Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

Wydawnictwo:
Czyta:
Data wydania:
27 sierpnia 2018
Czas:
13 godz. 47 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

Mocno stań na obu handlowych nogach!

Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem - potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami - oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą - zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety.

Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa - od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.

Spis treści

Wstęp (9)

CZĘŚĆ I. DZIEŃ PO DNIU - CODZIENNA PRACA HANDLOWCA

Rozdział 1. Pierwszy kontakt z klientem - "zimny telefon" (15)

Rozdział 2. Schemat wizyty handlowej - konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (21)

  • 2.1. Konflikt handlowców z przełożonymi (22)
  • 2.2. Otwarcie spotkania - więcej szans, niż to się wydaje (31)
  • 2.3. Badanie potencjału i potrzeb klienta (37)
  • 2.4. Prezentacja oferty (49)
  • Zastrzeżenia - pokonać czy zrozumieć? (69)
  • 2.5. Zamykanie sprzedaży i zakończenie spotkania (75)
  • 2.6. Działania po wizycie handlowej (86)

Rozdział 3. Negocjacje dla handlowców (91)

  • 3.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne światy (91)
  • 3.2. Prawidłowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (98)
  • 3.3. Style negocjowania (109)
  • 3.4. Emocje w negocjacjach (115)
  • 3.5. Komunikacja w negocjacjach (125)
  • 3.6. Przygotowanie do negocjacji (130)
  • 3.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (148)
  • 3.8. Dobre strony reguł wywierania wpływu i manipulacja (154)

Rozdział 4. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum - wystąpienia publiczne (173)

  • 4.1. Przygotowanie do prezentacji (175)
  • 4.2. Jak ustalać treść wystąpienia (176)
  • 4.3. Jaka ma być forma wystąpienia? (178)
  • 4.4. Prezenter - najważniejszy element (189)

Rozdział 5. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (199)

  • 5.1. Co muszę wiedzieć o firmie? (199)
  • 5.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (200)
  • 5.3. Opisujmy produkt językiem klienta (204)

Rozdział 6. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę - czas, cele, priorytety (209)

  • 6.1. Matryca zarządzania czasem (211)
  • 6.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (213)
  • 6.3. Priorytety zadań (215)
  • 6.4. Pożeracze czasu - jak sobie z nimi radzić? (218)
  • 6.5. Praktyczne narzędzia zarządzania czasem (225)
  • 6.6. Delegowanie zadań (229)

CZĘŚĆ II. KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE W ZWIĘKSZANIU SKUTECZNOŚCI HANDLOWCA

Rozdział 7. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (235)

  • 7.1. Czego klient nie lubi (236)
  • 7.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (240)
  • 7.3. Typologia zachowań klienta (246)
  • 7.4. Jak wykorzystać typologię zachowań (248)
  • 7.5. Trudne sytuacje jako szansa (252)

Rozdział 8. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (257)

  • 8.1. Czym naprawdę jest asertywność? (258)
  • 8.2. Dlaczego handlowcy nie zachowują się asertywnie? (261)
  • 8.3. Jakie są warunki asertywności? (262)
  • 8.4. Jaki jest związek postawy wobec siebie i innych z asertywnością? (263)
  • 8.5. Idee irracjonalne (266)
  • 8.6. Dialog wewnętrzny (270)
  • 8.7. Techniki wspomagające asertywność (271)
  • 8.8. Jak postępować z osobami, które nie zachowują się asertywnie (274)

Rozdział 9. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (277)

Rozdział 10. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel może go uniknąć? (289)

  • 10.1. Po czym poznamy wypalenie? (289)
  • 10.2. Skąd się bierze wypalenie zawodowe? (292)
  • 10.3. Jak przeciwdziałać wypaleniu? (302)

Rozdział 11. Jak rozwiązywać konflikty (323)

  • 11.1. Czym jest konflikt? (323)
  • 11.2. Przyczyny konfliktów (326)
  • 11.3. Rodzaje konfliktów (332)
  • 11.4. Błędy w rozwiązywaniu konfliktów (332)
  • 11.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (336)
  • 11.6. Jak rozwiązywać konflikty (341)
  • 11.7. Pomoc osób trzecich w rozwiązywaniu konfliktów (347)

Rozdział 12. Błędy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (349)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-4438-9
Rozmiar pliku: 774 MB

BESTSELLERY

Kategorie: