Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - audiobook
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz - audiobook
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy.
Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży.
NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą.
NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne.
NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot).
Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces.
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym:
- samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych;
- odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników;
- konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią;
- pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy;
- opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem;
- diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta.
Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom.
Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki.
***
ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio.
Spis treści
Przedmowa
Wprowadzenie
Część 1. Sposób myślenia: przekonania i zachowania sprzyjające sukcesowi w dziedzinie sprzedaży
Rozdział 1. Samodyscyplina: sztuka zarządzania sobą
Rozdział 2. Optymizm: pozytywne nastawienie
Rozdział 3. Troska: chęć pomagania innym
Rozdział 4. Konkurencyjność: palące pragnienie bycia najlepszym
Rozdział 5. Pomysłowość: poszukiwanie drogi lub jej wytyczanie
Rozdział 6. Inicjatywa: podejmowanie działań zanim staną się konieczne
Rozdział 7. Wytrwałość: pokonywanie oporu
Rozdział 8. Komunikacja: słuchanie i łączenie
Rozdział 9. Odpowiedzialność: przyznawanie się do wyników
Rozdział 10. Opanowywanie elementów nowego sposobu myślenia w celu wywarcia wpływu
Część 2. Zestawy umiejętności: narzędzia pozwalające odnieść sukces w dziedzinie sprzedaży
Rozdział 11. Zamykanie: proszenie o zobowiązania i uzyskiwanie ich
Rozdział 12. Poszukiwanie nowych klientów: nawiązywanie relacji i tworzenie możliwości
Rozdział 13. Opowiadanie historii: kreowanie wizji i dzielenie się nią
Rozdział 14. Diagnozowanie: chęć zrozumienia
Rozdział 15. Negocjowanie: tworzenie układów, w których wszyscy zyskują
Rozdział 16. Zmysł biznesowy: rozumienie biznesu i tworzenie wartości
Rozdział 17. Zarządzanie zmianami: doprowadzanie do konsensusu i pomaganie innym we wprowadzaniu zmian
Rozdział 18. Przywództwo: tworzenie wyników wraz z innymi i poprzez innych
Rozdział 19. Opanowywanie umiejętności w celu wykreowania przewagi konkurencyjnej
Kategoria: | Handel i gospodarka |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8087-383-4 |
Rozmiar pliku: | 407 MB |