Facebook - konwersja
  • promocja

Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
16 października 2017
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach - ebook

Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci

Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz pozyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? Chcesz stworzyć produkt online, który zapewni Ci stały przychód?

Według prognoz rynkowych liczba użytkowników platform VoD (wideo na żądanie) w ciągu najbliższych 5 lat na całym świecie wzrośnie ponad dwukrotnie i osiągnie 383 miliony w 2021 roku. W Polsce już teraz ponad 34% mieszkańców średnich miast wykupuje takie usługi. Czy jesteś gotowy na ten trend? Masz produkt online? Wiesz, jak ułożyć kampanię marketingową, aby go sprzedać?

W tej książce znajdziesz wszystko, co musisz wiedzieć o tworzeniu produktów online i sprzedaży w internecie. Skorzystaj i rozwiń biznes online, który zapewni materialne bezpieczeństwo Tobie i Twojej rodzinie. W dodatku na Twoich własnych warunkach!

Odbierz BONUS! Podręcznik z ćwiczeniami do książki, abyś jeszcze szybciej stworzył produkt online i go sprzedał z zyskiem. Pobierz na www.magdalenap.com/bonus


Spis treści

Przedmowa (15)

Zacznij od "dlaczego" (19)

ROZDZIAŁ 1.

Sekret do nieskończoności. Jesteśmy online (37)

  • Dwa kluczowe pytania każdego przedsiębiorcy (37)
  • Cechy internetu, jako przestrzeni biznesowej (40)

Możesz być nie do pokonania. Oczekiwania vs. możliwości (44)

  • Wstęp do Autonomicznego Modelu Online (46)
  • Etap 1. Prepromocja (47)
  • Etap 2. Prekampania (50)
  • Etap 3. Kampania (51)
  • Etap 4. Postkampania (52)
  • Etap 5. Automatyzacja (Evergreen) (53)

Z ręką w nocniku. Zastosuj podane taktyki, aby Cię to nie spotkało (56)

  • Prepromocja i zasady budowania bazy kontaktów e-mail (58)
  • Krok 1. Czym jest lead magnet (59)
  • Krok 2. Elementy strony opt-in (60)
  • Krok 3. Autoresponder (61)
  • Sposoby budowania relacji z listą (63)

ROZDZIAŁ 2.

Prawdziwe dzieło. Unikalny mechanizm jako główny składnik (69)

  • Skąd wziąć inspiracje na produkt online (71)
  • Budowa produktu online (78)

Najważniejsi oni. Osiem kluczowych kroków w określeniu profilu klienta (85)

  • Jak dobrać właściwy segment klientów (87)
  • Krok 1. Określ potrzeby (87)
  • Krok 2. Zidentyfikuj segment (88)
  • Krok 3. Określ, który segment jest najbardziej atrakcyjny (88)
  • Tajemnice Twoich klientów, które musisz znać (90)

Najważniejszy Ty. Nauczyciel, lider, powracający bohater, magik, reporter (95)

  • Elementy Twojego awatara (98)
  • Typy charakterów (102)

ROZDZIAŁ 3.

Eureka. Sekret sprzedaży online (107)

  • Czym jest lejek marketingowy (107)
  • Kampania wprowadzenia produktu na rynek (108)
  • Korzyści ze strategii (111)
  • Model biznesowy membership site (114)
  • Model biznesowy produktu online (116)

Gdy klocki układają się w całość. Narysuj szlak (118)

  • Wyznacz dobry termin kampanii (120)
  • Jakie wskaźniki (KPI) brać pod uwagę (122)
  • Kogo potrzebujesz w zespole (126)

ROZDZIAŁ 4.

Fiesta kolorów. Problem i rozwiązanie (131)

  • Wstęp do fazy Prekampanii (133)
  • Strategia pierwsza Prekampanii (136)
  • Strategia druga Prekampanii (138)
  • Kiedy przeprowadzić segmentację kontaktów (141)

Sekwencje, które zarobiły miliony. Wszystkie Twoje (143)

  • Jak stworzyć wideo, które sprzedaje (144)
  • Wideo nr 1 - Perspektywa (145)
  • Wideo nr 2 - Transformacja (146)
  • Wideo nr 3 - Schemat (147)
  • Wideo nr 4 - Oferta sprzedaży (148)
  • Wskazówki do nagrywania (149)

Bądź magnetyczny. Jak zbudować społeczność (152)

  • Przekuj obecność na Facebooku w sukces (154)
  • Jak wykorzystać potencjał YouTube'a (156)

ROZDZIAŁ 5.

To znaczy biznes. Dwa modele na sprzedaż (163)

  • Wstęp do fazy Kampanii (164)
  • Strategia: wewnętrzna (165)
  • Strategia: publiczna (165)
  • Co musisz wziąć pod uwagę w Kampanii (165)
  • Krok 1. Otwarcie sprzedaży (166)
  • Krok 2. Wyzwalacze sprzedaży (167)
  • Krok 3. Strona sprzedażowa (169)
  • Krok 4. Przyjęcie płatności (170)
  • Krok 5. Oferta up-sell i down-sell (170)
  • Krok 6. Obsługa klienta (171)

Bez dziur w koszyku. Moc właściwych wskazówek (174)

  • Trzy elementy strony sprzedażowej i czas realizacji (176)
  • Struktura strony sprzedażowej (178)

Hej, pamiętasz mnie? Sposoby na dobrą opinię (184)

  • Metoda 1. Beta-testerzy (185)
  • Metoda 2. Obecni klienci (186)

ROZDZIAŁ 6.

Łap ryby tam, gdzie pływają największe. Gdzie szukać klientów (191)

  • Zimny vs. ciepły ruch (traffic) (192)
  • Poziomy świadomości klienta a komunikat (195)
  • Metody pozyskiwania ruchu na stronę (196)

Zaczarowana opowieść. Dwa systemy, które nie znają opornych na sprzedaż (201)

  • Metoda Sekwencja Opery Mydlanej (Soap Opera Sequence) (202)
  • Czterodniowa maszyna do zarabiania (4 day cash machine) (208)

Nie uciekniesz, kotku. Jak wykorzystać prywatnego detektywa w sieci (214)

  • Jak wykorzystać Facebook Ads, aby zarobić (216)
  • Skuteczna reklama na YouTubie (220)
  • Modele sprzedaży reklamy online (221)

ROZDZIAŁ 7.

Wszystkie uszy nadstawione. Strategia na szeroką skalę (225)

  • Czym jest marketing afiliacyjny (226)
  • Rodzaje naliczania prowizji (228)
  • Model "pierwszego kliknięcia" (229)
  • Model "ostatniego kliknięcia" (229)
  • Sekwencja kampanii z partnerami afiliacyjnymi (231)

Poznajmy się. Zarobimy razem, dobrze się przy tym bawiąc (233)

  • Korzyści z bycia partnerem afiliacyjnym (234)
  • Jak pozyskać partnera, aby promował Twój produkt (237)

Podaj dalej. Siedem najskuteczniejszych metod przekierowywania ruchu (240)

  • Kluczowe elementy ułożenia relacji z partnerem afiliacyjnym (241)
  • Metody przekierowywania ruchu (242)
  • Przykłady komunikatów (244)

ROZDZIAŁ 8.

Po drugiej stronie tęczy. Jak mnożyć to, co zostało stworzone (249)

  • Czym jest Rekampania (249)
  • Kluczowe elementy wdrożenia (250)

Twój niekończący się sukces. Automatyzacja (255)

  • Czym jest automatyzacja w marketingu (256)
  • Wstęp do fazy Automatyzacji (Evergreen) (258)
  • Sekwencja nr 1 (259)
  • Sekwencja nr 2 (260)

Podziękowania (265)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-4270-5
Rozmiar pliku: 6,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: