Facebook - konwersja
  • nowość

Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations, Ninth Edition [DRM] - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
27 kwietnia 2018
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
120,90

Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations, Ninth Edition [DRM] - ebook

Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.

When Kate L. Turabian first put her famous guidelines to paper, she could hardly have imagined the world in which today's students would be conducting research. Yet while the ways in which we research and compose papers may have changed, the fundamentals remain the same: writers need to have a strong research question, construct an evidence-based argument, cite their sources, and structure their work in a logical way. A Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations-also known as "Turabian"-remains one of the most popular books for writers because of its timeless focus on achieving these goals.This new edition filters decades of expertise into modern standards. While previous editions incorporated digital forms of research and writing, this edition goes even further to build information literacy, recognizing that most students will be doing their work largely or entirely online and on screens. Chapters include updated advice on finding, evaluating, and citing a wide range of digital sources and also recognize the evolving use of software for citation management, graphics, and paper format and submission. The ninth edition is fully aligned with the recently released Chicago Manual of Style, 17th edition, as well as with the latest edition of The Craft of Research.Teachers and users of the previous editions will recognize the familiar three-part structure. Part 1 covers every step of the research and writing process, including drafting and revising. Part 2 offers a comprehensive guide to Chicago s two methods of source citation: notes-bibliography and author-date. Part 3 gets into matters of editorial style and the correct way to present quotations and visual material. A Manual for Writers also covers an issue familiar to writers of all levels: how to conquer the fear of tackling a major writing project.Through eight decades and millions of copies, A Manual for Writers has helped generations shape their ideas into compelling research papers. This new edition will continue to be the gold standard for college and graduate students in virtually all academic disciplines. Bestselling, trusted, and time-tested advice for writing research papersThe best interpretation of Chicago style for higher education students and researchersDefinitive, clear, and easy to read, with plenty of examplesShows how to compose a strong research question, construct an evidence-based argument, cite sources, and structure work in a logical wayEssential for anyone interested in learning about researchEverything any student or teacher needs to know concerning paper writing
Kategoria: Obcojęzyczne
Język: Angielski
Zabezpieczenie: brak
ISBN: 978-0-226-43060-7
Rozmiar pliku: 2,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: