Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

A teraz... Stwórz wielką firmę! - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
27 października 2017
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

A teraz... Stwórz wielką firmę! - ebook

Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa.

Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz –  wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:

  • Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty
  • Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby
  • Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze
  • Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku
  • Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy
  • Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów!

Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce.

Podczas gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel, warto pamiętać, że wielu znakomitych liderów i wiele najlepiej prosperujących firm działało w czasie spadku koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła idealna pora, by przekształcić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką spółkę, z którą inni będą chcieli nieustannie współpracować.

***

MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces, to przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym przez magazyn „Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia klienta w firmie Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi, Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej.

BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA w dziedzinie potencjału ludzkiego i osobistej wydajności. Poza tym, że odnosi nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi dynamiczne i porywające prelekcje dla tysięcy ludzi w spółkach takich jak IBM, Ford, Federal Express, Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern Mutual i setkach innych na całym świecie. Napisał liczne książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy oraz Zjedz tę żabę. Jest także autorem i narratorem wielu popularnych programów audio. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

Spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Przedmowa

Wstęp

Podziękowania

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1 Stań się wielkim liderem

ROZDZIAŁ 2 Opracuj doskonały biznesplan

ROZDZIAŁ 3 Otocz się wspaniałymi ludźmi

ROZDZIAŁ 4 Zaproponuj świetne produkty lub usługi

ROZDZIAŁ 5 Obmyśl genialny plan marketingowy

ROZDZIAŁ 6 Wypracuj doskonały proces sprzedaży

ROZDZIAŁ 7 Zapewnij klientowi wspaniałe doświadczenia

DODATEK Zbuduj wspaniałe życie!

 

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8087-842-6
Rozmiar pliku: 1,4 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

„Nikt nie da ci bardziej zrozumiałej rady na temat prowadzenia wspaniałej firmy poza Markiem Thompsonem i Brianem Tracy. A teraz... stwórz wielką firmę! to doskonała recepta na dużo bardziej opłacalne i przynoszące osobistą satysfakcję przedsiębiorstwo”.

– Keith Ferrazzi, autor bestsellerów „New York Timesa” – Jakie masz plecy? (Who’s Got Your Back) oraz Nigdy nie jedz sam (Never Eat Alone)

„A teraz... stwórz wielką firmę! to pozycja zachowująca doskonałą równowagę, coś pomiędzy poradnikiem a życiową mądrością. Mark Thompson i Brian Tracy z kunsztem napisali inspirującą książkę, która pozwoli liderom i przedsiębiorstwom osiągnąć wyznaczone cele”.

– Tab Nkhereanye, Sony/ATV Music

„Mark i Brian, jako osoby wtajemniczone, pokazują ci, co osiągasz, gdy autentycznie troszczysz się o klientów i pracowników. Każdy na tym korzysta! Książka na pewno ci się spodoba, ale najważniejsze, byś się stosował do zamieszczonych w niej wskazówek!”

– John Christensen, współautor bestsellerowej książki FISH!

„Koncepcje, strategie i taktyka zaprezentowane w tej książce wyniosą cię z obecnie zajmowanego miejsca na upragnione wyżyny, szybciej i prościej niż kiedykolwiek przedtem”.

– John Assaraf, autor Odpowiedzi (The Answer), bestsellera „New York Timesa”

„Przełomowa” to nadużywane słowo, ale nie znajduję lepszego określenia na opisanie nowej książki Briana Tracy’ego i Marka Thompsona – A teraz... stwórz wielką firmę! To powinna być obowiązkowa pozycja dla każdego biznesmena... w tym miliarderów”.

– Bill Bartmann, miliarder, który zawdzięcza wszystko sobie, oraz dyrektor generalny Bill Bartmann Enterprises

„Mark Thompson i Brian Tracy to dwaj świetni trenerzy biznesu, podziwiani od dawna. Połączyli siły, aby zaprezentować czytelnikom książkę o narzędziach przywódcy, potrzebnych do zbudowania wspaniałej firmy”.

– dr Steven Stargardter, rektor Uniwersytetu Johna F. Kennedy’ego

„Mark Thompson i Brian Tracy przeprowadzili szeroko zakrojone badania na podstawie rozmów Marka z wieloma cieszącymi się największym powodzeniem znakomitościami biznesu naszych czasów i prezentują wyjątkowy na rynku, w pełni świadomy punkt widzenia. Mark to Napoleon Hill XXI wieku, a Brian to Dale Carnegie”.

– Greg Link, współzałożyciel CoveyLink, wydawca (wraz ze Stephenem M.R. Coveyem) bestsellera „New York Timesa” – Tempo zaufania (The Speed of Trust)

„A teraz... stwórz wielką firmę! to pasjonująca lektura. Prezentuje ciężko zdobyte biznesowe doświadczenia z ostatnich dziesięcioleci i łatwy sposób ich zastosowania. Uwielbiam tę książkę, gdyż jest niesłychanie praktyczna. Im więcej ludzi ją przeczyta, tym szybciej przywrócimy dobrobyt samym sobie i naszym udziałowcom!”

– Julie Woods-Moss, strateg biznesowy i była prezes British Telecom Strategy and Marketing

„Pomagam ludziom i instytucjom w osiąganiu pełni swoich możliwości. W książce A teraz... stwórz wielką firmę! Mark Thompson i Brian Tracy udowadniają, że tworzenie nadzwyczajnych ludzi to jedyna metoda osiągnięcia nadzwyczajnych wyników”.

– Stephen Miles, wiceprezes spółki Heidrick & Struggles

„Niesamowita książka wspomagająca ożywczy rozwój, dynamizująca pracę zespołów ludzi i o niebo podnosząca poziom każdej firmy. To najlepsza książka roku na temat rozwoju i czerpania zysków!”

– Jason Jennings, autor Mniej oznacza więcej (Less Is More), Planuj ambitnie, działaj skromnie (Think BIG-Act Small) oraz Bądź zaradny (Hit the Ground Running), bestsellerów „New York Timesa”

„Wyobraź sobie, że oto zasiadłeś do obiadu z najwspanialszymi liderami naszych czasów i możesz ich zapytać, co według nich naprawdę się liczy (a co nie), byś sam mógł się do tego stosować w życiu zawodowym. Mark Thompson i Brian Tracy właśnie tym zajmują się od dziesiątków lat. Dzięki ich książce możesz zasiąść do stołu z największymi – to zadziwiający dar, przepustka do trwałego sukcesu”.

– David Jeffers z Retail Brand Experience, John Deere

„Mark i Brian uczą, jak z przejrzystością i dbałością zbudować odnoszącą sukcesy firmę i udane życie. Czytanie ich słów przypomina doładowywanie życiowego akumulatora. W ich książce znajdziesz zachętę do tego, aby stać się wyjątkowym liderem, jakim masz zostać”.

– Alex von Bidder, wspólnik i współwłaściciel restauracji Cztery Pory Roku na Manhattanie

„Brian Tracy i Mark Thompson od dawna budzą we mnie zachwyt i szacunek z racji biznesowej i życiowej mądrości. To ważna książka, wywiera silny wpływ, jest przejrzysta i rzeczowa. Na pewno pomoże wielu przywódcom wycyzelować działanie ich firm i założyć całkiem nowe spółki, by podążały ku wielkości!”

– Steve Rodgers, prezes/właściciel Windermere Properties, były dyrektor generalny Prudential California Realty, oddziału Berkshire Hathaway

„Mark i Brian to roztropni, doświadczeni liderzy, a teraz autorzy wspaniałej lektury bez bajerowania typowego dla książek o zarządzaniu. To po prostu właściwy pogląd na rozwój przedsiębiorstwa”.

– Mike Linton, felietonista Forbes.com, były dyrektor ds. marketingu w Best Buy i eBay

„Liderzy, którzy pragną zapewnić swoim firmom wyższy poziom, powinni wchłonąć trzeźwe zalecenia Marka Thompsona i Briana Tracy’ego zamieszczone w A teraz... stwórz wielką firmę! W tej książce uchwycono to, co naprawdę konieczne. Nie zwlekaj z lekturą!”

– Minter Dial, strateg marki i były członek komitetu wykonawczego L’Oréal oraz globalny dyrektor naczelny Redken 5th Avenue NYC

„Mark Thompson i Brian Tracy należą do uznanych liderów światowych, a ta rewelacyjna książka to potwierdza, dzięki zaprezentowanej wiedzy, jak przekształcić firmę w zyskowną i trwałą spółkę!”

– Chet Holmes, autor bestsellera Zarządzanie sprzedażą (The Ultimate Sales Machine), dyrektor generalny BusinessBreakthroughs.com

„Żyjemy w Epoce Przedsiębiorcy. TERAZ nadeszła pora osiągania zysków, a książka A teraz... stwórz wielką firmę! to podręcznik, na który czekałeś, aby wiedzieć, jak je czerpać. Każdą stronę wypełniają opisy praktycznych i wykonalnych strategii, do których będziesz się nieustannie odwoływać podczas wspinaczki na górę przedsiębiorczej wielkości”.

– Darren Hardy, wydawca „SUCCESS magazine”

„Przywództwo w budowaniu biznesu zależy od charakteru, kompetencji oraz wytrwałości. To cechy opisujące Marka Thompsona i Briana Tracy’ego i właśnie tego się od nich nauczysz, gdy przeczytasz tę wspaniałą książkę”.

– Karen Chang, doradca biznesowy i była prezes Charles Schwab Individual Investor EnterprisePeter Drucker wsławił się nauką, że „celem biznesu jest stworzenie i zachowanie klienta”. Podkreślał znaczenie zadowolenia klienta jako prawdziwego miernika sukcesu w każdej organizacji.

Myśl przewodnia tej książki dotyczy tego, co musisz robić jako przedsiębiorca lub dyrektor, aby wywołać u klienta reakcję: to świetny produkt! Drucker zainspirował nas, byśmy zadawali pytanie: co ceni klient?

