Samo Sedno - Zarządzanie stresem, czyli jak sobie radzić w trudnych sytuacjach - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
Tłumacz:
ISBN:
978-83-7788-370-9
Język:
Polski
Data wydania:
24 kwietnia 2012
Rozmiar pliku:
2,3 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
27,10 zł
28,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
2710 pkt.

Pełny opis

Wszystkim się wydaje, że wiedzą, czym jest stres, i że z łatwością potrafią go rozpoznać. Tymczasem objawy stresu bywają różne i wcale nie takie oczywiste – wśród najczęstszych wymienia się: nadmierną agresję, zobojętnienie, brak pewności siebie, ciągłe zmęczenie, ból pleców i szyi, osłabioną koncentrację czy ataki paniki. Jeśli masz kłopot ze stresem lub podejrzewasz, że może on być przyczyną twoich problemów w życiu prywatnym lub zawodowym, to koniecznie sięgnij po ten poradnik.

Kluczem do zarządzania stresem jest odzyskanie kontroli – nad otoczeniem, czasem, nastawieniem, emocjonalną i fizjologiczną reakcją na niego. Książka wyposaży cię we wszystkie narzędzia do tego potrzebne: najpierw dostarczy ci wiedzy o stresie i mechanizmach jego powstawania, a później udostępni środki i taktyki, które pomogą ci odzyskać kontrolę w konkretnych stresujących sytuacjach. Dowiesz się, jak zarządzać stresem w pracy, m.in. jak wspierać współpracowników i jak chronić siebie przed stresem. W specjalnym dodatku na końcu książki odnajdziesz aż 101 sprawdzonych pomysłów na obniżenie stresu. Znajdź ten najlepszy dla siebie, pokonaj stres i odzyskaj pozytywne spojrzenie na świat!

Dzięki tej książce:

- poznasz konkretne techniki zmniejszające poziom stresu

- nauczysz się, jak przejąć kontrolę nad otoczeniem i własnymi emocjami

- zmienisz podejście do stresujących sytuacji w pracy i życiu codziennym

- dowiesz się, jak zarządzać stresem spowodowanym zmianą lub konfliktem

O autorze:

Mike Clayton – konsultant i trener kadr zarządzających oraz wykładowca na Uniwersytecie w Manchesterze. Autor licznych książek o tematyce biznesowo-psychologicznej oraz współpracownik wielu dużych przedsiębiorstw (m.in. General Motors i Vodafone).

Spis treści

1. Czym stres jest, a czym nie jest?
Objawy stresu
Fizjologia stresu
Typ A i typ B
Stres czy przeciążenie?
Długofalowe przeciążenie
Stresory w życiu
Kontrola – klucz do zarządzania stresem

2. Kontrola nad fizjologicznymi reakcjami na stres
Dobra postawa
Dobry wypoczynek
Dobry humor
Dobra energia
Dobre odżywianie
Dwa słowa o legalnych substancjach psychoaktywnych
Zdrowe starzenie się

3. Kontrola nad otoczeniem
Proces
Kontakty towarzyskie
Zorganizuj się
Przestrzeń
Otoczenie a zmysły: zapachy, dźwięki, światło i kolory
Działanie

4. Kontrola nad czasem
Zasada OATS
Wyniki (ang. outcomes)
Działania (ang. activities)
Czas (ang. time)
Harmonogram (ang. schedule)
Prokrastynacja
Wnieś szlachetny sprzeciw
Radzenie sobie z uczuciem przytłoczenia
Świętowanie

5. Kontrola nad nastawieniem
Model góry lodowej
Niebezpieczne rodzaje nastawienia i ograniczające przekonania
Wiedz, czego chcesz
Od mitów do mistrzostwa
Stanowczość

6. Kontrola nad mentalną reakcją na stres
Skupienie
Optymizm
Determinacja, elastyczność i wytrwałość
Wdzięczność
Mówienie do siebie
Przerywanie zamkniętego koła

7. Zarządzanie stresem w pracy
Oznaki
Twoje obowiązki jako menedżera
Ile stresu przysparzasz innym?
Jak nie obciążać innych stresem?
Wspieranie zestresowanych członków zespołu
Zmiana stresującego otoczenia w pracy
Ochrona samego siebie przed stresem w pracy

8. Zarządzanie stresem spowodowanym zmianą
Jak dochodzi do zmian w świecie?
Jaka reakcja na zmianę jest w tobie zaprogramowana?
Jak radzić sobie ze stresem spowodowanym zmianą?
Coś więcej niż przetrwanie

9. Zarządzanie stresem spowodowanym konfliktami
Jak rozpoznać nasilający się konflikt?
Pięć sposobów radzenia sobie z konfliktem
Proces siedmiu kroków do rozwiązania konfliktu
Mediacja i arbitraż

10. Pomoc innym w zarządzaniu stresem
Słuchanie
Pomoc innym w odzyskaniu kontroli
Wina i powód
Fachowa pomoc

Ostatnie słowa na temat stresu 
Dodatek 1. 101 sposobów na obniżenie stresu 
Dodatek 2. Więcej informacji