Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2016
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Pobierz fragment
Pobierz fragment w jednym z dostępnych formatów
Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele - ebook
Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości.
W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy terytorialne w procesie zarządzania marką podległych im jednostek terytorialnych, wskazuje też rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.
Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się tworzeniem koncepcji marketingu miasta, a w szczególności zarządzaniem marką miejską, którym pomoże w:
- opracowaniu teoretycznych podstaw strategii budowy wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości,
- wyborze metod i narzędzi identyfikacji wyróżników tożsamości danego miasta, które stanowią o przewadze konkurencyjnej w porównaniu do innych ośrodków,
- identyfikacji uwarunkowań wyboru wyróżników tożsamości miasta wykorzystywanych w zarządzaniu wizerunkiem terytorialnym na poziomie lokalnym,
- określeniu luk występujących między faktycznym kapitałem tożsamościowym miast a elementami tego kapitału wykorzystywanymi w obecnym zarządzaniu wizerunkiem miast przez władze samorządowe.
Książka jest przeznaczona głównie dla burmistrzów, prezydentów miast i pracowników samorządów zajmujących się działalnością promocyjną samorządów. Powinna też zainteresować studentów w trakcie realizacji zajęć z marketingu miejsca lub przygotowywania prac dyplomowych z tego zakresu.
W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy terytorialne w procesie zarządzania marką podległych im jednostek terytorialnych, wskazuje też rekomendacje co do usprawnień i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.
Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się tworzeniem koncepcji marketingu miasta, a w szczególności zarządzaniem marką miejską, którym pomoże w:
- opracowaniu teoretycznych podstaw strategii budowy wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości,
- wyborze metod i narzędzi identyfikacji wyróżników tożsamości danego miasta, które stanowią o przewadze konkurencyjnej w porównaniu do innych ośrodków,
- identyfikacji uwarunkowań wyboru wyróżników tożsamości miasta wykorzystywanych w zarządzaniu wizerunkiem terytorialnym na poziomie lokalnym,
- określeniu luk występujących między faktycznym kapitałem tożsamościowym miast a elementami tego kapitału wykorzystywanymi w obecnym zarządzaniu wizerunkiem miast przez władze samorządowe.
Książka jest przeznaczona głównie dla burmistrzów, prezydentów miast i pracowników samorządów zajmujących się działalnością promocyjną samorządów. Powinna też zainteresować studentów w trakcie realizacji zajęć z marketingu miejsca lub przygotowywania prac dyplomowych z tego zakresu.
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu 21 1.1. Teoretyczne ujęcia marki 21 1.2. Tożsamość a wizerunek marki 39 1.3. Rozwój idei brandingu 68
Rozdział 2. Branding w ujęciu terytorialnym 79 2.1. Geneza i specyfika brandingu miejsca 79 2.2. Od tożsamości miejsca do wizerunku jego marki 98 2.3. Pozycjonowanie marki terytorialnej 106 2.4. Marka i branding miasta 114
Rozdział 3. Komponenty strategicznego zarządzania marką miasta 132 3.1. Strategiczne modele brandingu miejsca 132 3.1.1. Modele brandingu destynacji turystycznych 134 3.1.2. Modele brandingu miast v156 3.1.3. Holistyczny model zarządzania marką miejsca według S. Hanny i J. Rowley 175 3.2. Rola interesariuszy w brandingu miasta 184 3.3. Funkcjonalny versus reprezentacyjny wymiar marki miasta 202
Rozdział 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku 218 4.1. Koncepcja badań własnych 218 4.2. Klasyfikacja samorządów miejskich ze względu na poziom wdrożenia elementów strategicznego brandingu miasta 228 4.3. Atrybuty miast wykorzystywane w procesie kreowania ich pożądanego wizerunku/budowania marki 254 4.4. Pożądane cechy osobowości marki miasta w opinii menedżerów do spraw promocji w urzędach miejskich 285
Zakończenie 303
Bibliografia 313
Bibliografia uzupełniająca do tabel i rysunków 335
Spis rysunków 343
Spis tabel 345
Załącznik nr 1. Lista samorządów miejskich zakwalifi kowanych do poszczególnych klastrów wyodrębnionych ze względu na stopień wdrożenia orientacji brandingowej 349
Załącznik nr 2. Zależności pomiędzy zmiennymi: "stopień akceptacji przez respondentów twierdzeń dotyczących postrzegania miasta" i "przynależność miasta do klastra" 351
Rozdział 1. Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu 21 1.1. Teoretyczne ujęcia marki 21 1.2. Tożsamość a wizerunek marki 39 1.3. Rozwój idei brandingu 68
Rozdział 2. Branding w ujęciu terytorialnym 79 2.1. Geneza i specyfika brandingu miejsca 79 2.2. Od tożsamości miejsca do wizerunku jego marki 98 2.3. Pozycjonowanie marki terytorialnej 106 2.4. Marka i branding miasta 114
Rozdział 3. Komponenty strategicznego zarządzania marką miasta 132 3.1. Strategiczne modele brandingu miejsca 132 3.1.1. Modele brandingu destynacji turystycznych 134 3.1.2. Modele brandingu miast v156 3.1.3. Holistyczny model zarządzania marką miejsca według S. Hanny i J. Rowley 175 3.2. Rola interesariuszy w brandingu miasta 184 3.3. Funkcjonalny versus reprezentacyjny wymiar marki miasta 202
Rozdział 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku 218 4.1. Koncepcja badań własnych 218 4.2. Klasyfikacja samorządów miejskich ze względu na poziom wdrożenia elementów strategicznego brandingu miasta 228 4.3. Atrybuty miast wykorzystywane w procesie kreowania ich pożądanego wizerunku/budowania marki 254 4.4. Pożądane cechy osobowości marki miasta w opinii menedżerów do spraw promocji w urzędach miejskich 285
Zakończenie 303
Bibliografia 313
Bibliografia uzupełniająca do tabel i rysunków 335
Spis rysunków 343
Spis tabel 345
Załącznik nr 1. Lista samorządów miejskich zakwalifi kowanych do poszczególnych klastrów wyodrębnionych ze względu na stopień wdrożenia orientacji brandingowej 349
Załącznik nr 2. Zależności pomiędzy zmiennymi: "stopień akceptacji przez respondentów twierdzeń dotyczących postrzegania miasta" i "przynależność miasta do klastra" 351
Kategoria: | Administracyjne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8092-330-0 |
Rozmiar pliku: | 4,5 MB |