100 zabaw dla dzieci 3-letnich - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 maja 2012
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
100 zabaw dla dzieci 3-letnich - ebook
Dzięki opisanym w książeczce zabawom dziecko zdobywa nową wiedzę i rozwija różne umiejętności: poznaje własne ciało, ćwiczy ruch i kształci umiejętności wysławiania się, a także uczy się budować więź emocjonalną z rodzicami i rówieśnikami. Ze „100 zabawami” dzieci z pewnością nie będą się nudzić: wyszaleją się, wyśmieją, zrelaksują i poeksperymentują. Przedstawione tu propozycje zabaw nie wymagają specjalnych rekwizytów ani warunków - można je wykorzystać o każdej porze roku i niemal w każdym miejscu: w domu, na podwórku, w poczekalni u lekarza, w samochodzie czy w pociągu.
Książeczka zawiera 100 ciekawych i jednocześnie łatwych do zrealizowania pomysłów na mądrą, twórczą i wesołą zabawę z 3-letnim dzieckiem. Na każdej stronie zamieszczono opis jednej zabawy, wesoły rysunek, który ją ilustruje oraz ikonki graficzne informujące, jakie umiejętności ćwiczy i rozwija dziecko dzięki tej zabawie. Wśród propozycji znajdują się gry i zabawy ruchowe, artystyczne, słowne i towarzyskie.
Kategoria: | Rodzina |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-7568-975-4 |
Rozmiar pliku: | 11 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
1
Nazywamy przedmioty
W nazywanie przedmiotów można bawić się wszędzie: w domu, w parku, w poczekalni u lekarza czy w pociągu. Do zabawy przydaje się także książka z obrazkami. Pokazujesz przedmioty znajdujące się w otoczeniu (lub w książce) i mówisz: „To jest kanapa, a to jest…”, następnie zawieszasz głos, aby dziecko dokończyło zdanie. Pomyl się czasem, żeby maluch mógł cię poprawić – na pewno zrobi to z wielką radością! Inne warianty tej zabawy to: nazywanie zwierząt, kolorów albo kształtów.
*Dziecko uczy się uważnie słuchać i obserwować, a także wzbogaca słownictwo.
2
Pieczątki z rączki
Przygotuj kilka białych kartek papieru, specjalne farby do malowania ciała, wodę w plastikowym naczyniu oraz gąbkę. Pozwól dziecku wybrać kolor farby i za pomocą gąbki nałóż ją na wewnętrzną stronę jego dłoni. Teraz niech maluch przyłoży dłoń do kartki i mocno ją przyciśnie. Gdy oderwie rączkę od papieru, zobaczy jej ślad. Czynności te można powtarzać… i powtarzać, bo dzieci uwielbiają pieczątki z rączki. Ta zabawa to dobra okazja, aby nauczyć dziecko, jak nazywają się poszczególne palce ręki.
*Wyzwala inwencję twórczą i wyobraźnię, wymaga koncentracji oraz dokładności.
3
Pomidor
Najzabawniej jest, kiedy w grze uczestniczy grupka dzieci. Jedno z nich, wybrane losowo, zadaje pozostałym pytania, na które trzeba odpowiedzieć tylko jednym słowem: „Pomidor”. Pytania mogą być zwyczajne, np.: „Co robisz?”, „Jak masz na imię?”, ale też podchwytliwe lub rozśmieszające, np.: „Dlaczego się śmiejesz?”. Jeśli ktoś odpowie innym słowem lub się roześmieje – daje fant. Później fanty trzeba wykupić, mówiąc wierszyk albo śpiewając piosenkę.
*Kształtuje poczucie humoru i trenuje refleks.
Nazywamy przedmioty
W nazywanie przedmiotów można bawić się wszędzie: w domu, w parku, w poczekalni u lekarza czy w pociągu. Do zabawy przydaje się także książka z obrazkami. Pokazujesz przedmioty znajdujące się w otoczeniu (lub w książce) i mówisz: „To jest kanapa, a to jest…”, następnie zawieszasz głos, aby dziecko dokończyło zdanie. Pomyl się czasem, żeby maluch mógł cię poprawić – na pewno zrobi to z wielką radością! Inne warianty tej zabawy to: nazywanie zwierząt, kolorów albo kształtów.
*Dziecko uczy się uważnie słuchać i obserwować, a także wzbogaca słownictwo.
2
Pieczątki z rączki
Przygotuj kilka białych kartek papieru, specjalne farby do malowania ciała, wodę w plastikowym naczyniu oraz gąbkę. Pozwól dziecku wybrać kolor farby i za pomocą gąbki nałóż ją na wewnętrzną stronę jego dłoni. Teraz niech maluch przyłoży dłoń do kartki i mocno ją przyciśnie. Gdy oderwie rączkę od papieru, zobaczy jej ślad. Czynności te można powtarzać… i powtarzać, bo dzieci uwielbiają pieczątki z rączki. Ta zabawa to dobra okazja, aby nauczyć dziecko, jak nazywają się poszczególne palce ręki.
*Wyzwala inwencję twórczą i wyobraźnię, wymaga koncentracji oraz dokładności.
3
Pomidor
Najzabawniej jest, kiedy w grze uczestniczy grupka dzieci. Jedno z nich, wybrane losowo, zadaje pozostałym pytania, na które trzeba odpowiedzieć tylko jednym słowem: „Pomidor”. Pytania mogą być zwyczajne, np.: „Co robisz?”, „Jak masz na imię?”, ale też podchwytliwe lub rozśmieszające, np.: „Dlaczego się śmiejesz?”. Jeśli ktoś odpowie innym słowem lub się roześmieje – daje fant. Później fanty trzeba wykupić, mówiąc wierszyk albo śpiewając piosenkę.
*Kształtuje poczucie humoru i trenuje refleks.
więcej..