Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
11 lipca 2017
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
59,00

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży - ebook

Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.

Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!

Poznasz:

  • siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
  • powszechne prawo potrzeby
  • pięć elementów sprzedaży społecznościowej
  • pięciostopniowy model gwiaździsty
  • piramidę poszukiwawczą

„Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja”.

Anthony Iannarino, autor 17 Elements i The Sales Blog


Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcą, wykładowcą i doradcą. Pomagał zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek. Top Sales Magazine uznał Blounta za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes — za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media społecznościowe.

Spis treści

  • Przedmowa
  • Notatka specjalna: darmowe zasoby dla sprzedawców
  • 1 Dlaczego trzeba poszukiwać klienta
    • Prawdziwy sekret długotrwałego sukcesu w sprzedaży
    • Idziemy na łatwiznę
    • Przestań narzekać, że wszystko jest za trudne, i weź się do roboty
  • 2 Siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
    • Sukces uczy
  • 3 Czy dobrze jest dzwonić bez zapowiedzi?
    • Subtelna sztuka przerywania
    • Przestań szukać dróg na skróty, zacznij się wtrącać i nawiązywać rozmowę
    • Po prostu boisz się zadzwonić w ogóle, nie tylko bez zapowiedzi
  • 4 Zastosuj metodologię zrównoważonych poszukiwań
    • Nie stawiaj wszystkiego na jedną kartę
    • Nie ma jednego uniwersalnego sposobu na pozyskiwanie klientów
  • 5 Im więcej szukasz, tym bardziej sprzyja Ci szczęście
    • Powszechne prawo potrzeby (PPP)
    • Zasada 30 dni
    • Prawo wymiany
    • Anatomia spadku sprzedaży
    • Pierwsza zasada spadków sprzedaży
  • 6 Naucz się rachować. Zarządzanie swoją efektywnością
    • Zawodowi lekkoatleci potrafią liczyć
    • Złudzenia i sukces nie idą w parze
  • 7 Trzy P, które Cię ograniczają
    • Prokrastynacja
    • Perfekcjonizm
    • Paraliż spowodowany analizą
    • Jak zburzyć trzy P
  • 8 Czas. Wspaniały czynnik równoważący sprzedaż
    • 24
    • Myśl jak dyrektor generalny
    • Chroń złote godziny
    • Sztuka delegowania zadań
    • Dzielenie czasu na bloki odmieni Twoją karierę
    • Następstwo Horstmana
    • Trzymaj się planu
    • Skoncentruj swoją energię
    • Wystrzegaj się sygnałów
    • Zawartość poczty elektronicznej zdezorganizuje Twój dzień handlowy
    • Wykorzystaj platynowe godziny
    • Policz, ile jesteś wart
  • 9 Cztery cele poszukiwania klientów
    • Poszukiwanie klientów to sport kontaktowy
    • Umawianie się na spotkania
    • Gromadź informacje i selekcjonuj
    • Określ strefę strikeów[7\
    • Sfinalizuj transakcję
    • Zbuduj dobre relacje
  • 10 Wykorzystujemy piramidę poszukiwawczą
    • Noś się jak Egipcjanin: zarządzanie piramidą poszukiwawczą
    • Dobre listy przynoszą dobre wyniki
  • 11 Panuj nad bazą danych. Dlaczego system CRM jest Twoim najważniejszym narzędziem
    • Zarządzaj CRM-em jak na dyrektora generalnego przystało
    • Kosz na śmieci lub kopalnia złota
  • 12 Prawo zaznajomienia
    • Woda na młyn poszukiwań
    • Pięć dźwigni znajomości
      • Wytrwałe i konsekwentne poszukiwania
      • Polecenia i przedstawienie
      • Networking
      • Znajomość marki i firmy
      • Kreowanie wizerunku
      • Ostrzeżenie
  • 13 Sprzedaż poprzez media społecznościowe
    • Sprzedaż poprzez media społecznościowe nie jest lekiem na wszystko
    • Wyzwania wynikające ze sprzedaży poprzez media społecznościowe
    • Sprzedaż w mediach społecznościowych to nie jest prawdziwy handel
    • Wybór odpowiednich kanałów społecznościowych
    • Pięć celów poszukiwania klientów poprzez media społecznościowe
    • Twoja osobista marka
      • Zdjęcie profilowe
      • Zdjęcie w tle
      • Podsumowanie/Biografia/O mnie
      • Informacje kontaktowe
      • Multimedia i linki
      • Własny URL
      • Historia
      • Regularnie aktualizuj swój profil
    • Budowanie dobrych relacji
    • Zachęcanie potencjalnych klientów do kontaktu z handlowcem poprzez treści edukacyjne
    • Wykorzystywanie wiedzy i informacji do zwiększenia efektywności poszukiwania potencjalnych klientów
    • Wydarzenia inicjujące zakup i świadomość cyklu zakupowego potencjalnego klienta
    • Poszukiwania i gromadzenie informacji
    • Poszukiwanie wychodzące
    • Pięć elementów sprzedaży społecznościowej
      • Nawiązywanie kontaktu
      • Kreowanie treści
      • Przetwarzanie treści
      • Przełożenie na sprzedaż, czyli konwersja
      • Konsekwencja
    • Narzędzia do prowadzenia poszukiwań w mediach społecznościowych
    • Poszukiwania w mediach społecznościowych + marketing wychodzący = eliksir handlowej mocy
  • 14 Treść przekazu ma duże znaczenie
    • Co masz mówić i w jaki sposób
    • Entuzjazm i pewność siebie
    • Co mówisz
    • Co ja będę z tego miał? Siła argumentu
    • Budujemy most z argumentów
    • Sekret budowania potężnych mostów
    • Proś o to, czego potrzebujesz
    • Zakładaj, że odniesiesz sukces
      • Ton, modulacja głosu i język ciała
    • Zamilknij
  • 15 Osiągamy doskonałość w zdobywaniu klientów przez telefon
    • Nikt nie odbiera telefonu, który nie dzwoni
    • Telefon zawsze był, jest i będzie dla handlowców najważniejszym narzędziem pozyskiwania potencjalnych klientów
    • Nikt tego nie lubi; pogódź się z tym
    • Większości handlowców nigdy nie nauczono, jak posługiwać się telefonem
    • Ostatecznym kluczem do sukcesu jest zaplanowanie bloków czasu przeznaczonych na rozmowy telefoniczne
    • Pięciostopniowy program poszukiwania klientów przez telefon
      • Przyciągnij ich uwagę
      • Przedstaw się i powiedz, dlaczego dzwonisz
      • Daj im powód do wysłuchania Cię
      • Proś o to, czego potrzebujesz, i zamilknij
    • Skuteczne wiadomości głosowe, na które otrzymasz odpowiedź
    • Pięcioetapowy proces zostawiania wiadomości głosowych, który podwoi liczbę telefonów zwrotnych
    • Szczegółowe planowanie czasu rozmów z potencjalnymi klientami to ślepa uliczka
    • Zjedz tę żabę, potem już będzie z górki
  • 16 Odruchowe odrzucenie, sprzeciw, zbywanie (OSZ)
    • Odrzucenie po Tobie nie spłynie
    • Odruchowe odrzucenie, krytyka i zbywanie. Ojej!
      • Odruchowe odrzucenie
      • Zbywanie
      • Sprzeciw
    • Jak się zachować w przypadku OSZ?
    • Model obracania OSZ na naszą korzyść
      • Zaburzenie kontra pokonanie
      • Kotwiczenie
      • Zaburzenie
      • Pytaj
    • Podsumowanie
    • Kiedy padnie koń, zejdź z niego
  • 17 Tajemne życie odźwiernych
    • Siedem wskazówek, które pomogą Ci w rozmowach z odźwiernymi
    • Inny numer wewnętrzny
    • Sprzedawcy pomagają sprzedawcom
    • Tylne wejście
      • Wytrwałość zawsze popłaca
  • 18 Pozyskiwanie klientów poprzez osobiste wizyty
    • Ograniczenia związane z bezpośrednim poszukiwaniem klientów
    • Pięciostopniowy model promienisty[25\
    • Przygotowujemy się do bezpośredniego pozyskiwania klientów
    • Pięć kroków w procesie osobistego kontaktu z klientem
    • Załóż swoje okulary handlowca
  • 19 Pozyskiwanie klientów przez pocztę elektroniczną
    • Trzy podstawowe zasady poszukiwania klientów za pomocą poczty elektronicznej
    • Zasada nr 1: Twój e-mail musi dojść do adresata
    • Zasada nr 2: Twój e-mail musi zostać otworzony
      • Rozpoznawalność sprawia, że Twoje e-maile są otwierane
      • Temat musi prowokować do otwarcia wiadomości
      • Nie ma uniwersalnego rozwiązania
    • Zasada nr 3: Twój e-mail musi być skrojony na miarę i przynieść pożądane rezultaty
    • Dobry e-mail poszukiwawczy wymaga dobrego planu
    • Cztery elementy dobrego e-maila, który ma na celu pozyskanie nowych klientów
      • Zarzuć przynętę
      • Odnieś się
      • Połącz
      • Poproś
    • Praktyka, praktyka, praktyka
    • Najlepszy czas na wysłanie wiadomości
    • Wstrzymaj się z natychmiastową wysyłką
  • 20 Wiadomości SMS
    • Wiadomości tekstowe jako narzędzie pozyskiwania potencjalnych klientów zyskuje na znaczeniu
    • W przypadku SMS-ów rozpoznawalność ma ogromne znaczenie
    • Wykorzystaj wiadomości tekstowe jako punkt zaczepienia po zakończonych eventach
    • Wykorzystaj wiadomości następujące po wydarzeniach inicjujących zakupy
    • Wykorzystaj SMS-y, żeby utrzymać kontakt z potencjalnymi klientami
    • Wykorzystaj wiadomości tekstowe, aby umówić się z klientem
    • Siedem zasad konstruowania przekonujących wiadomości tekstowych do potencjalnych klientów
  • 21 Wyrabiamy odporność psychiczną
    • Silny charakter i ciężka praca
    • Cztery filary odporności psychicznej w sprzedaży
      • Pragnienie
      • Odporność psychiczna
      • Im więcej wiesz, tym więcej zarabiasz
      • Odporność fizyczna
        • Regularne ćwiczenia
        • Śpij
        • Zdrowe odżywianie
      • Właściwe nastawienie
    • Kiedy jesteś na szczycie, znajdź nowe wyzwania
  • 22 Jedenaście słów, które zmieniły moje życie
  • 23 Jedyne pytanie, które naprawdę ma jakieś znaczenie
  • Podziękowania
  • O autorze
Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3124-2
Rozmiar pliku: 3,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: