- nowość
Faculty Learning Communities [DRM] - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
11 grudnia 2021
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Faculty Learning Communities [DRM] - ebook
Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
This book offers a game plan for developing faculty expertise in student success pedagogies across disciplines through hundreds of supported faculty learning communities (FLC). Using the FLC as a foundation and offering support and training for individual faculty moderators/facilitators, the program establishes systemwide conversations around selected topics and pedagogies. The topics have been selected as evidence-based practices that can be used across the disciplines to inform faculty and support student success in undergraduate coursework. These pedagogies include: transparency in learning and teaching (TiLT), inclusive pedagogy, course redesign, mindset, High Impact Practices, strategies from neuroscience, Small Teaching, and SoTL. The program is set in motion by nominations for facilitators (Chancellor's Learning Scholars, CLS) from institutional academic leaders, an individual application, and confirmation. Training for the CLS is provided by the system's Office of Faculty Development and supported by directors of the institutional teaching centers. The formation of each FLC, the identification of course products and changes emerging from the FLC, and the full story of each FLC is contained in the annual report. All told, the program has involved 2500 faculty and thousands of course changes. Finally, the book offers evaluation of three typesby USG office, by system's teaching center directors, and by the analysis of the final reports submitted each year.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
This book offers a game plan for developing faculty expertise in student success pedagogies across disciplines through hundreds of supported faculty learning communities (FLC). Using the FLC as a foundation and offering support and training for individual faculty moderators/facilitators, the program establishes systemwide conversations around selected topics and pedagogies. The topics have been selected as evidence-based practices that can be used across the disciplines to inform faculty and support student success in undergraduate coursework. These pedagogies include: transparency in learning and teaching (TiLT), inclusive pedagogy, course redesign, mindset, High Impact Practices, strategies from neuroscience, Small Teaching, and SoTL. The program is set in motion by nominations for facilitators (Chancellor's Learning Scholars, CLS) from institutional academic leaders, an individual application, and confirmation. Training for the CLS is provided by the system's Office of Faculty Development and supported by directors of the institutional teaching centers. The formation of each FLC, the identification of course products and changes emerging from the FLC, and the full story of each FLC is contained in the annual report. All told, the program has involved 2500 faculty and thousands of course changes. Finally, the book offers evaluation of three typesby USG office, by system's teaching center directors, and by the analysis of the final reports submitted each year.
Kategoria: | Education |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-1-4758-5566-1 |
Rozmiar pliku: | 796 KB |