Business Etikette - audiobook
Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
5 listopada 2013
Czas:
58 min.
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
Business Etikette - audiobook
Wozu Etikette und wozu im Business? Ganz einfach, weil Sie erfolgreiche und nachhaltige Geschäfte machen, wenn Sie alles mit Stil tun. Bekanntlich gibt es keine zweite Chance für den ersten Eindruck – das gilt auch im Geschäftsleben. Ihr Auftreten und Ihre Wirkung auf Ihr Gegenüber gibt nicht nur Aufschluss über Sie selbst, sondern auch über das Unternehmen, in dem Sie arbeiten und das sie repräsentieren. Wenn Sie wichtige Regeln im geschäftlichen Umgang mit Kunden und Mitarbeitern beachten, angefangen von mündlicher und schriftlicher Kommunikation bis hin zur Empfang-und Telefonzentrale und dem Verhalten beim Business-Lunch oder Geschäftsessen haben Sie die Chance, sich von Ihrem Wettbewerb in Stil und Wirkung zu unterscheiden.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Niemiecki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-3-95471-202-1 |
Rozmiar pliku: | 47 MB |