Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
11 stycznia 2021
Czas:
5 godz. 23 min.
Ebook
39,90 zł
Audiobook
39,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
39,90
LUB

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu - audiobook

Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!

Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

Spis treści

 

Wstęp 9

 

  • Piszę zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn 12
  • Produkt to nie tylko produkt 12
  • Handlowcy i sprzedawcy 12

Rozdział 1. Klient ten sam, a jednak inny 15

  • Klient musi mieć problem lub widzieć wyraźne korzyści, które Twój produkt mu przyniesie 18
  • Klient może zaakceptować cenę, jaką oferujesz, i formę finansowania zakupu, którą mu zaproponujesz 24
  • Klient jest w stanie podjąć decyzję 25
  • Klient powinien Cię akceptować 29

Rozdział 2. Właściwe podejście 31

  • Wizerunek firmy (marki), produktu 43
  • Właściwa postawa 44
  • Wiedza produktowa, branżowa i o stanie gospodarki 47
  • Argumentowanie, przekonywanie i empatia 52

Rozdział 3. Łatwiejsze zakupy 61

  • Nie przekazuj zbyt wielu informacji 65
  • Ogranicz liczbę opcji do wyboru 66
  • Bądź dyspozycyjny, łatwo dostępny i odpowiadaj na zapytania jak najszybciej 67
  • Upraszczaj proces zakupowy 68
  • Po zakupie skontaktuj się z klientem 69
  • Jak wpływać na decyzje? 70
  • Zwiększanie ilości działań w zakresie poszukiwania i pozyskiwania klientów 73
  • Zmiana sposobu prowadzenia rozmowy handlowej 76
  • Poczucie kontroli 80
  • Wyznacz swój cel i BATNĘ 82
  • Przewiduj zachowania i argumenty oraz koryguj swoje działania 84

Rozdział 4. Wpływ i zrozumienie 91

  • Zrozum 93
  • Okazuj empatię 95
  • Odzwierciedlaj 97
  • Nawiązuj 98
  • Przytaczaj przykłady 100
  • Sugeruj 102
  • Dawaj do myślenia 108
  • Negacje 109
  • Operatory 111
  • Cierpienie i przyjemność 114

Rozdział 5. Powrót telefonu 117

  • To, czego nie widać, jest o wiele bardziej widoczne, niż może się wydawać 121
  • Czas na rozmowę 126
  • Jak rozmawiać w dobie kryzysu 129
  • Informacje o kliencie 130
  • Cele 131
  • BATNA 132
  • Treść rozmowy 135
  • Schemat rozmowy 141
  • Scenariusz rozmowy 143
  • Zastrzeżenia 145

Rozdział 6. Nie daj się! 147

  • Działania i efekty 162
  • Wizja 178

Rozdział 7. Zawsze jest sposób 181

  • Redefinicja problemu - metoda "dlaczego" 192
  • Benchmarking 196
  • Mapy myśli 196
  • Metoda inwentaryzacji - sporządzanie listy atrybutów 202
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7585-7
Rozmiar pliku: 647 MB

BESTSELLERY

Kategorie: