Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
28 września 2021
Czas:
4 godz. 5 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - audiobook

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:

  • przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
  • poskramia mity sprzedażowe
  • pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
  • podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
  • pomaga zmienić swoje nastawienie
  • edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
  • uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
  • radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
  • prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
  • zawiera scenki sprzedażowe

Spis treści

 

WPROWADZENIE 7

 

Rozdział 1. SPRZEDAŻ. JEDNO SŁOWO - MILION ZNACZEŃ 9

  • Z czym obecnie kojarzy się sprzedaż? 9
  • Skąd takie postrzeganie? 16
  • 10 powodów, dla których warto pracować w sprzedaży 20
  • Pogromcy mitów sprzedaży 29

Rozdział 2. JAKI POWINIEN BYĆ PRAWDZIWY SPRZEDAWCA > DORADCA? 39

  • Zacznij od odpowiedniego nastawienia 39
  • Nigdy nie przestawaj się uczyć 44
  • Bądź przygotowany na każdy scenariusz 47
  • Kształtuj cechy dobrego doradcy 49

Rozdział 3. NIEZBĘDNIK DOBREGO DORADCY 57

  • Jak opanować umiejętność, której nikt nigdy nas nie uczył? 57
  • Umiejętność, którą posiada każde dziecko, ale nie każdy doradca... 61
  • Jaki klucz otwiera wiele drzwi i nic nie kosztuje? 66
  • Trudna, ale skuteczna metoda na ciągły rozwój 69

Rozdział 4. SZTUKA PIERWSZEGO KONTAKTU Z KLIENTEM 75

  • Dlaczego pierwsza rozmowa jest taka ważna? 75
  • Savoir-vivre pierwszej rozmowy 78
  • Jak pozostawić po sobie efekt "WOW"? 83

Rozdział 5. JAK TRAFIĆ DO GARNKA ZE ZŁOTEM - SZTUKA SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY 91

  • Co ma wspólnego piłka nożna ze sprzedażą? 91
  • Co ma wspólnego snajper ze sprzedażą? 93
  • Co ma wspólnego Twoja oferta z klientem? 94

Rozdział 6. BIEG PRZEZ PŁOTKI - SZTUKA RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI 103

  • Czy wątpliwości klienta to powód do dumy handlowca? 103
  • Dlaczego klienci nie są kreatywni? 106
  • Jak przygotować się do startu? 109
  • 3... 2... 1... Go! 112
  • Nie zapomnij o ostatnim płotku 116

Rozdział 7. "Za drugą obiekcją w prawo..." - drogowskaz do sprzedaży 117

  • Negocjacje to nie sprint, a maraton 117
  • Egoiści w sprzedaży tracą dwa razy 118
  • Nienaciągnięta proca jest bezużyteczna 121
  • Zamknij wszystkie furtki 122

Rozdział 8. Krok od mety - jak nie wyłożyć się na ostatniej prostej? 129

  • Jak nie przestrzelić ze szczupakiem na mecie? 129
  • Przepraszam, czy mogę już pana sfinalizować? 131
  • Zapraszam do kasy 133
  • Doszło do sprzedaży i co dalej? 138

O AUTORACH 141

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8725-6
Rozmiar pliku: 494 MB

BESTSELLERY

Kategorie: