Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Content Marketing for PR - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
16 września 2019
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Content Marketing for PR - ebook

Are you struggling to cut through the noise and convey your message to the marketplace?

Become your own media channel and tell your stories like a PR pro!

We live in a fast-paced, digital-first world cluttered with brands and individuals telling the world how great they are. It’s no wonder consumers are so cynical and distrustful. They resent being interrupted with meaningless ads, pitches and promotional messages. They simply don’t care about you or your business—because you haven’t given them a reason to.

Meanwhile, marketers and PR pros are beginning to accept that many of the methods they’ve been using to reach potential customers and influencers simply don’t work anymore.

Bottom line: Standing out, getting noticed and resonating in the marketplace is a growing challenge for businesses and organizations, large and small.

Trust and reputation have never been more important in business.

Learn how to harness the power of both public relations and content marketing to build recognition, influence and credibility for your business, organization or personal brand.

In this book, veteran public relations practitioner and marketing speaker Trevor Young—aka “The PR Warrior”—shows you how to strategically use content marketing for PR to:

    - Humanize your company or organization

    - Deepen the connection your brand has with consumers

    - Grow your influence within the industry you operate 

    - Build familiarity and trust in the marketplace

    - Connect with the people who influence your clients and customers

    - Increase new business leads and sales

    - Reduce the customer’s buying cycle

    - Make paid-for advertising work harder

Written for entrepreneurs, change agents, business leaders, marketers and PR practitioners, Content Marketing for PR is your essential guide to building a visible brand that’s recognized, respected and relevant in today’s noisy social world.

Kategoria: Business
Język: Angielski
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-0-648-66961-6
Rozmiar pliku: 854 KB

BESTSELLERY

Kategorie: