Mistrz sprzedaży - ebook
Mistrz sprzedaży - ebook

>>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą"
w promocyjnej cenie >>
Handlowy wieniec laurowy
- Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
- Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
- Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" -- tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień
James Madison
Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!
Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.
Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz -- własne nastawienie.
Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!
- Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
- Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
- Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
- Współpraca z trudnymi klientami.
- Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.
Przetestuj swoją wiedzę w zakresie:
Spis treści
Trudne początki (7)
1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (11)
- Inne spojrzenie (13)
- Pieniądze (17)
- Przekonania (22)
- Zmiana przekonań (27)
- Koncentracja (28)
- Zmiana koncentracji (32)
- Kontrola (37)
2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (41)
- Skąd się biorą decyzje (42)
- Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (44)
- Potrzeby (46)
- Pewność (47)
- Urozmaicenie (52)
- Uznanie (56)
- Przynależność (60)
- Rozwój (62)
- Prawa wpływu (66)
3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (89)
- Dlaczego i jak (90)
- Cele (97)
- Technologia (116)
- Jak zdobywać wiedzę? (116)
- Podsumowanie (125)
4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (127)
- Lista Kontaktów (131)
- Osoby wpływowe (132)
- Rekomendacje (134)
- Lista Możliwości (140)
- Nawyki (141)
5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (147)
- Rozmowa telefoniczna (151)
6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (183)
- Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (186)
- Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (199)
- Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (213)
- Kolejny krok (238)
7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (239)
- Różnice indywidualne (245)
- Metaprogramy (246)
- Systemy reprezentacji (262)
- Pięcioczynnikowy Model Osobowości (265)
Zakończenie (273)
Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-3110-0 |
Rozmiar pliku: | 1,8 MB |
BESTSELLERY
- EBOOK
31,42 zł 44,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- Wydawnictwo: MT BiznesFormat: EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Sprzedaż i obsługa klientaW książce przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu ...
21,43 zł 29,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- Wydawnictwo: OnepressFormat: PDF EPUB MOBIZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Sprzedaż i obsługa klientaSekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo ...
27,99 zł 39,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
20,67 zł 24,90
Rekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.
- 64,00 zł