Facebook - konwersja

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
4 listopada 2019
Czas:
6 godz. 48 min.
Ebook
49,90 zł
Audiobook
39,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu - audiobook

 

Listen to "RODK #047 Ewa Wilmanowicz - Marka i reputacja osobista" on Spreaker.

Ty - brand klasy premium

Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację.

Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były.

W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.

Spis treści

 

 

Przedmowa 5

 

Wstęp 9

Rozdział 1. Współczesny wymiar reputacji 13

  • Czynniki wzmacniające znaczenie reputacji 19
    • Demokratyzacja wizerunku 19
    • Bezpośrednia nieformalna komunikacja 21
    • Ciągła możliwość wyboru 22
    • Globalizacja 23
    • Ścisła korelacja między nazwiskiem prezesa a reputacją firmy 24
    • Szybsze tempo życia i konieczność podejmowania szybkich decyzji 26
    • Fake newsy 29
    • Kryzys zaufania 31
    • Kryzys autorytetów 32
  • Korzyści z budowania kapitału reputacji 35
  • Reputacja a wizerunek 40

Rozdział 2. Reputacja w życiu 63

  • Początkowy kapitał reputacji 65
  • Kluczowe grupy interesariuszy 72
    • Najbliższa rodzina 75
    • Dalsza rodzina 80
    • Współpracownicy 84
    • Przyjaciele 87
    • Znajomi 91
    • Dalsze otoczenie 92
  • Budowanie zaangażowania interesariuszy 94
  • Osobiste wartości 98

Rozdział 3. Reputacja w biznesie 109

  • Kluczowe grupy interesariuszy 111
    • Klienci 119
    • Pracownicy 125
    • Dostawcy 130
    • Partnerzy biznesowi 133
    • Ambasadorzy 137
    • Liderzy opinii 143
    • Grupa wsparcia 148
  • Projektowanie wartości dodanej 151
    • Samowystarczalne źródło siły 158
    • Wartości racjonalne 168
    • Wartości emocjonalne 175

Rozdział 4. Narzędzia budowania osobistej reputacji 181

  • Spotkania rodzinne 182
  • Spotkania towarzyskie 184
  • Spotkania biznesowe 187
  • Korespondencja mailowa 190
  • Media społecznościowe 193
  • Rozmowy telefoniczne 194
  • Święta i jubileusze 197
  • Działalność charytatywna 201
  • Komunikacja z otoczeniem 204
Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6510-0
Rozmiar pliku: 376 MB

BESTSELLERY

Kategorie: