Informacje pożądane - ebook
Informacje pożądane - ebook
W niniejszej książce autor opisuje jak w teorii i praktyce sprytne połączenie lokalnego reporterstwa oparte o dostępną już dziś technologię i nowatorski model biznesowy (całkowite przejęcie ryzyka inwestycji w reklamę przez wykonawcę reklamy) pozwala przedsiębiorcom spełnić ich marzenia...
Spis treści
Wstęp ....................................................................................................... 15
CZĘŚĆ I. PRZYKŁADY MANIFESTACJI MOCY
INFORMACJI POŻĄDANYCH
Rozdział 1. Budowa domów kanadyjskich — TOP BUD ....................... 33
Rozdział 2. Projektowanie domów — Ewelina i Bartek ......................... 42
Rozdział 3. Piotr i Paweł — Ogrody ....................................................... 50
Rozdział 4. Naprawa aut — Solid Garage ............................................... 56
Rozdział 5. Kilka kolejnych przykładów mocy Informacji Pożądanych
publikowanych w internecie ................................................................ 64
Rozdział 6. Jak zostałem wymarzonym klientem .................................... 68
CZĘŚĆ II. SKŁADOWE MODELU INFORMACJI
POŻĄDANYCH
Sekcja A. Wiedza ................................................................................... 74
Rozdział 7. Jakich informacji potrzebuje prospekt,
aby zostać z punktu widzenia przedsiębiorcy klientem premium ....... 75
8
TOMASZ KUZAK Informacje pożądane
Rozdział 8. Codzienność przedsiębiorcy ................................................. 81
Rozdział 9. Bezbronny przedsiębiorca w relacjach z klientami .............. 85
Rozdział 10. Strategie obsługi „klienta z internetu” ................................ 88
Rozdział 11. Jak działa reklama online produktu, a jak usług ................. 92
Rozdział 12. Doradztwo wliczone w cenę ............................................... 94
Rozdział 13. Świadczenie usług a etap rozwoju rynku ........................... 97
Sekcja B. Technologia ......................................................................... 100
Rozdział 14. Funkcjonowanie wyszukiwarek internetowych
(konsekwencje tzw. pozycjonowania) ............................................... 101
Rozdział 15. Technologie publikacji treści ........................................... 106
Rozdział 16. Rola statystyk i innych narzędzi wspierających ............... 109
Sekcja C. Metodologia ......................................................................... 110
Rozdział 17. Treści „amatorskie” .......................................................... 111
Rozdział 18. Cykliczność i dynamika publikacji .................................. 113
Rozdział 19. Podróże w głąb witryny .................................................... 115
Rozdział 20. Wizerunek przedsiębiorcy w sieci .................................... 117
CZĘŚĆ III. DLACZEGO KLASYCZNE PODEJŚCIE
DO REKLAMY ONLINE (KPDRO)
TRZYMA SIĘ TAK MOCNO
Sekcja A. Mity determinujące podejście przedsiębiorców
do reklamy online ............................................................................ 120
Rozdział 21. Publikowanie informacji w mediach społecznościowych
jest o wiele efektywniejsze od publikowania informacji w witrynach
internetowych ..................................................................................... 122
Spis treści
9
Rozdział 22. Witrynę internetową i wszystkie jej elementy
trzeba mieć na własność i pod całkowitą kontrolą ............................ 125
Rozdział 23. Do ustalania kwestii związanych
z witryną potrzebny jest informatyk ................................................... 128
Rozdział 24. Sama publikacja informacji w witrynie WWW
bez ich promocji, czyli wypychania (push), jest mało skuteczna ...... 130
Rozdział 25. Nie da się sprawdzić efektów działania reklamy
poza internetem, a bez tego nie można mieć podstaw
do obiektywnego rozliczenia się ........................................................ 133
Rozdział 26. Nie da się zabezpieczyć interesów reklamatorów
w formule, w której przedsiębiorca płaci za reklamę
według własnego widzimisię
Rozdział 27. Przekaz reklamowy trzeba targetować .............................. 139
Rozdział 28. Kluczem do sukcesu jest pojawienie się
w odpowiednim okienku reklamowym, za które trzeba zapłacić ...... 141
Rozdział 29. Być wysoko w Google ...................................................... 143
Rozdział 30. Dobra baza danych to skarb .............................................. 147
Rozdział 31. Każdy jest i powinien być odpowiedzialny
jedynie za swój odcinek pracy ........................................................... 149
Rozdział 32. „Popracuj nad konwersją” I .............................................. 152
Rozdział 33. W USA najlepiej znają się
na robieniu witryn internetowych
Rozdział 34. Aby odnieść sukces w internecie, trzeba znaleźć
i zaangażować magika, który wykonuje nieznane nikomu
innemu sztuczki ................................................................................. 157
Rozdział 35. Witryna internetowa przedsiębiorstwa musi wyglądać
ładnie, nowocześnie, profesjonalnie i przyciągać wzrok ............... 160
Rozdział 36. Kto panu tak schrzanił tę witrynę/reklamę? ...................... 164
10
TOMASZ KUZAK Informacje pożądane
Rozdział 37. Zacznijmy od prostej strony WWW .................................. 166
Rozdział 38. Aby przyciągnąć klientów, trzeba robić promocje
(w rozumieniu upustu, bonusu) ......................................................... 168
Rozdział 39. Treści reklamy i witryny internetowej muszą być
profesjonalne ...................................................................................... 171
Rozdział 40. Uczelnie ekonomiczne uczą,
jak tworzyć efektywne reklamy
Rozdział 41. Walcz o wybrane nisze rynkowe ....................................... 177
Rozdział 42. Reklama online nie jest
w stanie zaszkodzić przedsiębiorcy
Rozdział 43. Boję się zaistnieć w internecie .......................................... 182
Rozdział 44. Skoncentruj się na KPI,
czyli kluczowych wskaźnikach efektywności .................................... 185
Rozdział 45. Padłem ofiarą nierzetelnych usług reklamowych .............. 187
Rozdział 46. Wszystko, czego zażyczy sobie klient/przedsiębiorca,
z pewnością przybliży go do upragnionego sukcesu ......................... 190
Rozdział 47. Sygnały od klientów z reklamy internetowej trzeba
uwzględniać i na ich podstawie korygować ofertę oraz sposób
kształtowania relacji .......................................................................... 193
Rozdział 48. Bez umowy ani rusz ......................................................... 196
Rozdział 49. PR małej firmy jest zbędny ............................................... 198
Sekcja B. Ograniczenia w dostępie do technologii
zarządzania treścią ............................................................................. 201
Rozdział 50. Pozorna łatwość publikacji treści w internecie ................. 202
Rozdział 51. Wyzwania stojące przed twórcami
technologii zarządzania treścią .......................................................... 204
Rozdział 52. Charakterystyka rynku technologii zarządzania treścią .... 209
Spis treści
11
Rozdział 53. Ekosystem start-upowy ogranicza powstawanie aplikacji
do zarządzania treścią ........................................................................ 212
Sekcja C. Niuanse modelu biznesowego reklamy online .................. 215
Rozdział 54. Do jakich nadużyć może prowadzić bieżąca działalność
przemysłu reklamy online ................................................................. 216
Rozdział 55. Oszustwo nigeryjskie ........................................................ 218
Rozdział 56. Jak w praktyce wygląda podejście do zawarcia umowy
o świadczenie usług reklamy online .................................................. 221
Rozdział 57. „Popracuj nad konwersją” II ............................................. 223
Rozdział 58. Licytacje. Kto najtaniej, ten zostaje .................................. 225
CZĘŚĆ IV. OPINIE NA TEMAT FUNKCJONOWANIA
KLASYCZNEGO PODEJŚCIA DO REKLAMY ONLINE
(KPDRO) ORAZ REAKCJE NA MODEL INFORMACJI
POŻĄDANYCH (MODEL IP)
Rozdział 59. Spotkanie z panem Pawłem .............................................. 229
Rozdział 60. Dociekliwy redaktor ......................................................... 234
Rozdział 61. Polski przedsiębiorca na emigracji .................................... 239
Rozdział 62. Połączyła nas Białowieża ................................................. 243
Rozdział 63. Strategiczny punkt widzenia ............................................. 248
