Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Turystyka medyczna - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Turystyka medyczna - ebook

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63799-57-1
Rozmiar pliku: 269 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Otwarcie granic i przystąpienie naszego kraju do strefy Schengen znacznie ułatwiło przepływ ludności i usług między państwami. Przyczyniło się także do rozkwitu stosunkowo młodego segmentu gospodarki, jakim jest turystyka medyczna. Choć samo pojęcie nie jest nowe, to jeszcze nigdy nie było znane w Polsce na taką skalę. Stwarza ono okazję dla najlepszych klinik, gabinetów lekarskich i specjalistów do świadczenia usług obcokrajowcom bez konieczności emigracji zarobkowej. Na przykładzie gabinetów stomatologicznych – jednych z najczęstszych celów podróży zagranicznych pacjentów – prześledzimy najważniejsze aspekty tego biznesu.

Charakterystyka rynku

Z roku na rok rośnie wartość i znaczenie naszego kraju jako punktu docelowego tzw. turystyki medycznej. Według Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Medycznej na leczenie do polskich klinik i gabinetów przyjeżdża rocznie ok. 300 000-330 000 obcokrajowców. Wartość tego rynku wynosi ok. 780 mln zł. Dla porównania: wartość rynku światowego szacuje się na ok. 100 mld dolarów. Polskie gabinety wybierane są ze względu na wysoką jakość świadczonych przez nie usług, a przede wszystkim kilkukrotnie niższe niż na Zachodzie ceny.

Zagraniczni pacjenci najczęściej trafiają na polskie fotele dentystyczne, ale także pod skalpel chirurgów plastycznych czy do gabinetów ortopedów oraz specjalistów ginekologii plastycznej. Z reguły pacjenci przyjeżdżają nad Wisłę na poważniejsze zabiegi i operacje.

Krajowi stomatolodzy cieszą się największym „wzięciem” szczególnie wśród Brytyjczyków, Niemców i Duńczyków. Turystyka stomatologiczna ma nawet własną nazwę – denturyzm. Wśród pacjentów nie brakuje także Włochów, Norwegów i Szwedów. Sporadycznie przylatują do nas także klienci ze Stanów Zjednoczonych.

Turystyka medyczna jest także coraz bardziej wspierana przez organizacje rządowe oraz pozarządowe. Własne kampanie skierowane do mieszkańców krajów zachodnich prowadzi m.in. Izba Gospodarcza Turystyki Medycznej czy konsorcjum z udziałem Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Medycznej, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz przedstawicieli krajowych uzdrowisk. Na współpracę z powyższymi decydują się także samorządy oraz Ministerstwo Zdrowia.

W największych miastach w kraju powstają pierwsze agencje turystyki medycznej. Zapewniają one swoim zagranicznym klientom miejsce w klinice, nocleg w hotelu, opiekę oraz organizację czasu wolnego.

Konkurencja

Prywatnych gabinetów stomatologicznych jest w Polsce łącznie ponad 30 000. Poza tym funkcjonuje kilka tysięcy Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej. Tych, których oferta jest w widoczny sposób skierowana m.in. do obcokrajowców, jest niespełna kilkaset.

Choć gabinety i kliniki świadczące usługi medyczne obcokrajowcom rozsiane są po całym kraju, to można wyróżnić kilka zagłębi, które cieszą się wyjątkową popularnością. Wśród nich najliczniej odwiedzane są placówki w Szczecinie, ale także m.in. we Wrocławiu, Poznaniu, na Śląsku czy w Warszawie.

Konkurencją w walce o pacjentów z krajów Europy Zachodniej są kliniki i gabinety z innych krajów tzw. nowej Europy. Turystyka medyczna największe rozmiary osiąga m.in. w Czechach, na Cyprze, w Turcji oraz na Węgrzech.

Plan marketingowy

Dotarcie do klientów zagranicznych będzie wymagało większego wysiłku i poniesienia wyższych kosztów niż w przypadku pacjentów krajowych. Podstawowym narzędziem będzie własna strona internetowa. Zlecając jej wykonanie, musimy pamiętać o przetłumaczeniu jej na przynajmniej 3 europejskie języki. Na stronie powinny znaleźć się rekomendacje naszego gabinetu, dyplomy i certyfikaty posiadane przez zatrudnionych u nas lekarzy oraz opis zakresu świadczonych przez naszą placówkę usług. Jeżeli świadczymy dodatkowe usługi, takie jak np. pomoc w organizacji podróży czy noclegu, również powinniśmy to zaznaczyć na stronie. Koszt stworzenia wysoko pozycjonowanej www będzie wydatkiem rzędu kilku tysięcy złotych.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: