. Sprzedawaj dusigroszom
75. Sprzedawaj rozrzutnym
76. Zaryzykuj konkurs
77. Niekonwencjonalna personalizacja
78. Oczekuj więcej i dostawaj to!
79. Zaskocz swoich klientów
CZĘŚĆ 11 Gender w neuromarketingu
80. Uwodzenie umysłów.
81. Faceci lubią proste sprawy
82. Czy kobiety lepiej sprzedają
83. Czy kobiety doprowadzają mężczyzn do szaleństwa
CZĘŚĆ 12 Nabywcy i neuromarketing
84. O, fuj!
85. Klienci zmieniają recenzje
86. Mądrze jest przeprosić
87. Potęga dotyku
88. Kiedy trudności się sprzedają
CZĘŚĆ 13 Wideo, telewizja i film
89. Nie wpuszczaj dyrektora przed kamerę
90. Liczy się kolejność
91. Emocje biją logikę
CZĘŚĆ 14 Neuromarketing w sieci
92. Liczy się pierwsze wrażenie. Naprawdę!
93. Złota strona internetowa
94. Zwiększanie zaangażowania poprzez strony multimedialne
95. Nagroda czy wymiana
96. Braki wykorzystuj na bieżąco
97. Komu służą proste komunikaty
98. Użyj wyobraźni Twoich klientów
99. Unikaj martwego narożnika
100. Komputery jako ludzie
Posłowie. Co dalej
Przypisy