Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook
Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - ebook
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym.. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Autorka omawia m.in.:
• pojęcie doskonałości w ujęciu prakseologicznym i filozoficznym,
• zarządzanie jakością w filozofii TQM oraz normie PN-EN ISO 9000:2006,
• podejście systemowe oraz procesowe,
• związki z koncepcjami: społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, nowego zarządzania publicznego oraz zarządzania wiedzą, projektami i wartością,
• europejskie modele Nagród Jakości.
Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów na kierunkach zarządzania i zarządzania produkcją. Powinna również stanowić wartościową lekturę dla wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw oraz pełnomocników systemów zarządzania jakością zainteresowanych rozwojem wiedzy o jakości.
Kategoria: | Inne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-255-2426-5 |
Rozmiar pliku: | 2,3 MB |