Wycena przedsiębiorstwa - ebook

Oceń:
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
ISBN:
978-83-01-18247-2
Język:
Polski
Data wydania:
8 lipca 2015
Rozmiar pliku:
5,7 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
33,70 zł
35,90 zł
Cena w punktach Virtualo:
3370 pkt.

Pełny opis

Książka prezentuje proces wyceny zintegrowany z procesem prognozowania sprzedaży, wykorzystujący metodę scenariuszy do określenia przedziału wartości oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Może stanowić głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie istotne znaczenie ma analiza fundamentalna wycenianego podmiotu oraz ocena otoczenia, w którym ten podmiot funkcjonuje.
Publikacja jest przewodnikiem wskazującym jak przeprowadzić wycenę metodami dochodowymi, stosując zintegrowane podejście, tj. traktując firmę jako organizm funkcjonujący w szerszym otoczeniu. Analiza przykładów rzeczywistych oraz powołania na dane źródłowe, opracowania i raporty branżowe może dać cenne wskazówki praktyczne analitykom przeprowadzającym wyceny przedsiębiorstw.
Przeznaczona dla osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw, a w szczególności wyceną przedsiębiorstw w praktyce biznesu oraz dla pracowników naukowych i studentów kierunków finansowych.

Spis treści

Wstęp
1. Wartość rynkowa przedsiębiorstwa
1.1. Pojęcie wartości rynkowej przedsiębiorstwa – definicja i standard wartości
1.2. Metody wyceny przedsiębiorstwa
1.2.1. Klasyfikacja metod wyceny
1.2.2. Dochodowe metody wyceny
1.3. Struktura modeli wyceny opartych na wolnych przepływach gotówkowych
1.3.1. Modele wyceny oparte na wolnych przepływach gotówkowych
1.3.2. Wolne przepływy gotówkowe
1.3.3. Koszt i struktura kapitału
1.3.4. Wartość rezydualna
1.4. Wybrane nośniki wartości przedsiębiorstwa
1.4.1. Identyfikacja nośników wartości
1.4.2. Stopa wzrostu sprzedaży
1.4.3. Operacyjna marża zysku
1.4.4. Inwestycje
1.4.5. Okres wzrostu wartości
1.5. Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa – porównanie wybranych mierników zarządzania wartością
1.6. Shareholder Value Added (SVA)
2. Strategiczna analiza przedsiębiorstwa i jego otoczenia
2.1. Strategia przedsiębiorstwa
2.2. Analiza strategiczna w wycenie przedsiębiorstwa
2.2.1. Definicja i zakres analizy strategicznej
2.2.2. Metody i narzędzia analizy makrootoczenia
2.2.3. Metody i narzędzia analizy otoczenia konkurencyjnego
2.2.4. Analiza pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
2.3. Metody analizy potencjału wzrostu przedsiębiorstwa
2.4. Wybrane macierze analizy portfelowej w ocenie potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
2.5. Cykl życia przedsiębiorstwa
3. Budowa scenariuszy przyszłości – prognoza warunków otoczenia przedsiębiorstwa jako podstawa założeń do wyceny
3.1. Proces prognozowania
3.1.1. Metoda i reguła prognozowania
3.1.2. Klasyfikacje metod prognozowania
3.2. Rola prognoz sprzedaży
3.3. Prognoza sprzedaży a plan sprzedaży
3.4. Podejścia do prognozowania sprzedaży
3.5. Etapy budowy prognozy sprzedaży
3.6. Metoda scenariuszy
3.6.1. Definicje, przegląd metod, możliwości zastosowania
3.6.2. Etapy tworzenia scenariuszy
3.6.3. Scenariusze w zarządzaniu ryzykiem
4. Proces wyceny przedsiębiorstwa zintegrowany z procesem prognozowania sprzedaży – podejście scenariuszowe
4.1. Koncepcja zintegrowanego procesu wyceny
4.2. Procedura wyceny zastosowana dla wybranych liderów branży browarniczej – studium przypadku
4.2.1. Analiza czynników makrootoczenia oraz ocena ich oddziaływania
4.2.2. Analiza branży browarniczej
4.2.2.1. Analiza otoczenia konkurencyjnego
4.2.2.2. Mapa grup strategicznych
4.2.3. Analiza strategiczna i pozycji konkurencyjnej Kompanii Piwowarskiej ASA
4.2.4. Analiza strategiczna i pozycji konkurencyjnej Grupy Żywiec SA
4.2.5. Analiza finansowa Kompanii Piwowarskiej SA i Grupy Żywiec SA
4.2.6. Budowa modelu prognozy sprzedaży
4.2.7. Budowa modelu wyceny
4.2.8. Scenariusze przyszłości dla Kompanii Piwowarskiej SA i Grupy Żywiec SA
4.2.9. Szacowanie i analiza wartości rynkowej Kompanii Piwowarskiej SA w scenariuszach
4.2.10. Szacowanie i analiza wartości rynkowej Grupy Żywiec SA w scenariuszach
4.3. Analiza wpływu prognozowanych wielkości sprzedaży na wycenę
Zakończenie
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel
Załącznik A. Uzupełnienie wybranych zagadnień teoretycznych
Indeks