- W empik go
Detroit Become Human - poradnik do gry - ebook
Detroit Become Human - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Detroit: Become Human stanowi głównie opis przejścia. Gra została podzielona na trzy wątki główne niezależnych postaci, które dążą do realizacji własnych celów, ale i do wspólnego zakończenia obejmującego cały świat przedstawiony. Nie mogło więc zabraknąć rozdziału o ważnych wyborach, który wskaże ci rozdziały i momenty w grze, w których podejmujesz najważniejsze decyzje stanowiące o zakończeniu gry. W grze nie znajdziesz licznie dodatkowych sekretów, lecz dla dociekliwych przygotowanych zostało wiele wskazówek i poszlak do odnalezienia w każdym z rozdziałów. Przedstawione są one na specjalnych Schematach historii, które dołączone zostały do każdego z rozdziałów opisu przejścia. Zwieńczenie poradnika stanowi zestawienie trofeów dostępnych do odblokowania.
Zabawa w Detroit: Become Human polega głównie na podejmowaniu decyzji. Jest to gra z bardzo rozbudowaną fabułą, zawierająca dziesiątki możliwych rozwiązań. Główny wątek podzielony został na trzy części pomiędzy głównych bohaterów i opowiada historię androidów dążących do wyzwolenia w świecie ludzi, w którym ich rola sprowadza się do służenia swoim panom. To ty zadecydujesz o losach bohaterów i kształcie świata na zakończenie gry.
Spis treści
-Detroit Become Human - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-FAQ
-Jak zapobiec śmierci Kary w Detroit Become Human?
-Jak zapobiec śmierci Connora w Detroit Become Human?
-Jak zapobiec śmierci Marcusa w Detroit Become Human?
-Jak doprowadzić do romansu Marcusa i North w Detroit Become Human?
-Jak grać w Detroit Become Human drugi raz?
-Opis przejścia
-Wszystkie zakończenia w Detroit Become Human
-Connor
-Zakładniczka | Connor | Solucja
-Partnerzy | Connor | Solucja
-Przesłuchanie | Connor | Solucja
-Czekając na Hanka | Connor | Solucja
-Gniazdo | Connor | Solucja
-Rosyjska ruletka | Connor | Solucja
-Klub Eden | Connor | Solucja
-Most | Connor | Solucja
-Wróg publiczny | Connor | Solucja
-Spotkanie z Kamskim | Connor | Solucja
-Ostatnia szansa, Connor | Connor | Solucja
-Marcus
-Odcienie koloru | Markus | Solucja
-Malarz | Markus | Solucja
-Upadek i Powstanie z martwych | Markus | Solucja
-Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja
-Części zamienne | Markus | Solucja
-Wieża Stratford | Markus | Solucja
-Capitol Park | Markus | Solucja
-Marsz wolności | Markus | Solucja
-Kara
-Nowy dom | Kara | Solucja
-Burzowa noc | Kara | Solucja
-Zbiegowie | Kara | Solucja
-Wielka ucieczka | Kara | Solucja
-Zlatko | Kara | Solucja
-Zatoka piratów | Kara | Solucja
-Pociąg o północy | Kara | Solucja
-Sceny wspólne
-Rozdroża - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja
-Rozdroża - wątek Connora | Sceny wspólne | Solucja
-Rozdroża - wątek Markusa | Sceny wspólne | Solucja
-Noc duszy | Sceny wspólne | Solucja
-Bitwa o Detroit - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja
-Bitwa o Detroit - wątek Connora | Sceny wspólne | Solucja
-Bitwa o Detroit - wątek Markusa | Sceny wspólne | Solucja
-Aneks
-Trofea Detroit Become Human
Kategoria: | Przygodowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8112-584-0 |
Rozmiar pliku: | 4,4 MB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1889
[email protected] treści
Detroit Become Human - poradnik do gry
Poradnik do gry
FAQ
Jak zapobiec śmierci Kary w Detroit Become Human?
Jak zapobiec śmierci Connora w Detroit Become Human?
Jak zapobiec śmierci Marcusa w Detroit Become Human?
Jak doprowadzić do romansu Marcusa i North w Detroit Become Human?
Jak grać w Detroit Become Human drugi raz?
Opis przejścia
Wszystkie zakończenia w Detroit Become Human
Connor
Zakładniczka | Connor | Solucja
W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:
Partnerzy | Connor | Solucja
Przesłuchanie | Connor | Solucja
Czekając na Hanka | Connor | Solucja
Gniazdo | Connor | Solucja
Rosyjska ruletka | Connor | Solucja
Klub Eden | Connor | Solucja
Most | Connor | Solucja
Wróg publiczny | Connor | Solucja
Spotkanie z Kamskim | Connor | Solucja
Ostatnia szansa, Connor | Connor | Solucja
Marcus
Odcienie koloru | Markus | Solucja
Malarz | Markus | Solucja
Upadek i Powstanie z martwych | Markus | Solucja
Jerycho i Czas decyzji | Markus | Solucja
Części zamienne | Markus | Solucja
Wieża Stratford | Markus | Solucja
Capitol Park | Markus | Solucja
Marsz wolności | Markus | Solucja
Kara
Nowy dom | Kara | Solucja
Burzowa noc | Kara | Solucja
Zbiegowie | Kara | Solucja
Wielka ucieczka | Kara | Solucja
Zlatko | Kara | Solucja
Zatoka piratów | Kara | Solucja
Pociąg o północy | Kara | Solucja
Sceny wspólne
Rozdroża - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja
Rozdroża - wątek Connora | Sceny wspólne | Solucja
Rozdroża - wątek Markusa | Sceny wspólne | Solucja
Noc duszy | Sceny wspólne | Solucja
Bitwa o Detroit - wątek Kary | Sceny wspólne | Solucja
Bitwa o Detroit - wątek Connora | Sceny wspólne | Solucja
Bitwa o Detroit - wątek Markusa | Sceny wspólne | Solucja
Aneks
Trofea Detroit Become HumanDetroit Become Human - poradnik do gry
Poradnik do gry Detroit: Become Human stanowi głównie opis przejścia. Gra została podzielona na trzy wątki główne niezależnych postaci, które dążą do realizacji własnych celów, ale i do wspólnego zakończenia obejmującego cały świat przedstawiony. Nie mogło więc zabraknąć rozdziału o ważnych wyborach, który wskaże ci rozdziały i momenty w grze, w których podejmujesz najważniejsze decyzje stanowiące o zakończeniu gry. W grze nie znajdziesz licznie dodatkowych sekretów, lecz dla dociekliwych przygotowanych zostało wiele wskazówek i poszlak do odnalezienia w każdym z rozdziałów. Przedstawione są one na specjalnych Schematach historii, które dołączone zostały do każdego z rozdziałów opisu przejścia. Zwieńczenie poradnika stanowi zestawienie trofeów dostępnych do odblokowania.
Zabawa w Detroit: Become Human polega głównie na podejmowaniu decyzji. Jest to gra z bardzo rozbudowaną fabułą, zawierająca dziesiątki możliwych rozwiązań. Główny wątek podzielony został na trzy części pomiędzy głównych bohaterów i opowiada historię androidów dążących do wyzwolenia w świecie ludzi, w którym ich rola sprowadza się do służenia swoim panom. To ty zadecydujesz o losach bohaterów i kształcie świata na zakończenie gry.
Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)
- Definicje
- Porady
- Bohaterowie Detroit
- Poziomy trudności
- Opis przejścia - Connor
- Opis przejścia - Marcus
- Opis przejścia - Kara
- Opis przejścia - sceny wspólne
Oznaczenia kolorystyczne
Czerwonym i zielonym kolorem oznaczono wskazówki oraz decyzje (na czerwono te, o negatywnych skutkach; na zielono te, o dobrych). Dotyczy to także dialogów i wpływu na relacje między bohaterami.
Pomarańczowym kolorem oznaczone są interakcje i związane z nimi przedmioty, do których odnosi się poradnik; kolorem oznaczone są jednak tylko te interakcje, które zapisane zostają w Schemacie.
Definicje
Schemat historii - jest to mapa postępów w Detroit: Become Human. Możesz podejrzeć ją w menu gry podczas rozgrywki lub w głównym menu z podziałem na odblokowane rozdziały. Schematy wykazują możliwe rozwiązania w rozdziałach zależne od działań i wyborów bohaterów. Domyślnie są zakryte. Dopiero po wykonaniu działań / zaobserwowaniu określonych rzeczy, zostaną one dodane do Schematu. Powtarzanie rozdziałów z menu głównego, nawet po ich ukończeniu i odkryciu nowych rozwiązań nie powoduje przyrostu procentowego ukończenia rozdziału ani rozwiązania te nie zostają na stałe zapisane w Schemacie.
Defekt - tym mianem określane są zbuntowane androidy w fabule Detroit: Become Human. Określenie to stale występuje w dialogach oraz używane jest w poradniku.
Cyfrowe gazety - obiekty w świecie. Z jednej strony zostają zamieszczone w Schemacie, wliczają się wiec do postępów gry. Z drugiej strony mają charakter sekretów i odpowiadają za tło fabularne gry. Wszystkie zebrane gazety możesz później podejrzeć w menu głównym w zakładce dodatki$ (Extras).
QTE - quick time events, są to miejsca w rozgrywce, w których musisz naciskać określone sekwencje przycisków, aby wykonać jakąś czynność. Ze względu na złożoność wątku fabularnego, czasami niepoprawne wykonanie QTE może przynieść dość nieoczekiwane skutki... Sprawdzaj regularnie Schemat historii, by dowiedzieć się, jakie poboczne ścieżki możesz obrać.
Pałac umysłu - mowa tu o trybie podpowiedzi, który uzyskujemy naciskając trigger R2. W trybie Pałac umysłu widoczne są wszelkie poszlaki, przedmioty do przeanalizowania (szczególnie te trudne do zauważenia) oraz wskazuje cele misji i czas na ich wykonanie (jeśli występuje).
Porady
Detroit: Become Human jest grą przygodową, o charakterze interaktywnego filmu. Po zakończeniu każdej ze scen będziesz przełączany na kolejnego z trzech bohaterów przechodząc do równoległej linii wydarzeń w świecie gry. Mimo, że gra jest prosta, poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek, które wyjaśnią niektóre mechanizmy rządzące grą.
1. Bohaterowie gry mogą zginąć w jej trakcie. Podczas rozgrywki nieraz narażasz postaci, którymi kierujesz na utratę życia, co znacząco skraca wątek fabularny i prowadzi do określonych zakończeń. Wyjątkiem jest Connor, który wielokrotnie umierając powraca do życia w każdym, kolejnym rozdziale. Najczęściej zginać możesz podczas ryzykownych akcji quick-time event (QTE), czyli momentów, w których musisz naciskać pojawiające się na ekranie przyciski, by pomyślnie ukończyć określoną scenę. Oczywiście z reguły masz prawo do kilku pomyłek - obniżenie poziomu trudności zwiększa ilość możliwych porażek w QTE.
2. Ukończenie gry w 100%. Ten cel jest niesamowicie trudny do osiągnięcia. Wymaga bowiem odblokowania wszystkich ścieżek na Schematach historii, przy czym niektóre sceny potrafią mieć nawet po 5 rozwiązań. W związku z tym, aby zaliczyć Detroit: Become Human w 100% będziesz musiał ukończyć rozgrywkę kilka razy.
3. Podczas pierwszej rozgrywki: postaraj się ukończyć grę swobodnie. Nie próbuj na siłę odszukiwać wszystkich sekretów, choć warto mieć oczy otwarte. Podczas pierwszej gry lepiej zrozumiesz, jak działa gra, i do jakich rozwiązań możesz dążyć. Podczas kolejnej rozgrywki postaraj się odnaleźć wszystkie sekrety i ukryte przedmioty, które prowadzą do rozwinięć fabularnych. Dopiero w trzecim podejściu lub kolejnych, warto skupić się tylko na szybszym ukończeniu kolejnych etapów odnajdując tylko te przedmioty, których potrzebujesz.
4. W każdym dialogu masz określony czas, by coś powiedzieć - jeśli czas minie, zostanie wybrana losowa wypowiedź.
5. Poszlaki. Używając R2 przechodzisz w tryb poszukiwania poszlak. Nie polegaj wyłącznie na nim - nie zawsze wskaże ci on bowiem wszystkie wskazówki w danym miejscu. Warto wiedzieć, że w scenach, kiedy masz ograniczony czas na podjęcie działań, w trybie poszlak zostaje zatrzymany czas, a ty możesz swobodnie rozejrzeć się po okolicy i przeanalizować sytuację.
Bohaterowie Detroit
W Detroit Become Human gracz obejmuje kontrolę nad trzema bohaterami. Każdy z nich jest androidem, ale każdy posiada inny charakter, rolę, zawód oraz własną, unikalną fabułę. Poniżej przedstawiamy charakterystykę sylwetki trzech bohaterów, których historie wielokrotnie się przecinają.
Connor
Connor jest androidem policyjnym, numer jego modelu to RK800. To zaawansowany model stworzony do trudnej pracy dochodzeniowej i kryminalnej, którą przyrównać możemy do zadań głównego bohatera Blade Runnera. Partnerem Connora jest Porucznik Hank Anderson. Connor ściga androidy, które stały się defektami - innymi słowy takie, które zbuntowały się wbrew przyjętym regułom i zasadom w Detroit Become Human. Connor wydaje się najmniej ludzki w ze wszystkich bohaterów gry - sprawia wrażenie służbisty oddanego ludzkiemu prawu.
Connor posiada umiejętność skanowania otoczenia na wzór trybu detektywa, co pomaga odblokować nowe opcje przejścia etapu czy dialogi. Zaawansowany procesor Connora pozwala mu symulować i przewidywać ewentualne rozwiązania danego problemu.
Kara
Kara to android zbudowany niedawno. Model ten wykorzystuje się do pomocy domowej. Kara nie jest jednak ślepym robotem - wykształciła bowiem świadomość swojego istnienia.
Kara to android numer AX400. Po znanym tech demo (KARA) bohaterka zostaje wysłana do sklepu. Przechodzi z rąk do rąk, aż w końcu jej egzemplarz nabywa Todd Williams, kierowca taxi. Todd "najmuje" Karę do opieki nad domem oraz swoją małą córeczka Alice. Pewnego dnia jednak Kara widzi, jak ojciec znęca się nad córką. Interwencja kończy sie dla Kary tragicznie - zniszczona trafia do naprawy, gdzie jej pamięć zostaje zresetowana.
Po dwóch tygodniach Kara wraca do domu Todda - wówczas gracz widzi ponownie scenę przemocy i może zainterweniować przeciwko ojcu małej Alice. W grze w postać Kary wciela się Valorie Curry.
Markus
Markus, podobnie jak Kara, jest pracownikiem społecznym i trzecim bohaterem Detroit Become Human. Numer modelu tego androida to RK200, ale Markus odróżnia się przede wszystkim rozwiniętą samoświadomością swojego istnienia.
Markus to prototyp stworzony przez CyberLife. Elijah Kamski, twórca androidów, oddał go swojemu przyjacielowi, Carlowi Manfredowi, znanemu malarzowi. Markus zajmuje się Carlem w jego codziennym życiu, ale również towarzyszy mu w troskach i smutkach. Relacja Markusa i Carla rozwija się w toku historii do momentu, w którym zaczyna przypominać relację rodzinną. Wkrótce świadomość Markusa jest na tyle rozwinięta, że rodzi się w nim idea wyzwolenia androidów - pokojowego lub siłowego. W grze w postać Markusa wciela się Jesse Williams.
Poziomy trudności
W Detroit: Become Human dostępne są dwa poziomy trudności: beztroski (łatwy) i doświadczony (trudny). Możesz je zmieniać w dowolnym momencie rozgrywki z poziomu ustawień, jednak poza aktywnościami (QTE). Osobiście polecam grać na trudniejszym trybie, bowiem ułatwiony poziom powoduje zamknięcie niektórych ścieżek fabularnych, które prowadzą do negatywnych zakończeń (niektóre zdarzenia po prostu nie wystąpią i pewne akcje zawsze się powiodą).
Dodatkowo grając na łatwym poziomie masz zazwyczaj więcej czasu na naciśnięcie klawiszy w QTE - które również są łatwiejsze do wykonania (sprowadza się głównie tylko do przycisków pada, bez użycia żyroskopu i gałek), dokładniej wskazywane są poszlaki w trybie skanowania (R2), oraz podczas analizy obiekty / osoby żółte linie wskażą ci dokładne miejsca, które musisz przeanalizować.
Opis przejścia - Connor
Connor to jedna z głównych postaci. Wcielisz się tu w rolę androida-detektywa. Connor w swoich rozdziałach z reguły posiada najwięcej możliwych ścieżek zakończenia scen.
1. Zakładniczka
2. Partnerzy
3. Przesłuchanie
4. Czekając na Hanka
5. Gniazdo
6. Rosyjska ruletka
7. Klub Eden
8. Most
9. Wrób Publiczny
10. Spotkanie z Kamskim
11. Ostatnia szansa, Connor
Opis przejścia - Marcus
Marcus jest burzliwą postacią. To on głównie zadecyduje o formie zakończenia dla całego świata - dobrym, złym lub pośrednim. Może zginąć przed pełnym zakończeniem swojego wątku.
1. Odcienie koloru
2. Malarz
3. Upadek & Powstanie z martwych
4. Jerycho & Czas decyzji
5. Części zamienne
6. Wieża Stratford
7. Capitol Park
8. Marsz wolności
Opis przejścia - Kara
Kara jest postacią drugoplanową. Jej wątek jest dość mocno odseparowany od głównej fabuły gry, a jej decyzje mają znikomy wpływ na pozostałych bohaterów i finalny kształt świata.
1. Nowy dom
2. Burzowa noc
3. Zbiegowie
4. Wielka ucieczka
5. Zlatko
6. Zatoka piratów
7. Pociąg o północy
Opis przejścia - sceny wspólne
W tym rozdziale przedstawione są sceny wspólne, tj. te, w których w jednym rozdziale przeplatają się wątki wszystkich bohaterów. Będziesz pomiędzy nimi przełączany, a decyzje podjęte przez jedną osobę mogą bezpośrednio dotyczyć kolejnego z bohaterów.
1. Rozdroża
2. Noc duszy
3. Bitwa o DetroitPoradnik do gry
FAQ
Jak zapobiec śmierci Kary w Detroit Become Human?
Kara, jako jedna z głównych bohaterek Detroit: Become Human, wprowadza do świata gry najmniej zmian - jest postacią dość niezależną, a jej poczynania nie mają dużego znaczenia ani dla wydarzeń przedstawianych na zakończenie gry, ani nie oddziałuje silnie z pozostałymi bohaterami - choć spotyka ich na swojej drodze. W tym rozdziale przybliżymy, w których miejscach fabuły Kara może zginąć lub zakończyć swój wątek w inny sposób, i jak tego uniknąć, uzyskując szczęśliwe zakończenie.
Burzowa noc
Jeśli posłuchasz napisów na ekranie i nie poruszysz się, zakończysz wątek Kary już na samym początku
W tym rozdziale Kara może zginąć lub zakończyć swój wątek na wiele sposobów:
1. Kara zakończy wątek, jeśli nie uzyskała pozytywnych relacji z Alice w rozdziale Nowy dom.
2. Kara zakończy wątek, jeśli nie ruszy się z miejsca (nie stanie się defektem) po tym, jak Alice ucieka na górę, a Todd zakazuje poruszyć się Karze.
3. Kara nie dobiegnie do autobusu po wyjściu na zewnątrz,
4. Kara nie rozpocznie ucieczki przez korytarz na piętrze, po wyjściu z Alice z jej pokoju uciekając przed Toddem,
5. Kara przegra walkę z Toddem na parterze,
6. Nie wykona poprawnie QTE podczas ucieczki przez ogród.
Wielka ucieczka
Podczas ucieczki z miejsca, w którym Kara i Alice spędziła noc w rozdziale Zbiegowie, jeśli Connor je odnajdzie lub zostaną namierzone przez policjantów patrolujących ulice, rozpocznie się pościg Connora za dziewczynami. Jeśli do nich nie dobiegnie, są bezpieczne. Jeśli dogoni je do ogrodzenia, za którym znajduje się autostrada, Kara będzie musiała przeprawić się na drugą stronę drogi - jeśli jej się nie powiedzie, zginie. Warto zaznaczyć, że jeśli Connor nie rzuci się za nimi w pościg, QTE jest znacznie krótsze, więc szanse na przeżycie Kary rosną.
Zlatko
Część rozdziału Zlatko przebiega w ten sam sposób - Kara zawsze udaje się z nim do piwnicy, gdzie jej pamięć zostaje wymazana. Może temu zapobiec, by ułatwić sobie pomyślne zakończenie rozdziału.
1. Jeśli jednak pamięć Kary została wymazana, musi ona odnaleźć poszlaki, które przywrócą jej pamięć w określonym czasie - jeśli nie, zakończy swój wątek.
2. Jeśli Kara rozpocznie ucieczkę z Alice z domu Zlatko i zostanie dostrzeżona, rozpocznie się pościg. Kara może zginąć wtedy w magazynie lub w łazience (w pozostałych miejscach możesz pominąć QTE, gdyż w nich Kara zawsze przeżyje).
Pociąg o północy
W rozdziale Pociąg o północy co prawda ani Kara ani Alice nie mogą zginąć ani zakończyć swojego wątku. Może jednak zginąć Luther, co wpływa nieznacznie na możliwość rozwoju pomniejszych wydarzeń w dalszych rozdziałach oraz prowadzi do nieco gorszego zakończenia. Luther zginie jeśli zostanie odnaleziony przez policjanta chowając się w kuchni, lub jeśli policjant jest nieprzekonany, że w domu nie ma żadnych defektów (jeśli słabo ukryłeś poszlaki), a wtedy zechce sprawdzić pralnię, w której ukrywają się androidy: wtedy Luther rzuci się im na pomoc i zginie w ich obronie.
Rozdroża
W tym rozdziale Kara może zginąć i zakończyć swój wątek tylko w jednym miejscu. Jeśli bezpiecznie wydostaniesz się ze statku i dotrzesz do sceny, w której policjanci strzelają do uciekających defektów, udawaj martwych, aby uciec. Jeśli jednak zauważysz, ze policjant podchodzi do Alice i spróbujesz stanąć w jej obronie stawiając opór, obydwie dziewczyny zostaną zabite.
Pozostałe złe zakończenia rozdziału, czyli wybranie złych dróg ucieczki, utrata czasu w momentach konieczności podjęcia decyzji lub niepowodzenie w licznych QTE oraz próby stawiania oporu podczas ucieczki przed strzelającymi do tłumów żołnierzami poza statkiem, będą skutkować pojmaniem androidów. Nie jest to równoznaczne z ich śmiercią bądź zakończeniem wątku, lecz nastąpi inny przebieg kolejnego rozdziału, w którym łatwiej jest doprowadzić do złego zakończenia.
Bitwa o Detroit
Podczas rozdziału Bitwa o Detroit w wątku Kary, ona, a także Alice mogą zginąć lub przedwcześnie zakończyć wątek (np. jeśli zginie tylko Alice lub Kara ją porzuci) w kilku miejscach, a zginąć możesz niemal na każdym kroku. Do czynników pośrednich, które mogą mieć wpływ na to, czy Karze się powiedzie, są niemal wszystkie wydarzenia w jej historii: ocalenie i przeżycie Luthera, napotkanie Ralpha, czy uwolnienie androidów z piwnicy Zlatko.
Aby poprawnie ukończyć ten rozdział i uniknąć śmierci, zapoznaj się dokładnie z rozdziałem opisu przejścia rozdziału Bitwa o Detroit - wątek Kary.Jak zapobiec śmierci Connora w Detroit Become Human?
Connor jest nietypowym bohaterem. Może zginąć w wielu rozdziałach na wiele różnych sposobów. Co jednak ciekawe, nie kończy on wtedy wątku fabularnego. Przy kolejnej scenie pojawia się "nowy Connor" - kopia androida. Jednakże odbija się to delikatnie na fabule i w dużym stopniu na Hanku. RK800 bowiem nie pamięta wszystkiego i nie ma wszystkich informacji, co może uniemożliwić odblokowanie niektórych elementów na Schemacie historii.
- Zakładniczka
- Przesłuchanie
- Zbiegowie
- Gniazdo
- Most
- Wróg publiczny
- Ostatnia szansa, Connor
- Rozdroża
- Bitwa o Detroit
Zakładniczka
Jeśli Connor ginie w pierwszym rozdziale nie ma to dużego wpływu na dalszy cykl zdarzeń
Connor może zginąć już w pierwszym rozdziale: Zakładniczka. Stanie się tak, jeśli:
1. Spróbuje zastraszyć defekta bronią,
2. Jeśli negocjacje nie powiodą się (jeśli nie osiągniesz przynajmniej 50-60% szans na powodzenie negocjacji widocznych na interfejsie),
3. Jeśli negocjacje nie powiodą się i Connor postanowi uratować Emmę,
4. Jeśli Connor wybierze opcje dialogową "Poświęć się" (Sacrifice-self).
Dostępne są więc dwie pozytywne opcje zakończenia:
1. Uzyskaj 90-100% szans na powodzenie negocjacji i okłamuj defekta, aby w końcu uwolnił dziewczynkę i został zastrzelony przez snajperów;
2. Po zdobyciu broni policjanta z apartamentu zdecyduj się zastrzelić defekta.
Przesłuchanie
Jeśli Connorowi udało się znaleźć defekta w rozdziale Partnerzy, kolejna scena to przesłuchanie. Jeśli nie udało ci się zdobyć zaufania androida podczas przesłuchania i doprowadziłeś go do przerażenia, jeśli zainterweniujesz podczas Chris naciska na defekta lub gdy android rozpoczął auto-destrukcję, zginiesz.
Zbiegowie
Jeśli Kara ukrywając się sprowadzi na siebie pościg (zostanie odnaleziona przez Connora w budynku lub nie ucieknie przed policjantami patrolującymi ulicę), rozpocznie się pościg. W trakcie pościgu dotrzyj do ogrodzenia i przedostań się przez nie Connorem na autostradę. Jeśli zawiedziesz w QTE, Connor zginie.
Gniazdo
W rozdziale Gniazdo, jeśli Connor nie przeskoczy przez dach nad przepaścią (bardzo łatwe QTE, trzeba specjalnie pozwolić Connorowi upaść, aby się nie powiodło), Connor zginie.
Most
Scena ta występuje zawsze; nie chcesz umrzeć - nie drażnij Hanka...
W rozdziale Most, Connor może zginąć zastrzelony przez Hanka. Rozdział ten ma tylko te dwa zakończenia: Connor żyje lub ginie. By nie zginąć musisz spełnić tylko jeden warunek: mieć przynajmniej neutralne stosunki z Hankiem. Zwróć jednak uwagę, że jeśli były one neutralne przy rozpoczęciu sceny, mogą zostać poprawione, ale i pogorszone w dialogach. Wystarczy wybierać opcje dialogowe, które jasno wskazują na odczuwanie przez androida ludzkich emocji i uczuć - to zadowoli Hanka.
Wróg publiczny
Defekt może zabić Connora
Jeśli zadecydujesz się odnaleźć defekta, który pomógł wpuścić Marcusa i jego ekipę do budynku, szukaj go w kuchni. Jednakże, tym sposobem łatwo doprowadzić jest do śmierci Marcusa i to na kilka możliwych sposobów.
1. Marcus zginie, jeśli nie wyciągnie noża z lewej ręki po tym, jak zostanie nim przygwożdżony przez defekta.
2. Marcus zginie, jeśli będzie ratował Hanka podczas strzelaniny z defektem na korytarzu.
Ostatnia szansa, Connor
W rozdziale Ostatnia szansa, Connor, bohater może zginąć, gdy rozzłości Chrisa w drodze do archiwum (Connor musi nie znać lokalizacji Jerycho: poznaje ją, gdy w zadaniu Spotkanie z Kamskim, gdy zabije Chloe i zapyta Kamskiego o Jerycho). Wtedy po zakończeniu poszukiwania dowodów Gavin wpada do archiwum i rozpoczyna walkę z Connorem - jeśli Connor ją przegra (QTE), ginie.
Druga opcja to brak dowodów (nie zginął żaden android [nie licząc defekta z pierwszego rozdziału Zakładniczka), które pozwoliłyby na odnalezienie Jerycho lub jeśli nie udasz się do archiwum w ciągu około 5 minut. Tutaj śmierć Connora następuje w CyberLife i jest zakończeniem wątku Connora. Uniemożliwia więc zdobycie trofeum Tam i z powrotem.
Rozdroża
To przedostatni rozdział, w którym Connor może zginąć, jeśli nie zakończył swojego wątku w rozdziale Ostatnia szansa, Connor. W żadnym z tych przypadków nie kończy on swojego wątku. Jeśli chcesz zapobiec śmierci Connor, najlepiej będzie, jeśli stanie się defektem. Jeśli nie:
1. Connor ginie zastrzelony przez żołnierza na początku rozdziału, jeśli rozpocznie ucieczkę lub zaatakuje żołnierza i mu się nie powiedzie,
2. Może zginąć podczas walki z Markusem - sam wybierzesz, który z nich przeżyje (pojedynek nie nastąpi, jeśli Markus już nie żyje),
3. Jeśli Markus nie żyje, Connor natknie się na Josha - z jego powodu napotka później żołnierza, który zastrzeli Connora.
4. Connor może zginąć zabity przez żołnierza, podczas próby wysadzenia statku,
5. Pod koniec rozdziału, Connor (jako defekt) może zginąć także podczas próby pomocy Markusowi po zaminowaniu statku, lub jeśli nie dołączy do towarzyszy na czas.
Bitwa o Detroit
Jeśli Connor nie stał się defektem, ujrzysz go na dachu budynku ze snajperką. Napotka tam policjantów, którzy będą z nim walczyć - jeśli przegrasz, zginiesz. Żadne próby negocjacji nie prowadzą do pozytywnego zakończenia - nie chcesz zginąć, walcz i wygraj. Opcjonalnie poddaj się, ale tylko w przypadku, gdy w pobliżu jest Hank.
Jeśli Connor jest defektem, może zginąć podczas nieudanej próby ucieczki z wieży CyberLife zastrzelony przez ochronę lub później, jeśli nie uda mu się "wybudzić" znajdujących się tam androidów.Jak zapobiec śmierci Marcusa w Detroit Become Human?
Marcus jest głównym bohaterem, którego poczynania kształtują tło gry Detroit: Become Human, który ma wybawić androidy z ucisku (określany w grze mianem rA9). Z tego powodu, niemożliwe jest zakończenie jego wątku we wczesnych fazach gry podobnie jak nielogiczna byłaby śmierć bohatera.
- Marsz wolności
- Rozdroża
- Bitwa o Detroit
Marsz wolności
Śmierć Marcusa następuje dopiero w ostatnich etapach gry
Pierwszym momentem, kiedy Marcus może zginąć, jest rozdział Marsz wolności, który jest zarazem ostatnim samodzielnym rozdziałem Marcusa. Bohater zginie, jeśli:
1. Opinia publiczna jest niska,
2. Przy przyjeździe policji Marcus rozpocznie atak,
3. Przy przyjeździe policji Marcus nie ustąpi z miejsca.
Jeśli więc nie udało ci się zadowolić ludzi swoimi żądaniami, jedyną opcją będzie wycofać się, jeśli nie chcesz doprowadzić do śmierci Marcusa. Spoiler: po śmierci Marcusa wątek walki jest kontynuowany, jednak na czele androidów staje North.
Rozdroża
W rozdziale Rozdroża, jeśli Markus pomyślnie ukończył pierwsze etapy i nie został odrzucony z Jerycho, może zginąć w następujących sytuacjach:
- Przegranie QTE w walkach z żołnierzami,
- Obranie złej drogi ucieczki przez korytarze,
- Gdy minie czas na podjęcie decyzji podczas pokonywania drogi przez korytarze,
- Dodatkowo: jeśli napotka Connora-maszynę podczas próby podłożenia ładunku,
- A także: podczas ucieczki ze statku, jeśli Marcus zdecyduje się kupić czas dla towarzyszy na ucieczkę.
Bitwa o Detroit
Zależnie od tego, czy poprowadziłeś działania pokojowe czy agresywne, Markus może zginąć w wielu sytuacjach. W przypadku demonstracji pokojowej nastąpi to, jeśli Markus przegra walkę (QTE) lub pójdzie na ugodę z Perkinsem. Dodatkowo pod sam koniec rozdziału o jego losie zadecydować może opinia publiczna, jeśli podczas zatrzymania przez żołnierzy wybierze opcję: śpiew / pocałowanie North. Jeśli opinia publiczna jest niska, Markus zginie.
Jeśli poprowadziłeś agresywną rewolucję, możesz zginąć już po odniesieniu zbyt dużej ilości ran, a Simon ani North nie mogą uratować Markusa. W dalszym etapie śmierć nastąpi jeśli przegrasz walki (QTE) oraz w każdym innym przypadku, jeśli nie posiadasz detonatora od North z rozdziału Rozdroża - wtedy jest to jedyna opcja, by zachować przypartego do muru Markusa.Jak doprowadzić do romansu Marcusa i North w Detroit Become Human?
Scena na dachu zniszczonego budynku przed Marszem
Główna scena rozpoczynająca romans następuje na dachu starego budynku w prologu do rozdziału Marsz Wolności. Scena ta pojawia się zawsze, jednak warunkiem pomyślnego rozpoczęcia romansu, jest wysoki współczynnik relacji z North, przynajmniej "przyjacielski". Aby go uzyskać, możesz skłaniać się w stronę metod propagowanych przez North (agresja i niechęć wobec ludzi), lecz lepszym rozwiązaniem będzie pomyślne wykonanie wszystkich elementów z poprzednich rozdziałów (jak zebranie dodatkowej ciężarówki z częściami w Części zamienne, uszkodliwienie policyjnego drona w Capitol Park, czy zamknięcie drzwi przed wtargnięciem ochrony do pokoju w Wieży Stratford).
W powyższej wskazanej scenie zapoczątkowującej romans, musisz zapytać North o jej przeszłość, wykazać zrozumienie i zaufanie. Te opcje, w przypadku pozytywnych relacji, doprowadzą do jednoznacznej sceny i ustawią North po stronie Markusa w dalszych rozdziałach. By doprowadzić wątek do końca:
W rozdziale Rozdroża:
1. Gdy North zechce przekazać ci detonator, weź go,
2. Potem pocałuj North,
3. Gdy rozpocznie się ucieczka ze statku i North zostanie postrzelona, rzuć się jej na ratunek,
4. Po walkach będziesz mógł porozmawiać z North, zapytaj ją o odniesione obrażenia.
W rozdziale Bitwa o Detroit:
1. W jednej z końcowych scen, Markus i jego grupa będą osaczeni, a ty otrzymasz kilka opcji dialogowych. Wybór pocałowanie North, który odblokowuje poprowadzenie wątku romansu bohaterów aż do tego miejsca, spowoduje że policjanci wycofają się, co prowadzi do najlepszego zakończenia tego rozdziału.Jak grać w Detroit Become Human drugi raz?
Detroit: Become Human posiada bardzo wiele dostępnych zakończeń, szczególnie dla każdego z bohaterów, przy czym niektóre wątki przeplatają się. Z tego względu warto jest wykonać kolejne podejście do gry, czerpiąc z niej nowe doświadczenia. Dla najbardziej zagorzałych graczy przygotowano duże wyzwanie - odblokowania wszystkich dostępnych możliwych rozwinięć wątku fabularnego w każdym z rozdziałów.
Po zakończeniu gry możesz swobodnie rozpocząć nową historię (nie zaleca się grać na beztroskim trybie trudności, bowiem niektóre ścieżki fabuły zostają zablokowane). Na szczęście nie musisz. Jeśli nie chcesz powtarzać rozdziałów, w których nie są podejmowane żadne decyzje, korzystając z głównego menu gry i zakładki "Rozdziały", możesz przenieść się do wybranych fragmentów rozgrywki i tylko w nich podejmować decyzje. Jeśli przykładowo ukończyłeś grę uśmiercając jedną z postaci w ostatni rozdziale, możesz spróbować powtórzyć jedynie ostatni rozdział i sprawić, aby postać nie zginęła. Możesz również ukończyć pierwszy rozdział, wrócić do menu i pominąć dwa kolejne, by kontynuować w czwartym. Wszystkie postępy zostaną zapisane, Schemat historii jest uzupełniany.Opis przejścia
Wszystkie zakończenia w Detroit Become Human
W tym rozdziale prezentujemy dostępne zakończenia gry Detroit: Become Human. Uwzględnione tu zostały jedynie opcje, w których wątek fabularny każdej z postaci - Kary, Connora i Marcusa - zostaje doprowadzony do ostatnich rozdziałów (uwzględniając, że np. Marcus może zginać, lecz jego wątek zostaje przejęty przez North i finalny zarys świata ulega zmianie). Jeśli chcesz dowiedzieć się, które postaci mogą zginać przedwcześnie i zakończyć swój wątek bez wpływu na finałowe zakończenia gry, sprawdź nasz dział FAQ:
- Jak zapobiec śmierci Kary?
- Jak zapobiec śmierci Connora?
- Jak zapobiec śmierci Marcusa?
Dobre zakończenie
Głównym elementem dobrego zakończenia jest doprowadzenie do pokoju między ludźmi i androidami
W rozumieniu dobrego zakończenia (najlepszego dla każdego z bohaterów) uwzględniamy następujące kwestie:
1. Wszyscy bohaterowie dotrwali do końca rozgrywki,
2. Wojna zakończyła się wycofaniem się ludzi i przyznaniem praw androidom,
3. Kara zakończyła swój wątek wraz z Karą i Lutherem,
4. Hank nie popełnił samobójstwa,
5. Connor stał się defektem,
6. North i Marcus są kochankami.
Aby wszystkie powyższe założenia zostały spełnione, należy:
1. Doprowadzić do końca wątek z każdej postaci nie doprowadzając do ich śmierci. Po dokładniejsze wskazówki odnośnie tego punktu, sprawdź rozdziały z działu FAQ.
2. Connor staje się defektem - musisz wykazywać się jak największą empatią i wykazywać ludzkie odruchy w dialogach (głównie z Hankiem) i nie zabijać żadnych defektów (Chloe w rozdziale Spotkanie z Kamskim oraz Traci w rozdziale Klub Eden). Finalną decyzję o tym, czy zostanie defektem podejmuje jako wybór w rozdziale Rozdroża.
3. Connor posiada dobre relacje z Hankiem: prowadzi to tak do powyższego rozwiązania jak i zapobiega samobójstwu detektywa. Duży wpływ na reputację u Hanka mają: uratowanie go w rozdziale Gniazdo (pod koniec pomyślnego pościgu), pozytywne przesłuchanie defekta w rozdziale Przesłuchanie, uratowanie Hanka w rozdziale poprzez zastrzelenie defekta z kuchni w rozdziale Wróg publiczny.
4. Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy. Dlatego należy pomyślnie wykonywać jak największą ilość zadań zgodnie z wytycznymi, np. odnaleźć defekta w rozdziale Partnerzy, czy Gniazdo.
5. Marcus w rozdziale Wieża Stratford nie zabija nikogo (strażników i uciekającego operatora) oraz prowadzi spokojną przemowę.
6. Marcus w rozdziale Capitol Park prowadzi pokojową manifestację i walczy z policją w rozdziale Marsz wolności (i nie ginie) pod koniec rozdziału,
7. Marcus może uzyskać dobre relacje z North, by rozpocząć z nią romans. Po szczegółowe informacje zajrzyj do FAQ.
8. Marcus w rozdziale Bitwa o Detroit kontynuuje działania pokojowe oraz nie przyjmuje ugody od agenta FBI.
9. Kara ucieka z posiadłości Zlatko wraz z Lutherem (zależy to tylko od jednej opcji dialogowej, w której zgadzasz się na to, by dołączył do dwójki bohaterów). Dodatkowo nie pozwala mu zginąć w rozdziałach Pociąg o północy (tylko jeśli zostanie znaleziony przez policjanta), Rozdroża oraz Bitwa o Detroit.
10. Kara ma dobre relacje z Alice (budowane przez cały wątek przy drobnych dialogach, czy dodatkowych czynnościach. Łatwo zniszczyć dość silnie zaufanie w misji Zbiegowie, jeśli zdecydujesz się okraść sklep/pralnię).
11. Kara nie dała się pochwycić przez policję w rozdziale Rozdroża oraz przedostała się przez granicę w rozdziale Bitwa o Detroit (łodzią - bez Luthera - lub autobusem).
Złe zakończenie
Jedną ze scen "złego zakończenia" jest walka Connora z Marcusem
W przypadku złego zakończenia, do którego doprowadzić jest znacznie łatwiej wyróżnić można wiele czynników. W rozumieniu tego poradnika zakładamy, że:
1. Marcus poprowadził agresywne działania przeciwko ludziom,
2. Opcjonalnie: rolę Marcusa po jego śmierci w rozdziale Marsz Wolności przejmuje North (jest to pomniejsze zakończenie),
3. Kara nie zakończyła swojego wątku - jako, że jej postać niemal epizodycznie występuje w zarysie fabularnym świata gry, jej wybory wpływają głównie tylko na zakończenie wątku Kary, Alice i Luthera. Wątek może zakończyć się już w pierwszym rozdziale.
4. Hank popełnił samobójstwo,
5. Connor nie stał się defektem,
Aby wszystkie powyższe założenia zostały spełnione, należy:
1. Aby mieć jak najsilniejszy wpływ na rozwój wydarzeń w końcowej fazie gry (rozdziale Bitwa o Detroit), Marcus i Connor powinni dotrwać do samego końca.
2. Connor nie staje się defektem - finalną decyzję o tym, czy zostanie defektem podejmuje jako wybór w rozdziale Rozdroża. Aby pozostać androidem nie musisz podejmować żadnych specjalnych działań odnośnie zachowania Connora.
3. Connor posiada złe relacje z Hankiem (jest wrogi wobec Connora). Doprowadzi to do cutsceny, w której Hank popełnia samobójstwo.
4. Connor aby nie zostać odsuniętym od sprawy musi z jednej strony stać się defektem, a z drugiej nie może zawieść zaufania Amandy. Dlatego należy pomyślnie wykonywać jak największą ilość zadań zgodnie z wytycznymi, np. odnaleźć defekta w rozdziale Partnerzy, czy Gniazdo. Jeśli zostanie odsunięty od sprawy, nie ujrzysz go w ostatnim rozdziale.
5. Connor - jeśli nie został odsunięty od sprawy, może zabić przywódcę rebelii w ostatnim rozdziale.
6. Marcus w rozdziale Wieża Stratford zabija przynajmniej jedną osobnę (strażnik/uciekający operator) oraz prowadzi zdeterminowaną przemowę.
7. Marcus w rozdziale Capitol Park prowadzi agresywną manifestację i walczy z policją, pokonując oddział, opcjonalnie ginie (pomniejsze zakończenie),
8. Kara może zakończyć swój wątek wielokrotnie. Po szczegółowe informacje sprawdź rozdziały w sekcji FAQ.Connor
Zakładniczka | Connor | Solucja
Widoczny powyżej Schemat, to ilustrowany przebieg wydarzeń w danym rozdziale w Detroit: Become Human i wskazanie innych możliwych ścieżek fabularnych. Każdy z rozdziałów posiada taki Schemat. W tym poradniku prezentujemy kompletne Schematy dla każdego rozdziału (domyślnie są one zakryte, a kolejne rozwiązania zostają na nią dodane, po ich odblokowaniu w grze).
- Rozpoczęcie rozgrywki
- Poszlaki
- Negocjacje
- Możliwe zakończenia
Rozpoczęcie rozgrywki
Na początku gry w Detroit: Become Human zostajesz rzucony w sam środek wydarzeń, jako negocjator policyjny. Twoją pierwszą misją jest zebranie wskazówek z miejsca zbrodni, które posłużą ci do przeprowadzenia bardziej lub mniej pomyślnej negocjacji, by uratować porwaną dziewczynkę. Wybory w tej misji nie mają prawie żadnego znaczenia dla przebiegu dalszej fabuły.
W pierwszym korytarzu możesz uratować rybę leżącą na podłogę. Użyj prawej gałki, aby się po nią schylić i ewentualnie zostawić / wrzucić ją do akwarium. To zdarzenie jest odnotowane na Schemacie. Takie małe zdarzenia zwykle nie mają wpływu na dalsze istotne elementy fabuły (w grze nie występuje licznie "efekt motyla"). Jednakże takie poczynania, szczególnie o charakterze "dobry / zły", wpływają całościowo na finalną ocenę sprawności androida (jego posłuszeństwa / skłonności do buntu).
