- promocja
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną - ebook
Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną - ebook
Zyski z kryzysu
Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu. Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć przekonujący komunikat, który dotrze do konsumentów.
Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją myśleć kreatywnie. Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, żebyś odzyskał pewność siebie, stworzył cenne sojusze, znalazł wspaniałych klientów i osiągnął niewiarygodne zyski. Nie ma znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje rozwiązania innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz firmę. Informacje, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, odnieść większy sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja na rynku. Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego obronną ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie prosperity!
Jesteś gotów zarabiać w kryzysie?
Spis treści
Podziękowania (7)
Wstęp (9)
Rozdział 0. Na początek: Jak zacząć sprzedawać więcej już dziś? (13)
Rozdział 1. Skoncentruj się i zacznij twardo stąpać po ziemi (23)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD ZE SCOTTEM MARKEREM (39)
Rozdział 2. Bądź widoczny: Musisz być widoczny, żeby sprzedawać (43)
Rozdział 3. Nawiązuj kontakty: Jak znaleźć klientów, którzy są gotowi kupić już teraz? (59)
Rozdział 4. Zapomnij o starych metodach i rozpocznij cyfroweżycie: Siedź przy własnym biurku i sprzedawaj klientom, którzysiedzą przy swoich biurkach (75)
Rozdział 5. Stań się kreatywny: Otwieraj nowe drzwi na nowe sposoby (87)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z TODDEM CARLSONEM (103)
Rozdział 6. Naucz się sztuki perswazji: Poznaj psychikę klienta, żeby jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż (107)
Rozdział 7. Zarabiaj: Jak zwiększyć zyski z każdej sprzedaży? (119)
Rozdział 8. Zyskaj przewagę: Sztuka masowego wpływu (129)
Rozdział 9. Spraw, żeby zaczęli sprzedawać: W czasachkryzysu najlepsi kierownicy sprzedaży zarabiają na swoje wynagrodzenie(139)
POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z DWAYNE'EM SPEAGLE'EM ADRESOWANYDO KIEROWNIKÓW SPRZEDAŻY I DYREKTORÓW GENERALNYCH FIRM(149)
Rozdział 10. Uwagi końcowe (153)
Posłowie (157)
Eseje współautorów książki (171)
- Jak sprzedawać więcej dzięki mediom społecznościowym? (dr Rachna Jain) (173)
- Przełomowa doskonałość (Ray Cronise) (197)
- Jak skutecznie korzystać z Facebooka, żeby znaleźć idealną pracę, zbudować markę i zwiększyć sprzedaż? (Mari Smith) (209)
- Jak sprzedawać nieruchomości w czasie kryzysu i sprawić, żebyfirma z roku na rok miała coraz większe obroty mimo niesprzyjającychokoliczności? (Craig Ernst) (223)
Bibliografia (235)
O autorze (239)
Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-7107-6 |
Rozmiar pliku: | 2,9 MB |