Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2012
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
35,86

Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym - ebook

Wirtualne otoczenie jednostek medycznych składa się ze współistniejących w globalnej sieci obiektów, niektóre z nich są odpowiednikami organizacji lub osób działających w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiębiorstwa. Składnikami otoczenia wirtualnego mogą być zatem: strony internetowe, statyczne lub generowane dynamicznie, tworzone przez internautów fora dyskusyjne, wyszukiwarki internetowe, jawne i ukryte zasoby wiedzy, klienci. W otoczeniu tym realizowana jest koncepcja e-zdrowia, a jej narzędzia służą między innymi komunikacji między pacjentem a usługodawcami z branży opieki zdrowotnej, przekazywaniu danych między poszczególnymi instytucjami oraz bezpośrednim kontaktom zarówno między pacjentami, jak i pracownikami służby zdrowia. Mogą one również obejmować sieci informacji o zdrowiu, elektroniczne kartoteki, usługi telemedycyny oraz przenośne lub nadające się do noszenia na sobie urządzenia komunikacyjne, wspomagające pacjenta i umożliwiające monitorowanie jego stanu zdrowia. Tak, więc można przypuszczać, iż nowe formy organizacyjne pojawiające się na rynku usług zdrowotnych będą miały duży wpływ na funkcjonowanie jednostek medycznych jak i na pacjentów. Możliwości, jakie dają nowe technologie jeśli chodzi o kontakt z pacjentami, pozwalają m.in. na wykorzystanie ich konsumenckiego doświadczenia w procesie tworzenia nowych usług (wykorzystanie koncepcji prosumenta), komunikację z innymi pacjentami, gdzie występują w roli doradcy lub eksperta, czy w rozpowszechnianiu informacji marketingowych. Elementem nabierającym szczególnego znaczenia w kontekście wirtualnego otoczenia staje się problematyka budowania i kształtowania relacji między podmiotami rynku usług zdrowotnych. Wynika to z faktu, iż polskie jednostki medyczne funkcjonowały wcześniej w systemie centralnie planowanym i zupełnie nie były przygotowane do kształtowania owych relacji w warunkach gospodarki rynkowej. Obecnie obserwuje się dynamiczny rozwój różnego typu więzi (relacji) łączących podmioty rynku działające w układach kooperacyjnych lub/i konkurencyjnych, na które mocno wpływa rozwój nowych technologii. Celem tego opracowania jest identyfikacja i charakterystyka związków (relacji) zachodzących w otoczeniu wirtualnym między jednostkami medycznymi a ich klientami indywidualnymi (pacjentami) oraz próba opracowania modeli kształtowania się relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym.

Spis treści

Wstęp

Rozdział I. Rynek usług zdrowotnych w Polsce i jego otoczenie

1.1. System ochrony zdrowia w Polsce

1.1.1. Koncepcja i reforma systemu ochrony zdrowia w Polsce

1.1.2. Źródła finansowania systemu ochrony zdrowia w Polsce – wybrane zagadnienia.

1.2. Charakterystyka podmiotów rynku usług  zdrowotnych

1.2.1. Charakterystyka jednostek opieki zdrowotnej

1.2.2. Pacjent jako podmiot rynku

1.3. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie jednostek opieki zdrowotnej

1.3.1. Otoczenie makroekonomiczne

1.3.2. Otoczenie sektorowe/konkurencyjne

1.3.3. Otoczenie rynkowe a rynki docelowe pacjentów

Rozdział II. Usługi zdrowotne w środowisku wirtualnym

2.1. Koncepcja usług zdrowotnych jako produktu  marketingowego – podejście klasyczne i współczesne

2.2. Tworzenie produktów systemowych w rynkowym sektorze usług zdrowotnych

2.3. Otoczenie wirtualne rynku usług zdrowotnych

Rozdział III. Rola i znaczenie relacji podmiotów rynku usług zdrowotnych w świetle teorii

3.1. Funkcjonowanie podmiotów na rynku zdrowotnym a paradygmaty marketingu relacji

3.2. Relacje w teorii zachowań konsumentów

3.3. Istota i zakres relacji podmiotów na rynku usług zdrowotnych

3.4. Jakość relacji i jej wymiary na rynku  usług zdrowotnych

Rozdział IV. Wpływ otoczenia wirtualnego na zachowania podmiotów rynku usług zdrowotnych – ujęcie modelowe

4.1.  Metodyczne aspekty badania zachowań i relacji  podmiotów rynku usług zdrowotnych w otoczeniu  wirtualnym

4.2. Modele strukturalne zmiany w zachowaniach  podmiotów rynku usług zdrowotnych w otoczeniu  wirtualnym

4.3. Modele wartości oczekiwanej na rynku usług  zdrowotnych w otoczeniu wirtualnym

Rozdział V. Charakterystyka modeli relacji podmiotów rynku usług zdrowotnych w otoczeniu wirtualnym

5.1. Ocena jakości relacji podmiotów rynku usług  zdrowotnych

5.2. Trójczynnikowe modele relacji podmiotów rynku usług zdrowotnych w otoczeniu wirtualnym

5.3. Typologia podmiotów rynku usług zdrowotnych  w aspekcie budowania relacji w otoczeniu wirtualnym

5.4. Kierunki wykorzystania modeli relacji podmiotów rynku usług zdrowotnych w otoczeniu wirtualnym

Zakończenie

 

Bibliografia, Spis rysunków, tabel, wykresów

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7488-048-0
Rozmiar pliku: 4,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: