- nowość
Definitive Guide to Conversational AI with Dialogflow and Google Cloud [DRM] - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
23 czerwca 2021
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Definitive Guide to Conversational AI with Dialogflow and Google Cloud [DRM] - ebook
Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
Build enterprise chatbots for web, social media, voice assistants, IoT, and telephony contact centers with Google's Dialogflow conversational AI technology. This book will explain how to get started with conversational AI using Google and how enterprise users can use Dialogflow as part of Google Cloud. It will cover the core concepts such as Dialogflow essentials, deploying chatbots on web and social media channels, and building voice agents including advanced tips and tricks such as intents, entities, and working with context. The Definitive Guide to Conversational AI with Dialogflow and Google Cloud also explains how to build multilingual chatbots, orchestrate sub chatbots into a bigger conversational platform, use virtual agent analytics with popular tools, such as BigQuery or Chatbase, and build voice bots. It concludes with coverage of more advanced use cases, such as building fulfillment functionality, building your own integrations, securing your chatbots, and building your own voice platform with the Dialogflow SDK and other Google Cloud machine learning APIs.After reading this book, you will understand how to build cross-channel enterprise bots with popular Google tools such as Dialogflow, Google Cloud AI, Cloud Run, Cloud Functions, and Chatbase.??What You Will LearnDiscover Dialogflow, Dialogflow Essentials, Dialogflow CX, and how machine learning is usedCreate Dialogflow projects for individuals and enterprise usageWork with Dialogflow essential concepts such as intents, entities, custom entities, system entities, composites, and how to track contextBuild bots quickly using prebuilt agents, small talk modules, and FAQ knowledge basesUse Dialogflow for an out-of-the-box agent reviewDeploy text conversational UIs for web and social media channelsBuild voice agents for voice assistants, phone gateways, and contact centersCreate multilingual chatbotsOrchestrate many sub-chatbots to build a bigger conversational platformUse chatbot analytics and test the quality of your Dialogflow agentSee the new Dialogflow CX concepts, how Dialogflow CX fits in, and what's different in Dialogflow CXWho This Book Is ForEveryone interested in building chatbots for web, social media, voice assistants, or contact centers using Google's conversational AI/cloud technology.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
Build enterprise chatbots for web, social media, voice assistants, IoT, and telephony contact centers with Google's Dialogflow conversational AI technology. This book will explain how to get started with conversational AI using Google and how enterprise users can use Dialogflow as part of Google Cloud. It will cover the core concepts such as Dialogflow essentials, deploying chatbots on web and social media channels, and building voice agents including advanced tips and tricks such as intents, entities, and working with context. The Definitive Guide to Conversational AI with Dialogflow and Google Cloud also explains how to build multilingual chatbots, orchestrate sub chatbots into a bigger conversational platform, use virtual agent analytics with popular tools, such as BigQuery or Chatbase, and build voice bots. It concludes with coverage of more advanced use cases, such as building fulfillment functionality, building your own integrations, securing your chatbots, and building your own voice platform with the Dialogflow SDK and other Google Cloud machine learning APIs.After reading this book, you will understand how to build cross-channel enterprise bots with popular Google tools such as Dialogflow, Google Cloud AI, Cloud Run, Cloud Functions, and Chatbase.??What You Will LearnDiscover Dialogflow, Dialogflow Essentials, Dialogflow CX, and how machine learning is usedCreate Dialogflow projects for individuals and enterprise usageWork with Dialogflow essential concepts such as intents, entities, custom entities, system entities, composites, and how to track contextBuild bots quickly using prebuilt agents, small talk modules, and FAQ knowledge basesUse Dialogflow for an out-of-the-box agent reviewDeploy text conversational UIs for web and social media channelsBuild voice agents for voice assistants, phone gateways, and contact centersCreate multilingual chatbotsOrchestrate many sub-chatbots to build a bigger conversational platformUse chatbot analytics and test the quality of your Dialogflow agentSee the new Dialogflow CX concepts, how Dialogflow CX fits in, and what's different in Dialogflow CXWho This Book Is ForEveryone interested in building chatbots for web, social media, voice assistants, or contact centers using Google's conversational AI/cloud technology.
Kategoria: | Computer Technology |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-4842-7014-1 |
Rozmiar pliku: | 16 MB |
BESTSELLERY
- Wydawnictwo: PublishDriveFormat: EPUBZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Computer TechnologyCzy szukasz książki, która pozwoli Ci zapoznać się z podstawowymi pojęciami uczenia maszynowego? Moja książka wyjaśni Ci podstawowe pojęcia w sposób, który jest łatwy do zrozumienia. Po przeczytaniu tej książki, będziesz miał ...13,88 zł13,88 zł
- 84,99 zł
- 84,99 zł
- 170,39 zł
- 84,99 zł