Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Placówka bankowa - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Placówka bankowa - ebook

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63799-25-0
Rozmiar pliku: 252 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Któż z nas nie chciałby pokierować własnym bankiem i obracać niebotycznymi sumami przepływających przez niego środków? Niestety, jest to przedsięwzięcie o niebywałej wręcz skali skomplikowania, które można porównać do żywego organizmu funkcjonującego jako jeden z ważnych organów zapewniających każdej gospodarce niezbędny do funkcjonowania przepływ środków pieniężnych. Na szczęście istnieją rozwiązania pozwalające poczuć namiastkę zarządzania wielką instytucją finansową. Umożliwia to prowadzenie własnej placówki bankowej, która – jak się okazuje – nie jest przedsięwzięciem ani specjalnie skomplikowanym, ani kosztownym w założeniu.

Charakterystyka rynku

Analizując rynek usług bankowych, nie sposób nie rozpatrywać go przez pryzmat niedawnego kryzysu ekonomicznego. Co zaskakuje, nie odbił się on aż takim piętnem w polskiej branży jak w pozostałych krajach Unii Europejskiej. Podczas gdy zaufanie do instytucji bankowych i finansowych spadło tam drastycznie, w Polsce utrzymuje się na zaskakująco wysokim poziomie. Około 73% klientów wystawiłoby swoim bankom ocenę dobrą lub bardzo dobrą. Do tego najwyższego w Europie i trzeciego w świecie wyniku przyczyniły się mniej dotkliwe skutki globalnego kryzysu gospodarczego, które nie wpłynęły zbyt negatywnie na krajowe podmioty i polskie oddziały zagranicznych instytucji. Poza tym polscy klienci mają mniejsze wymagania w stosunku do swoich banków, więc ewentualne rozczarowania były także mniej znaczne.

Polscy klienci są grupą dość lojalną. Aż 48% z nich korzysta z usług tylko jednego banku, zaś ponad 80% z nie więcej niż trzech. Liczba posiadanych przez statystycznego klienta produktów wynosi ok. 2,6 co jest wynikiem niższym od średniej europejskiej wynoszącej 2,9. Jeżeli klienci zmieniają bank na inny, to robią to głównie z przyczyn cenowych. Najwięcej klientów – 89% – zadowolonych jest z usług bankowości elektronicznej, 80% z obsługi w oddziałach, natomiast po ok. 50% z bankowości mobilnej i call center.

Polski sektor bankowy jest w porównaniu z innymi krajami wciąż niedojrzały. Jak pokazują różne badania, czeka go sukcesywny rozwój dzięki coraz lepszym produktom wprowadzanym na rynek oraz rosnącej świadomości i zamożności społeczeństwa. Co typowe dla bogacących się społeczeństw – ciężar ceny usługi będzie stopniowo przenoszony na jej jakość.

Konkurencja

W całym kraju działa łącznie ponad 14 000 różnego typu placówek bankowych reprezentujących różne instytucje. Najwięcej mają:

• Bank BPS,

• SKOK,

• PKO Bank Polski,

• PEKAO SA,

• Millennium Bank,

• Bank Zachodni WBK,

• Kredyt Bank,

• Eurobank,

• ING, • BGŻ,

• Getin Bank,

• Dominet Bank,

• Euler Hermes,

• Bank BPH,

• AIG Bank,

• GE Bank,

• Citi Financial,

• mBank,

• Alior Bank,

• INVEST Bank,

• BOŚ,

• Citi Bank.

Plan marketingowy

Decydując się na współpracę z wybranym bankiem, który będzie chciał ją również nawiązać z nami, przyjmujemy całą jego filozofię i strategię działań marketingowych. Jako partner otrzymamy bezpłatnie bogaty pakiet promocyjny, w skład którego wchodzi m.in. wizualizacja naszej placówki – szyldy reklamowe, neony, banery, potykacze, plakaty. Ponadto otrzymamy jednolite dla wszystkich placówek i oddziałów banku foldery, ulotki, papeterię, koperty, długopisy, ubrania dla pracowników itp. Poza tym, nie inwestując ani złotówki w bardzo drogie reklamy w mediach ogólnopolskich, będziemy czerpać z nich korzyści – klient widzący na naszej placówce szyld banku będzie kojarzył go z np. obejrzaną w telewizji reklamą.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: