Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Hodowla psów - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Hodowla psów - ebook

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63799-22-9
Rozmiar pliku: 381 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Polacy kochają zwierzęta. W co trzecim polskim domu mieszka istota chodząca na więcej niż dwóch kończynach i najczęściej jest to właśnie pies. Nie od dziś wiadomo, że zwierzę to jest najlepszym przyjacielem człowieka – tak też jest z reguły traktowany i jako pełnoprawny członek rodziny cieszy się wieloma przywilejami. Coraz więcej osób świadomie wybiera to zwierzę w oparciu o cechy danej rasy. Jednak pewność, że szczenię np. labradora wyrośnie na typowego przedstawiciela rasy, daje tylko jego pochodzenie z najlepszych hodowli. Te cieszące się największym prestiżem prosperują niczym dobrze zarządzane firmy. Należy jednak pamiętać, że hodowla żywych zwierząt nie jest typowym biznesem, w którym liczą się tylko zyski. To przedsięwzięcie wyłącznie dla pasjonatów kochających zwierzęta i gotowych do wielu wyrzeczeń i poświęceń. To, w jaki sposób szczeniak zostanie w hodowli przygotowany do współżycia z ludźmi, warunkuje w dużej mierze jego późniejsze zachowanie w nowym domu.

Charakterystyka rynku

Średnio co trzeci Polak ma w domu zwierzę. Najwięcej w polskich gospodarstwach jest psów i kotów – ponad 14 mln. Jednak liczba psów rasowych zarejestrowanych w Polskim Związku Kynologicznym stanowi tylko ułamek ogólnej liczby psów w kraju – jest ich ponad 100 000. Dla porównania: rasowe, rodowodowe psy stanowią ok. 90% całej psiej populacji w Skandynawii i ok. 60% w krajach Europy Zachodniej.

Międzynarodowa Federacja Kynologiczna (FCI) wyróżnia ponad 400 różnych ras psów. Co jakiś czas na listę dopisywane są nowe, które dotąd nie kwalifikowały się do uznania ich jako osobnej rasy.

Rynek, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach, charakteryzuje się bardzo groźnym trendem, jakim są okresowe mody na dane rasy psów. Napędza je popkultura, filmy i celebryci. Aktualnie bardzo dużym powodzeniem cieszą się rasy miniaturowe, choć wydaje się, że jeden z jej głównych przedstawicieli – chihuahua, swoją świetność ma już za sobą. Wciąż dużym zainteresowaniem cieszą się labradory, retrievery, bassety i wilczarze. Na brak chętnych nie narzekają także hodowcy psów stróżujących i obronnych. Najdotkliwiej skutki przemijającej mody odczuły bernardyny i dalmantyńczyki. Dużo psów tych ras zostało oddanych do schronisk przez nieodpowiedzialnych właścicieli.

Konkurencja

W Polsce działa ponad 70 000 różnego rodzaju hodowli psów. Największą część stanowią niewielkie hodowle skupiające się na jednej tylko rasie. Znacznie mniej jest hodowli specjalizujących się w kilku rasach. Profesjonalni hodowcy są w tej specyficznej branży bardziej partnerami, z którymi wspólnie kształtuje się cechy, pulę genową i czystość danej rasy, niż rywalami biznesowymi.

Największym zagrożeniem dla profesjonalnych hodowli, a jeszcze większym dla przyszłych właścicieli i samych psów są nieuczciwi hodowcy. Najczęściej nie dbają oni o czystość rasy, przeprowadzanie badań lekarskich i szczepień czy wykrywanie wad i chorób. Liczy się dla nich tylko wygląd psa, którego późniejsze zachowanie i psychika niewiele będą miały wspólnego ze wzorcem rasy. Duży wpływ ma na to stosowanie w takich hodowlach wyłącznie tzw. chowu kojcowego – szczenię nie ma zbyt częstego kontaktu z człowiekiem, przez co jego socjalizacja jest zaburzona i przebiega nieprawidłowo.

Plan marketingowy

Najlepszą reklamą naszej hodowli będą pochodzące z niej zwierzęta. Żeby zaistnieć na rynku, powinniśmy nabyć utytułowanego szczeniaka, który już wkrótce będzie mógł nas godnie reprezentować na różnego rodzaju targach i wystawach. Udział w nich jest bowiem jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia tego biznesu. Na wystawach nasze zwierzęta będą zdobywać nagrody i oceny, dzięki którym wartość hodowli będzie rosła. My z kolei nawiążemy kontakty z innymi hodowcami z kraju i z zagranicy, z którymi będziemy mogli umawiać się na krycie, zaś wśród licznie odwiedzających tego typu imprezy będziemy mieli szansę spotkać potencjalnych nabywców naszych szczeniąt.

Każda hodowla powinna mieć także własną stronę internetową. Powinniśmy za jej pośrednictwem na bieżąco informować potencjalnych zainteresowanych o nowych miotach i szczeniętach, które przeznaczone są do sprzedaży. Nowi właściciele muszą mieć także możliwość zapoznania się z historią hodowli, rodowodem naszych zwierząt i nagrodami, jeżeli takie udało już się nam zdobyć. Koszt stworzenia strony internetowej może wynieść ok. 500-1500 zł.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: