Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Problemy w komunikowaniu się i nawiązywaniu nowych znajomości - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
Styczeń 2018
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Problemy w komunikowaniu się i nawiązywaniu nowych znajomości - ebook

Książka zawiera informacje dotyczące problemów, z jakimi napotykamy się w codziennym życiu. Autor opisuje sytuacje i przyczyny zachodzących w społeczeństwie konfliktów oraz jak sobie z konfliktami radzić.

Dalsza cześć książki opisuje:

  • Dziesięć podstawowych błędów w komunikacji występujących na tle zawodowym.
  • Co robić, aby poprawić komunikację z innymi? Podstawowe bariery w komunikacji interpersonalnej.
  • Problemy w nawiązywaniu nowych znajomości.
  • Jak wyjaśniać nieporozumienia występujące w związku.
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8126-568-3
Rozmiar pliku: 989 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Przedmowa Autora

Prawie wszystkie konflikty dotyczą problemów komunikacyjnych, zarówno jako przyczyna, jak i skutek. Nieporozumienia, wynikające ze słabej komunikacji, mogą łatwo wywołać konflikt lub pogorszyć sytuację. Ponadto, po rozpoczęciu konfliktu często pojawiają się problemy z komunikacją, ponieważ ludzie w konflikcie nie komunikują się ze sobą tak często, tak otwarcie i tak dokładnie, jak robią to, gdy relacje nie są napięte. Tak więc komunikacja ma kluczowe znaczenie w większości sytuacji konfliktowych. Komunikacja obejmuje co najmniej dwie strony — mówcę i słuchacza. Czasami są strony trzecie: między osobami, które przenoszą wiadomości od jednej osoby do drugiej, lub na przykład media, które mają taki przekaz informacji jako główny cel. Problemy mogą się pojawić we wszystkich trzech z tych źródeł.

Mówcy często nie są przekonani o tym, co mają na myśli, co niemal gwarantuje, że to, co mówią, również będzie niejasne. Nawet jeśli ludzie wiedzą, co oznaczają, często nie mówią tego tak wyraźnie, jak powinni. Mogą ukrywać swoje prawdziwe uczucia lub idee celowo lub nieumyślnie. Tak czy inaczej, ludzie często mylą się z wiadomościami innych ludzi. Jest to szczególnie powszechne, gdy ludzie z różnych kultur próbują się komunikować. Nawet jeśli ich języki są takie same, kultura działa jak soczewka, dzięki której widzimy i interpretujemy świat. Jeśli ich kultury są różne, to samo stwierdzenie może oznaczać jedno dla jednej osoby i coś innego dla kogoś innego. Tak więc komunikacja międzykulturowa jest szczególnie podatna na błędy.

Słuchacze są również źródłem problemów z komunikacją. Ludzie często nie słuchają uważnie. Mogą założyć, że wiedzą, co mówi lub powie druga osoba (ponieważ słyszeli ją wcześniej, lub zakładają, że jedna osoba jest "jak" inna osoba z tej samej grupy). Ponadto, gdy ludzie są w konflikcie, często koncentrują się bardziej na tym, co powiedzą w odpowiedzi na oświadczenie przeciwnika, zamiast słuchać słów przeciwników z pełną uwagą. Rezultatem są nieporozumienia i często niepotrzebna eskalacja konfliktu.

Osoby trzecie mogą poprawić komunikację lub mogą ją pogorszyć. Wykwalifikowane strony trzecie mogą pomóc mówcom wyjaśnić, co mówią, i mogą pomóc słuchaczom usłyszeć, co naprawdę ma na myśli. Mogą pełnić rolę pośredników, przenosząc wiadomości między osobami, które nie mogą lub nie spotkają się twarzą w twarz.

Niewykwalifikowane strony trzecie lub osoby trzecie o innej agendzie mogą pogorszyć sprawę. Cel medialny, na przykład, często nie pomaga ludziom lepiej się nawzajem zrozumieć, ale raczej przedstawia historię w taki sposób, aby sprostać własnym celom medialnym, co może spowodować rozpalenie gniewu czytelników, aby sprzedawać więcej gazet lub wspierać wydawców. lub własne interesy i poglądy rządu.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: