Facebook - konwersja
Przeczytaj fragment on-line
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Jak radzić sobie z ludźmi w naszym miejscu pracy - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 kwietnia 2022
11,00
1100 pkt
punktów Virtualo

Jak radzić sobie z ludźmi w naszym miejscu pracy - ebook

Niniejsza książka jest to kompletny poradnik, który przedstawia przykłady radzenia sobie z konfliktami w zespole oraz co należy robić, żeby dbać o dobre relacje ze współpracownikami. Zawiera przydatne strategie radzenia sobie z trudnymi ludźmi w naszej pracy, opisuje rodzaje trudnych osobowości na jakie możemy trafić w naszym miejscu pracy.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8273-721-9
Rozmiar pliku: 930 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Wstęp

Budowanie relacji ze współpracownikami przyczynia się do sukcesu w pracy. Bez względu na pracę, lub miejsce pracy skuteczne radzenie sobie z ludźmi jest koniecznością do osiągnięcia sukcesu. Codzienne radzenie sobie z ludźmi sprawi, że praca stanie się przyjemniejsza i inspirująca. Radzenie sobie z ludźmi to zarówno radość, jak i wyzwanie.

Ale skuteczne obchodzenie się z ludźmi jest najważniejszym czynnikiem decydującym o tym, czy będziemy mieć wpływ na innych ludzi, którego potrzebujemy, aby zrealizować własną misję w pracy. Skuteczne radzenie sobie z ludźmi to umiejętność, której można się nauczyć. Oto, w jaki sposób możemy osiągnąć największe sukcesy w kontaktach z ludźmi w pracy.Budujmy niezbędne sojusze

Sojusznik jest wspólnikiem, który zapewnia pomoc, a często i przyjaźń. Nasi sojusznicy prawdopodobnie poprą nasze poglądy i będziemy mogli liczyć na ich wsparcie. Pomagają w rozwiązywaniu problemów, udzielają porad, działają jak płyta rezonansowa, gdy potrzebujemy kogoś do wysłuchania naszych pomysłów i oferują inną perspektywę, dzięki czemu możemy lepiej widzieć swoją organizację.

Czasami sojusznicy mówią nam, że mylimy się w swoich założeniach, że jesteśmy niedoinformowani w swoich wyborach i zmierzamy w złym kierunku. W kontaktach z codziennymi ludźmi w naszym miejscu pracy nic nie jest ważniejsze niż posiadanie sojuszników, którzy mówią nam prawdę. Mają kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu w pracy.

Rozwijanie sojuszy, ma kluczowe znaczenie, ponieważ pozwalają nam realizować własną misję i misje naszej firmy.Okazujmy innym uznanie

Możemy okazywać uznanie każdego dnia w kontaktach z ludźmi. Możemy powiedzieć swoim współpracownikom i pracownikom, jak bardzo ich cenimy i ich wkład w wykonywaną przez nich pracę. Zaufajmy temu faktowi. Żadna okazja nie jest konieczna. W rzeczywistości małe niespodzianki i dowody uznania doceniane przez cały rok pomagają ludziom w życiu zawodowym czuć się cenionym przez cały rok.

Wykazywanie uznania w kontaktach z ludźmi codziennie w naszej pracy, to potężny sposób na interakcję i wykazanie się troską. Nasi współpracownicy czują się uprzywilejowani, kiedy mamy do czynienia z nimi, jakbyśmy naprawdę się nimi przejmowali i doceniali ich wkład w wykonywaną przez nich pracę. Fałszywe pochwały nigdzie nas nie doprowadzą, natomiast zostaną bardzo szybko rozszyfrowane i będą miały negatywny wpływ na obecne relację, dlatego lepiej się ich wystrzegać.Okazujmy szacunek w pracy

Zapytajmy każdą osobę w naszym miejscu pracy, czego najbardziej potrzebuje w pracy. Prawdopodobnie najczęstszą odpowiedzią jest, chęć traktowania ich z godnością i szacunkiem. Możemy wykazać szacunek za pomocą prostych, ale potężnych działań.

Okazanie szacunku jest najważniejszą interakcją, jaką możemy mieć do czynienia podczas spędzania czasu z kolegami i koleżankami z pracy.

Nikt nie lubi być traktowany tak, jakby był głupi, niezdolny, lub niekompetentny. Jeśli mamy zamiar traktować tę osobę z brakiem szacunku, nie będzie zaskoczeniem, jeśli ona, lub on również potraktuje nas w ten sam sposób.

Jak mówi złota zasada: „Traktuj innych tak, jak byś chciał, żeby oni traktowali ciebie”.Otrzymuj informacje zwrotne z wdziękiem i godnością

Czy jesteśmy zainteresowani tym, jak inni widzą i oceniają wykonywaną przez nas pracę? Jeśli tego chcemy, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby ułatwić im to. Jeśli uznają, że doceniamy ich opinie, otrzymamy znacznie więcej. I to jest naprawdę dobre. W kontaktach z ludźmi obiektywne informacje zwrotne od osób, które są dla nas ważne, mogą stymulować nasze ciągłe doskonalenie lub będą potwierdzały, że podążamy właściwą drogą.

Informacje zwrotne umożliwiają dostosowanie kursu i kierunku radzenia sobie z sytuacjami, ludźmi i wyzwaniami w pracy. Naszym celem w kontaktach z ludźmi i ich opiniami jest uzyskanie więcej informacji na temat tego jak wykonujemy swoją pracę. Jednak kluczem jest sposób, w jaki otrzymujemy od nich informację zwrotną.Pokonajmy swój strach przed konfrontacją i konfliktem

Sensowna konfrontacja nigdy nie jest łatwa, ale konflikt jest często konieczny, jeśli chcemy bronić swoich praw w pracy. Niezależnie od tego, czy konfrontacja dotyczy wspólnego kredytu, irytujących nawyków współpracowników, możliwości uzyskania urlopu, czy tego, jak odpowiednio dopracować projekt, czasem trzeba przeprowadzić konfrontację ze współpracownikiem.

Dobrą wiadomością jest to, że chociaż konfrontacja prawie nigdy nie jest naszym pierwszym wyborem, możemy stać się lepszy i wygodniejszy w razie koniecznego konfliktu i uzyskania korzystnego dla nas efektu.Przekazujmy efektywnie informacje zwrotne

Informacje zwrotne przekazywane są osobie, lub zespołowi osób w sprawie ich zachowania i jaki wywiera ona wpływ na inną osobę, organizację, klienta, lub zespół. Sprawmy, aby nasza opinia miała wpływ, na jaki zasługuje współpracownik, poprzez sposób i podejście, którego używamy do dostarczania informacji zwrotnej.

W kontaktach z ludźmi nasza opinia może mieć znaczenie, jeśli możemy uniknąć reakcji obronnej. To, jak podchodzimy i przekazujemy informacje zwrotne w kontaktach z ludźmi, to różnica między efektywnymi relacjami zawodowymi, a konfliktem i twardymi uczuciami.
mniej..

BESTSELLERY

Menu

Zamknij