Ultimate Customer Service - audiobook
Format audiobooka:
MP3
Format
MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy
(książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać
na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet,
laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików
EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków.
Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer,
rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz
słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych,
które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny
jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za
pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3.
Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w
program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie
posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim
smartfonie.
Ultimate Customer Service - audiobook
Audiobook po zakupie nie będzie dostępny do słuchania w aplikacji Empik Go. Pobierz plik ze swojej biblioteki i odsłuchaj go w dowolnej innej aplikacji odtwarzającej pliki mp3 - w telefonie, na komputerze lub dowolnym innym urządzeniu.
Exceptional customer service is no accident! Great service providers know what to do, teach their employees how to do it, and consistently deliver first-class service. Now, you can get the world's top customer service authors to coach you and your team into excellence. Bring the exceptional customer service of Starbucks, Nordstrom's, or the Ritz Carlton into your organization with training from the best of the best in customer service training and development. You'll learn the latest customer engagement strategies from celebrity authors Shep Hyken (The Cult of the Customer) and Mark Sanborn (The Fred Factor), whose strategies and techniques will create positive relationships and long-term loyalty with your customers.Have you ever had to offer great service to a difficult customer? Do you and your team know how to guarantee a positive outcome? Learn field-tested processes from this audio collection, complete with case studies, entertaining stories, and new ways of thinking about negative people.You'll also learn how your word choice can impact the future buying behavior of even your most loyal customers. The experts in this series teach you how to avoid common pitfalls and offer seven secrets of remarkable communication that produce outstanding results. A satisfied customer is the number one asset for any businesses, and now you can get the top thought leaders and practitioners to train your team for the same price as a business lunch.
Exceptional customer service is no accident! Great service providers know what to do, teach their employees how to do it, and consistently deliver first-class service. Now, you can get the world's top customer service authors to coach you and your team into excellence. Bring the exceptional customer service of Starbucks, Nordstrom's, or the Ritz Carlton into your organization with training from the best of the best in customer service training and development. You'll learn the latest customer engagement strategies from celebrity authors Shep Hyken (The Cult of the Customer) and Mark Sanborn (The Fred Factor), whose strategies and techniques will create positive relationships and long-term loyalty with your customers.Have you ever had to offer great service to a difficult customer? Do you and your team know how to guarantee a positive outcome? Learn field-tested processes from this audio collection, complete with case studies, entertaining stories, and new ways of thinking about negative people.You'll also learn how your word choice can impact the future buying behavior of even your most loyal customers. The experts in this series teach you how to avoid common pitfalls and offer seven secrets of remarkable communication that produce outstanding results. A satisfied customer is the number one asset for any businesses, and now you can get the top thought leaders and practitioners to train your team for the same price as a business lunch.
Kategoria: | Obcojęzyczne |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-4830-9128-0 |
Rozmiar pliku: | 100 B |