Poradnik Konkursowicza - ebook
Poradnik Konkursowicza - ebook
Wspaniała wiadomość dla ludzi biorących udział w różnego rodzaju konkursach i loteriach. Pewnie wiele razy zadawali sobie pytania: 'Dlaczego nie wygrałem?', 'Co takiego wiedzą tzw. zawodowi gracze, że co chwilę wygrywają?' Aż w końcu znalazł się gracz, który postanowił się podzielić swoim 8 letnim doświadczeniem w tej nietypowej dziedzinie.
Zbigniew Trzcionkowski w swoim ""Poradniku Konkursowicza"" dzieli się swoją unikalną wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając poszczególne rodzaje konkursów i loterii. Książka została napisana prostym językiem, przez praktyka, dzięki czemu bez lania wody zawiera dokładnie to, co trzeba wiedzieć, aby zacząć wygrywać. Autor na przykładach pokazuje w jakie konkursy warto grać, a w jakie niekoniecznie. Oprócz wad i zalet nie zabrakło opisu sposobów i sposobików stosowanych przez graczy.
Poradnik Konkursowicza odsłania też ciemniejsze strony tego światka, dzięki czemu świeżo upieczony konkursomaniak nie będzie tracił czasu i zasobów na coś, co jest z góry skazane na porażkę. W osobnym rozdziale pokazano gdzie i jak szukać nowych konkursów. Autor pamiętał też, aby poruszyć takie tematy jak podatki przy sprzedaży nagród, problemy ze spamem i plagiatami, a nawet właściwe podejście psychologiczne.
Spis treści
Wygrywać może każdy
Zawsze czytaj regulamin
Konkursy na hasło, wierszyk, tekst
Kreatywności można się nauczyć!
Konkursy fotograficzne
Uwaga na plagiaty
Konkursy i loterie promocyjne z kodami
Zakupy „na zapas”
Konkursy typu „pełna godzina”
Najszybsza odpowiedź SMS
Problemy ze spamem
Konkursy hackerskie, czyli gierki
Głosowania, zaproszenia, „lajki”
Loterie SMS z inflacją losów
Cudowne systemy do gier hazardowych
Gdy wygrasz
Skąd brać konkursy/loterie?
Podatki
Sprzedaż nagród
Psychologia wygrywania
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7900-040-1 |
Rozmiar pliku: | 783 KB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
(pełnej wersji publikacji)
Wygrywać może każdy
Zawsze czytaj regulamin
Konkursy na hasło, wierszyk, tekst
Kreatywności można się nauczyć!
Konkursy fotograficzne
Uwaga na plagiaty
Konkursy i loterie promocyjne z kodami
Zakupy „na zapas”
Konkursy typu „pełna godzina”
Najszybsza odpowiedź SMS
Problemy ze spamem
Konkursy hackerskie, czyli gierki
Głosowania, zaproszenia, „lajki”
Loterie SMS z inflacją losów
Cudowne systemy do gier hazardowych
Gdy wygrasz
Skąd brać konkursy/loterie?
Podatki
Sprzedaż nagród
Psychologia wygrywaniaWygrywać może każdy
Największą barierą jesteśmy my sami. Tak naprawdę w mojej przygodzie z konkursami najtrudniej było uwierzyć, że wygrywanie jest tak proste.
Jestem pewien, że po pewnym czasie każdy znajdzie dla siebie niszę:
- ktoś będzie dobry w pisaniu wierszyków lub robieniu zdjęć,
- ktoś polubi świat SMSów
- ktoś trzeci zostanie hurtownikiem towarów promocyjnych.
Wygrywać może każdy - od biednego studenta lub rencisty po znudzonego życiem biznesmena.
Popatrz czasem na listy nagrodzonych...
Zawsze ktoś te nagrody wygrywa!
Popatrz też na nazwiska/miejscowości... Nigdy nie ma tak, że jedna osoba/miejscowość zgarnia wszystko we wszystkich dziedzinach... To jak ze zbieraniem grzybów w lesie... Wszystkich nikt nie wyzbiera.
Oczywiście życie to nie bajka. Wszędzie, gdzie w grę wchodzą pieniądze będzie też omijanie regulaminów, dobrego obyczaju, a nawet prawa. Mówiąc obrazowo: wędkarz nie traci czasu przy jeziorze, w którym ktoś łowi „na dynamit”. Jednym z celów niniejszej publikacji jest pomoc w wyrobieniu umiejętności szacowaniu swoich szans, w konkretnych przypadkach.
Zgodnie ze słynną zasadą Pareto 80% nagród zgarnia 20% graczy. To prawda. Prawdą jest też, że 80% sukcesów odniesiesz biorąc udział we właściwych 20% konkursów i loterii. W tym mam nadzieję pomoże Ci niniejszy ebook.
Konkursy i loterie są jednym ze skuteczniejszych działań marketingowych i nawet w największym kryzysie wydatki na marketing nie spadną do zera. Innymi słowy... zawsze będzie o co grać.Konkursy na hasło, wierszyk, tekst
Tutaj trzeba się zdać na własną kreatywność. Najwygodniej zapisywać jakie wierszyki wysyłamy na jakie konkursy i z jakich numerów. Po pewnym czasie odkryjemy rymy-killery, które są stworzone do wygrywania.
Ciekawostki:
- rymy „szczerze LandRoverze”, i „szczerze Hummerze”, wygrały takie właśnie samochody,
- „dodaj do ulubionych” przez długi czas było najpopularniejszym hasłem wygrywającym nagrody,
- w konkursie na nazwę nowej lokaty bankowej wybierano spośród 60000 haseł. Nagrodzono banały i plagiaty. Po nagłośnieniu sprawy przez internautów powtórzono wybór i plagiaty odpadły. Nie miejmy złudzeń przy wielkich konkursach genialne zgłoszenia giną w tłumie. Lepiej wysłać bardzo dużo przeciętnych.
- w konkursach na hasło z podziałem nagród na poszczególne sklepy bardzo łatwo zgarnąć wszystkie nagrody dla danego punktu. Wystarczy wybrać sobie za cel jakiś mało oblegany sklep i postawić na ilość.
- w konkursach z urnami, gdzie nagrody wybiera lokalna ekipa zwykle nie liczy się hasło. Wystarczy przyczepić do kuponu jakieś laurki, lub świecące i grające cuda, coś co zadziwi prostego człowieka...
- profesjonalni organizatorzy łapią się kolorowe sztuczki rzadziej, ale bywa, że konkurs na hasło wygrywa prezentacja PowerPoint albo odnośnik do filmu na youtube. Jeśli czasem się zastanawiasz, czemu przeciętne hasło dostało nagrodę to już wiesz - mogła zadecydować forma w jakiej go dostarczono.