Facebook - konwersja
Przeczytaj fragment on-line
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Placówka bankowa - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2013
6,74
674 pkt
punktów Virtualo

Placówka bankowa - ebook

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63799-25-0
Rozmiar pliku: 252 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Któż z nas nie chciałby pokierować własnym bankiem i obracać niebotycznymi sumami przepływających przez niego środków? Niestety, jest to przedsięwzięcie o niebywałej wręcz skali skomplikowania, które można porównać do żywego organizmu funkcjonującego jako jeden z ważnych organów zapewniających każdej gospodarce niezbędny do funkcjonowania przepływ środków pieniężnych. Na szczęście istnieją rozwiązania pozwalające poczuć namiastkę zarządzania wielką instytucją finansową. Umożliwia to prowadzenie własnej placówki bankowej, która – jak się okazuje – nie jest przedsięwzięciem ani specjalnie skomplikowanym, ani kosztownym w założeniu.

Charakterystyka rynku

Analizując rynek usług bankowych, nie sposób nie rozpatrywać go przez pryzmat niedawnego kryzysu ekonomicznego. Co zaskakuje, nie odbił się on aż takim piętnem w polskiej branży jak w pozostałych krajach Unii Europejskiej. Podczas gdy zaufanie do instytucji bankowych i finansowych spadło tam drastycznie, w Polsce utrzymuje się na zaskakująco wysokim poziomie. Około 73% klientów wystawiłoby swoim bankom ocenę dobrą lub bardzo dobrą. Do tego najwyższego w Europie i trzeciego w świecie wyniku przyczyniły się mniej dotkliwe skutki globalnego kryzysu gospodarczego, które nie wpłynęły zbyt negatywnie na krajowe podmioty i polskie oddziały zagranicznych instytucji. Poza tym polscy klienci mają mniejsze wymagania w stosunku do swoich banków, więc ewentualne rozczarowania były także mniej znaczne.

Polscy klienci są grupą dość lojalną. Aż 48% z nich korzysta z usług tylko jednego banku, zaś ponad 80% z nie więcej niż trzech. Liczba posiadanych przez statystycznego klienta produktów wynosi ok. 2,6 co jest wynikiem niższym od średniej europejskiej wynoszącej 2,9. Jeżeli klienci zmieniają bank na inny, to robią to głównie z przyczyn cenowych. Najwięcej klientów – 89% – zadowolonych jest z usług bankowości elektronicznej, 80% z obsługi w oddziałach, natomiast po ok. 50% z bankowości mobilnej i call center.

Polski sektor bankowy jest w porównaniu z innymi krajami wciąż niedojrzały. Jak pokazują różne badania, czeka go sukcesywny rozwój dzięki coraz lepszym produktom wprowadzanym na rynek oraz rosnącej świadomości i zamożności społeczeństwa. Co typowe dla bogacących się społeczeństw – ciężar ceny usługi będzie stopniowo przenoszony na jej jakość.

Konkurencja

W całym kraju działa łącznie ponad 14 000 różnego typu placówek bankowych reprezentujących różne instytucje. Najwięcej mają:

• Bank BPS,

• SKOK,

• PKO Bank Polski,

• PEKAO SA,

• Millennium Bank,

• Bank Zachodni WBK,

• Kredyt Bank,

• Eurobank,

• ING, • BGŻ,

• Getin Bank,

• Dominet Bank,

• Euler Hermes,

• Bank BPH,

• AIG Bank,

• GE Bank,

• Citi Financial,

• mBank,

• Alior Bank,

• INVEST Bank,

• BOŚ,

• Citi Bank.

Plan marketingowy

Decydując się na współpracę z wybranym bankiem, który będzie chciał ją również nawiązać z nami, przyjmujemy całą jego filozofię i strategię działań marketingowych. Jako partner otrzymamy bezpłatnie bogaty pakiet promocyjny, w skład którego wchodzi m.in. wizualizacja naszej placówki – szyldy reklamowe, neony, banery, potykacze, plakaty. Ponadto otrzymamy jednolite dla wszystkich placówek i oddziałów banku foldery, ulotki, papeterię, koperty, długopisy, ubrania dla pracowników itp. Poza tym, nie inwestując ani złotówki w bardzo drogie reklamy w mediach ogólnopolskich, będziemy czerpać z nich korzyści – klient widzący na naszej placówce szyld banku będzie kojarzył go z np. obejrzaną w telewizji reklamą.
mniej..

BESTSELLERY

Menu

Zamknij