Rozdział 64. American dream w agencji interaktywnej ........................ 252
Rozdział 65. Kryteria inwestycji wymykające się logice ....................... 256
Rozdział 66. A co na to Stanford, Harvard i Cambridge? ...................... 261
Rozdział 67. Komu przysługuje prywatny odrzutowiec ........................ 268
Rozdział 68. Zalety bycia Nikodemem Dyzmą ...................................... 272
12
TOMASZ KUZAK Informacje pożądane
Rozdział 69. Tony .................................................................................. 276
Rozdział 70. Tajemniczy Olson ............................................................. 279
Rozdział 71. Pouczający przewóz osób .................................................. 284
Rozdział 72. Oferta nie do odrzucenia ................................................... 288
Rozdział 73. Spotkania z praktykami biznesu nowych technologii ........ 291
Rozdział 74. Kilka innych spotkań wartych odnotowania ...................... 297
CZĘŚĆ V. TRANSFORMACJA
Sekcja A. Edukacja .............................................................................. 304
Rozdział 75. Inspirujące blogi, fora internetowe
i osobiście rozwijane witryny WWW ................................................... 305
Rozdział 76. Informacje Pożądane. Znaczenie i historia powstania ........ 309
Rozdział 77. Konsekwencje uświadomienia przedsiębiorców.
Radykalna przebudowa rynku ........................................................... 314
Rozdział 78. Siła czy moc? Push czy pull? ............................................. 318
Rozdział 79. Najlepsza promocja wszech czasów .................................. 323
Sekcja B. Uwolnienie technologii ....................................................... 326
Rozdział 80. Przeskoczyć przepaść ........................................................ 327
Rozdział 81. Laboratorium modelu IP .................................................... 331
Sekcja C. Organizacja pracy reklamatora rzemieślnika
w modelu IP ..................................................................................... 338
Rozdział 82. Dynamiczna cena .............................................................. 339
Rozdział 83. Slogan reklamowy ............................................................ 341
Rozdział 84. Tego nie da się sprzedać ................................................... 343
Spis treści
13
Rozdział 85. Kryteria weryfikacji przedsiębiorcy
do pracy w modelu IP ........................................................................ 346
Rozdział 86. Kamienie milowe modelu IP .............................................. 349
Sekcja D. Finansowanie ...................................................................... 351
Rozdział 87. Klasyczne metody finansowania ........................................ 352
Rozdział 88. Finansowanie społecznościowe ......................................... 354
Sekcja E. Futurologia .......................................................................... 356
Rozdział 89. Możesz skontaktować się z kimś tylko,
jeśli chcesz coś od niego kupić, zamówić
(świat bez reklam typu push) ............................................................. 357
Rozdział 90. Wpływ modelu IP na otoczenie ......................................... 359
Rozdział 91. Jaka powinna być reklama przyszłości? ............................. 361
Rozdział 92. Wyprawa na Księżyc Kennedy’ego ................................... 363
Rozdział 93. Reklama bez zobowiązań .................................................. 365
Rozdział 94. Przedsiębiorco, jesteś drogocenny! ................................... 367
Rozdział 95. Win-win ............................................................................ 370
Rozdział 96. Marzenia przedsiębiorców. Pomóżmy im je spełnić! ......... 372
Rozdział 97. Jak to się robi po amerykańsku .......................................... 374
Rozdział 98. Dźwignia ........................................................................... 376
Reklamator inwestorem, czyli jak najlepiej finansować projekty
w modelu IP ....................................................................................... 378
Na zakończenie podsumowanie innowacji modelu IP .......................... 380
Bibliografia
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-65837-70-7 |
Rozmiar pliku: | 4,6 MB |