Facebook - konwersja

Primetime Propaganda - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
3 października 2017
Czas:
17 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Primetime Propaganda - audiobook

Primetime Propaganda is the story of how television has been used over the past sixty years by Hollywood writers, producers, actors, and executives to promote their liberal ideals, to push the envelope on social and political issues, and to shape America in their own leftist image.In this thoroughly researched and detailed history of the television industry, the conservative columnist and bestselling author Ben Shapiro argues that left-leaning entertainment kingpins in Los Angeles and New York have leveraged-and continue to use-their positions and power to push liberal messages and to promote the Democratic Party while actively discriminating against their opponents on the right. According to Shapiro, television isn't just about entertainment-it's an attempt to convince Americans that the social, economic, and foreign policy shaped by leftism is morally righteous.But don't take his word for it. Shapiro interviewed more than one hundred of the industry's biggest players, including Larry Gelbart (M*A*S*H), Marta Kauffman (Friends), David Shore (House), and Mark Burnett (Survivor). Many of these insiders boast that not only is Hollywood biased against conservatives, but that many of the shows being broadcast have secret political messages. After hearing this groundbreaking expose, listeners will never watch television the same way again.
Kategoria: Obcojęzyczne
Język: Angielski
Zabezpieczenie: brak
Rozmiar pliku: 1 000 B

BESTSELLERY

Kategorie: