Death of the Artist - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
Death of the Artist - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
A deeply researched warning about how the digital economy threatens artists' lives and work-the music, writing, and visual art that sustain our souls and societies-from an award-winning essayist and criticThere are two stories you hear about earning a living as an artist in the digital age. One comes from Silicon Valley. There's never been a better time to be an artist, it goes. If you've got a laptop, you've got a recording studio. If you've got an iPhone, you've got a movie camera. And if production is cheap, distribution is free: it's called the Internet. Everyone's an artist; just tap your creativity and put your stuff out there.The other comes from artists themselves. Sure, it goes, you can put your stuff out there, but who's going to pay you for it? Everyone is not an artist. Making art takes years of dedication, and that requires a means of support. If things don't change, a lot of art will cease to be sustainable.So which account is true? Since people are still making a living as artists today, how are they managing to do it? William Deresiewicz, a leading critic of the arts and of contemporary culture, set out to answer those questions. Based on interviews with artists of all kinds, The Death of the Artist argues that we are in the midst of an epochal transformation. If artists were artisans in the Renaissance, bohemians in the nineteenth century, and professionals in the twentieth, a new paradigm is emerging in the digital age, one that is changing our fundamental ideas about the nature of art and the role of the artist in society. A Macmillan Audio production from Henry Holt and Company
A deeply researched warning about how the digital economy threatens artists' lives and work-the music, writing, and visual art that sustain our souls and societies-from an award-winning essayist and criticThere are two stories you hear about earning a living as an artist in the digital age. One comes from Silicon Valley. There's never been a better time to be an artist, it goes. If you've got a laptop, you've got a recording studio. If you've got an iPhone, you've got a movie camera. And if production is cheap, distribution is free: it's called the Internet. Everyone's an artist; just tap your creativity and put your stuff out there.The other comes from artists themselves. Sure, it goes, you can put your stuff out there, but who's going to pay you for it? Everyone is not an artist. Making art takes years of dedication, and that requires a means of support. If things don't change, a lot of art will cease to be sustainable.So which account is true? Since people are still making a living as artists today, how are they managing to do it? William Deresiewicz, a leading critic of the arts and of contemporary culture, set out to answer those questions. Based on interviews with artists of all kinds, The Death of the Artist argues that we are in the midst of an epochal transformation. If artists were artisans in the Renaissance, bohemians in the nineteenth century, and professionals in the twentieth, a new paradigm is emerging in the digital age, one that is changing our fundamental ideas about the nature of art and the role of the artist in society. A Macmillan Audio production from Henry Holt and Company
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-1-250-75545-2 |
Rozmiar pliku: | 100 B |