Poszlaki
W trybie poszlak znajdziesz informacje o celach misji i obiektach interakcji oraz poszlakach
Udaj się na rozmowę z kapitanem Allenem - przebieg dialogu nie ma znaczenia. W każdym dialogu masz określony czas, by coś powiedzieć - jeśli czas minie, zostanie wybrana losowa wypowiedź. Od teraz liczony będzie czas, w ciągu którego musisz znaleźć jak najwięcej poszlak, by zwiększyć szansę na pomyślne negocjacje. Używając R2 możesz przejść w tryb poszukiwania poszlak. Wiedz, że nie w każdej misji wszystkie poszlaki są oznaczone w tym trybie. Używając trybu skanowania, zawsze zatrzymywany jest czas.
Niektóre z poszlak prowadzą do odnalezienia przedmiotów fabularnych, które mogą zmienić przebieg wydarzeń
Część poszlak wymaga analizy. Znajdź kluczowe elementy i przeskanuj je naciskając trójkąt. Po całkowitej analizie będziesz mógł odtworzyć rozwój wydarzeń. Na linii czasu w dolnej części ekranu skup się na żółtych fragmentach. Wtedy do musisz rozglądnąć się, by odnaleźć kolejne poszlaki, które pozwolą na przeanalizowanie pełnego biegu wydarzeń. Niektóre poszlaki rozszerzają twoje możliwości dialogowe, niektóre nie dają żadnej pomocy (jak np. garnek w kuchni). Główne poszlaki do odnalezienia w apartamencie:
1. Schowek na broń,
2. Ciało ojca dziewczynki (z analizy dowiesz się, gdzie znaleźć tablet - kolejną wskazówkę),
3. Tablet w pokoju dziewczynki (imię androida),
4. Ciało policjanta w salonie (analiza wskaże ci broń do podniesienia, leżącą pod stołem).
Aby odblokować jeden z podpunktów Schematu: "Powiedz defektowi prawdę", musisz być pod koniec dialogu z defektem wybrać opcję: "ostatnia szansa", kolejno: "prawda".
Negocjacje
Po zakończeniu analizy i szukania wskazówek, wyjdź na zewnątrz by rozpocząć negocjacje
Gdy będziesz gotów, możesz spróbować negocjować z defektem - podejdź wtedy do okna w salonie. Możesz to uczynić także przed zebraniem wskazówek - zapobiegniesz postrzeleniu policjanta, lecz masz mniejsze szanse na pozytywne zakończenie negocjacji. Wpływ na szansę powodzenia mają twoje wypowiedzi, a także stan początkowy (także zależny od znajomości sytuacji - ilości przebadanych dowodów). Podczas rozmów, cały czas zbliżaj się do androida. Sugerowane opcje dialogowe (dążące do pozytywnego zakończenia - podnoszące zaufanie dewianta):
1. Poproś go o zachowanie spokoju,
2. Solidaryzuj się z nim,
3. Poproś o zaufanie;
Dodatkowo wszystkie elementy związane z poszlakami przyniosą pozytywny efekt. Te opcje dialogowe mają przy sobie znaczek otwartej kłódki. Oznacza on, że nowe ścieżki w Schemacie zostały odblokowane.
W rogu tarasu znajdziesz martwego policjanta - pomóż mu, a spotkasz go w scenie Wróg publiczny, podniesie się także publiczna opinia, co ma wpływ na kształtowanie tła wydarzeń i zakończenie gry.
Możliwe zakończenia
To, jak zakończą się negocjacje zależy wyłącznie od twoich działań
Dostępnych jest sześć różnych zakończeń wynikających z negocjacji:
1. Dewiant wypuszcza dziewczynkę i zostaje postrzelony przez snajpera - musisz mieć wysoki czynnik zaufania (pomyślne dialogi i zebrane dowody). W ostatnich etapach: każ helikopterowi się wycofać, ustal kompromis podczas żądań androida, zapewniaj go o swoich dobrych zamiarach. Dziewczynka żyje.
2. Zabij dewianta - musisz odnaleźć broń przy zabitym policjancie w salonie. Podnieś ją, potem skłam androidowi, że jesteś nieuzbrojony. W dialogach stawiaj na zaufanie i zgadzaj się na jego żądania, w kolejnych scenach będziesz mógł użyć broni. Dziewczynka żyje.
3. Zostań postrzelony - jak wyżej; posiadając broń będziesz na koniec miał opcje: zastrzelić oponenta lub go zastraszyć. Druga opcja spowoduje, że zostaniesz postrzelony przez defekta. Bohater ginie, dziewczynka żyje.
4. Poświęć się - poświęcenie się będzie jedną z opcji dialogowych końcowego dialogu. Bohater ginie postrzelony, dziewczynka żyje.
5. Chroń Emmę - podejdź blisko androida i sprowokuj oponenta do samobójstwa (doprowadź dialog do końca, nie obiecując androidowi niczego), a będziesz mógł złapać dziewczynkę, gdy oboje będą spadać (QTE). Bohater ginie, dziewczynka żyje. Musisz wybrać opcję "blef", a potem zbliżyć się do defekta - tylko wtedy masz wystarczającą ilość czasu, by do niego dobiec.
6. Próbuj chronić dziecko, lecz Emma ginie - jak wyżej, jeśli zawiedziesz w QTE. Bohater ginie, dziewczynka ginie.Poradniki do gier dla ciebie.
Najnowsze poradniki i solucje do gier komputerowych i konsolowych
możesz pobrać na naszej stronie internetowej
https://www.gry-online.pl/poradniki-do-gier.asp
------------------------------------------------------------------------
Serwisy GRYOnline.pl to gry dla każdego i wszystko o grach.
Encyklopedia Gier - Wszystkie gry w jednym miejscu, obszerne opisy, video, wymagania sprzętowe, daty premier.
https://www.gry-online.pl/encyklopedia-gier.asp
TVgry.pl - Internetowa telewizja dla graczy, własne produkcje, oficjalne materiały filmowe o grach.
http://tvgry.pl/
Czytaj o grach - Recenzje, beta testy i zapowiedzi gier.
https://www.gry-online.pl/czytaj-o-grach.asp
Forum Dyskusyjne dla graczy, największe w Polsce internetowe forum tematyczne dla miłośników internetowej rozrywki.
https://www.gry-online.pl/S008.asp
Gameplay.pl - Serwis blogowy, gry, filmy, komputery, konsole, książki, muzyka... serwisy na fajne tematy
http://gameplay.pl/
www.gry-online.pl