Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook

Oceń:
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-89537-58-4
Język:
Polski
Data wydania:
30 czerwca 2011
Rozmiar pliku:
2,1 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
33,50 zł
35,67 zł
Cena w punktach Virtualo:
3350 pkt.

Pełny opis

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało "namacalny" charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce.

SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.

Spis treści

O książce

  • Znaczenie sprzedaży dla firmy doradczo-usługowej
  • Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży
  • Sprzedawca uporządkowany
  • Andrzej Mrozewski – sprzedawca uporządkowany
  • Czy jesteś typem sprzedawcy uporządkowanego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca towarzyski
  • Krzysztof Hołda – sprzedawca towarzyski
  • Czy jesteś typem sprzedawcy towarzyskiego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca entuzjastyczny
  • Leszek Leski – sprzedawca entuzjastyczny
  • Czy jesteś typem sprzedawcy entuzjastycznego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca ofensywny
  • Magda Roniewska – sprzedawca ofensywny
  • Czy jesteś typem sprzedawcy ofensywnego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Jaki styl prezentuje twój klient?
  • Klient uporządkowany
  • Klient towarzyski
  • Klient entuzjastyczny
  • Klient ofensywny
  • 10 czynników, które mają wpływ na efektywną sprzedaż
  • 1. Zachowanie odpowiedniej równowagi między sterowaniem a utrzymaniem dobrego kontaktu
  • 2. Ciągłe nawiązywanie nowych kontaktów
  • 3. Silna wiara we własny produkt
  • 4. Metody zadawania pytań i świadome słuchanie
  • 5. Planowanie czasu
  • 6. Być zręcznym negocjatorem
  • 7. Tworzenie możliwości ponowienia sprzedaży
  • 8. Biegłość w mowie i piśmie
  • 9. Chęć przewodzenia i bycia w centrum uwagi
  • 10. Inicjatywa na rzecz rozwoju produktów i biznesu
  • Wybierz odpowiednią strategię pracy z kluczowymi klientami
  • W jaki sposób pracujesz z klientami kluczowymi i jak opracowujesz system współpracy
  • W ten sposób pracujesz z kluczowymi klientami
  • Załącznik nr 1
  • Załącznik nr 2
  • Wybierz odpowiednią strategię pracy z nowymi klientami
  • W jaki sposób pracujesz z nowymi klientami przy sprzedaży usług
  • Rozwijaj i analizuj sposób pracy z nowymi klientami
  • Załącznik nr 3
  • Załącznik nr 4
  • Wybierz odpowiednią strategię sprzedaży ofert
  • Planuj strategicznie – pomoże to zwiększyć liczbę ofert akceptowanych przez klientów
  • System wspomagający proces akceptacji ofert przez klientów
  • Załącznik nr 5
  • Załącznik nr 6
  • System sprzedaży usług konsultingowych
  • Co może zrobić kadra zarządzająca?