W naszych niespokojnych czasach pełne 90% sukcesu twojego przedsiębiorstwa będzie zależało od tego, jak często i na ile konsekwentnie potrafisz służyć klientom w sposób doskonały.

Dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę! przekonujesz się, jak budować własną firmę, koncentrując się na doskonałym przywództwie, wspaniałych ludziach i znakomitych produktach.

Sukces to rezultat powtarzania właściwych działań. Autorzy tej książki pokazują, jak można mierzyć postępy w każdej dziedzinie, na każdym etapie obranej strategii.

Moi przyjaciele Mark Thompson i Brian Tracy wiedzą, czego od najlepszych liderów wymaga osiągnięcie sukcesu dzięki odwadze, uczciwości i konsekwencji. Miałam przyjemność z nimi pracować przez wiele lat i bardzo szanuję ich wiedzę i zmysł do interesów, a co najważniejsze, ich szczere zaangażowanie w służbę innym.

Zasada „służyć to znaczy żyć” nie jest obca Markowi i Brianowi. Obaj są wspaniałymi, uznanymi przywódcami.

To niezbędne wademekum sukcesu wskazuje ci praktyczną ścieżkę, dzięki której zainspirujesz całą twoją firmę do szybszego rozwoju, ponieważ będziesz lepiej obsługiwać klientów, z przewidywalnością większą niż kiedykolwiek przedtem. Delektuj się tą książką „budując wielką firmę!”

Frances Hesselbein

współzałożycielka, prezes i dyrektor naczelna Instytutu Leader to Leader oraz przewodnicząca katedry przywództwa na Amerykańskiej Akademii Wojskowej West PointCzy jesteś gotów na to, by na nowo pobudzić swoją firmę do rozwoju? Czy jesteś skłonny podjąć się nowego śmiałego przedsięwzięcia, aby przyciągnąć lepszych ludzi i zdobyć bardziej dochodowych klientów?

Jeśli tak, to gdzie mógłbyś szukać bezstronnej rady? Dziś największym wyzwaniem dla większości liderów jest znalezienie praktycznego, życiowego szkolenia ze strategii i działań koniecznych do szybkiego i sprawnego rozwoju przedsiębiorstwa, bez mętnej filozofii i błyskotliwych, lecz bezużytecznych haseł, jakie konsultanci mają przeważnie do zaoferowania.

Autorzy tej książki zapoznają cię z genialnie prostymi, dobrze sprawdzonymi sposobami na realizowanie w odpowiedniej kolejności etapów zdynamizowania przedsiębiorstwa. Bez bajerowania i akademickich zawiłości przekonają cię, co trzeba zrobić i jak to zrobić, a także sprawią, że całkiem inaczej podejdziesz do swojej przyszłości.

Mark Thompson i Brian Tracy, eksperci w dziedzinie rozwoju biznesu, wyjaśniając siedem podstawowych kwestii, wskażą tobie i twojemu zespołowi, jak opracować zrównoważone strategie przyciągające wspaniałych klientów i pomagające w zdobywaniu lepszych liderów, by tych klientów obsługiwali. Poznasz niuanse tworzenia bardziej użytecznych planów biznesowych, które zadziałały w wypadku innych świetnych menedżerów i przedsiębiorców.

Zobaczysz, jak łatwo można zbudować lub zniszczyć trwałą relację z klientem, i odkryjesz, jak lepiej wyznaczać w firmie priorytety tylko w tych dziedzinach, które mają największe znaczenie dla klientów.

A co najważniejsze, autorzy A teraz... stwórz wielką firmę! stawiają siedem zwodniczo prostych pytań, które powinieneś zadać sobie i swoim współpracownikom. Jeśli weźmiesz je sobie do serca, to oszczędzisz dużo czasu, pieniędzy oraz cierpień. Te pytania mogą stworzyć lub zniszczyć twoje przedsiębiorstwo.

Większość przywódców zbyt późno zdaje sobie sprawę, że kluczowy czas na udzielanie odpowiedzi na te pytania – i na rozwój firmy oraz kariery – nadchodzi wtedy, gdy świat wydaje się przyspieszać. Dzieje się tak, gdy konkurenci usiłują nadążyć za szybkimi zmianami, które niosą ze sobą największe okazje i, w wielu wypadkach, gdy najlepiej prosperujące i najtrwalsze organizacje znów stają się modne lub odkrywają swoją magiczną moc. Właśnie teraz jest najlepsza pora na to, by wyróżnić się na tle innych.

Ta książka ma pomóc ci odpowiedzieć na najistotniejsze pytania dotyczące przyszłości twojej firmy – i twojego ostatecznego sukcesu.

Na co czekasz? Ruszaj i twórz wielką firmę!

Marshall Goldsmith

autor bestsellera „New York Timesa” – Magiczna moc (Mojo) oraz Co doprowadziło cię tutaj, nie doprowadzi cię gdzie indziej (What Got You Here Won’t Get You There), jeden z „najlepszych 50 biznesowych myślicieli na świecie” według magazynu „Forbes”
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: