Facebook - konwersja

Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
20 czerwca 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
59,00

Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine - ebook

Stwórz doskonałe logo!

  • Jak zaprojektować logo?
  • Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?
  • Jak uniknąć ślepych zaułków?

Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!

  • Rodzaje logo
  • Detale gwarantujące sukces
  • Projektowanie logo
  • Przygotowanie harmonogramu prac
  • Współpraca z klientem w procesie projektowania
  • Określenie grupy docelowej
  • Przygotowanie koncepcji logo
  • Szukanie inspiracji
  • Narzędzia wspierające proces projektowania
  • Dobór fontów i opracowywanie własnych
  • Eksperymenty z układem
  • Wybór kolorystyki
  • Prezentacja projektu
  • Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania

Twórz niepowtarzalne znaki graficzne!


Spis treści

CZĘŚĆ I Potęga logo (13)

Rozdział 1. Logo (15)

  • Czym jest logo (16)
  • Kto wykorzystuje logo (16)
  • Gdzie używane są logo (17)

Rozdział 2. Rodzaje logo (21)

  • Znaki graficzne (22)
  • Znaki abstrakcyjne i symboliczne (24)
  • Emblematy (26)
  • Postacie (28)
  • Typografia (30)
    • Logotypy (30)
    • Glify (31)
    • Monogramy (33)

Rozdział 3. Klucz do sukcesu (37)

  • Zapadanie w pamięć (38)
    • Prostota (38)
    • Element zaskoczenia (39)
    • Ponadczasowość (39)
  • Oryginalność (40)
  • Wszechstronność (41)
    • Pozostawianie miejsca na rozwój marki (41)
    • Projektowanie dla wszystkich środków przekazu (42)
  • Przesłanie (43)
    • Wizerunek marki (44)
  • Skalowalność (45)
  • Wykonanie (46)

CZĘŚĆ II Projektowanie logo (47)

Rozdział 4. Komunikacja z klientem (49)

  • Początek czegoś pięknego:
  • komunikacja z potencjalnymi klientami (50)
    • Odpowiadanie na początkowe zapytanie (50)
    • Ustalanie ceny (51)
    • Wyjaśnianie swojego procesu działania (51)
    • Pokazywanie swojej wartości (51)
    • Wyczuwanie niebezpieczeństwa (51)
    • Budowanie prawdziwej relacji (52)
    • Dojście do porozumienia (52)
  • Uzyskanie specyfikacji projektu (52)
  • Prowadzenie klienta (53)
  • Elementy kreatywnego briefu projektu (54)
    • Określenie problemu (54)
    • Profil klienta (54)
    • Cele (55)
    • Grupa docelowa (55)
    • Wymagane produkty (56)
    • Budżet (56)
    • Harmonogram projektu (56)
  • Przykład praktyczny (57)
    • Określenie problemu (57)
    • Profil klienta (57)
    • Cele (57)
    • Grupa docelowa (57)
    • Wymagane produkty (58)
    • Budżet (58)
    • Harmonogram projektu (58)

Rozdział 5. Przeprowadzanie badań przygotowawczych (59)

  • Badanie ogólne (60)
    • Badanie dziedziny pracy klienta (60)
    • Skupianie się na konkurencji (62)
    • Badanie liderów rynku (63)
    • Wykorzystywanie baz projektów logo (63)
  • Badania polowe (65)
    • Prowadzenie grup fokusowych (65)
    • Rozdawanie kwestionariuszy (66)
  • Analiza wyników badań (67)
    • Identyfikowanie powszechnych rozwiązań (68)
    • Określanie cech unikatowych (68)

Rozdział 6. Tworzenie koncepcji logo (69)

  • Otwieranie umysłu (70)
    • Rozpoczynanie od briefu (70)
    • Wyplenianie złych pomysłów (71)
    • Zrób coś innego (72)
  • Znajdowanie inspiracji (72)
    • Przyroda (72)
    • Przedmioty codziennego użytku (73)
    • Sztuka tradycyjna (76)
    • Wspomnienia i doświadczenia (76)
  • Szkicowanie pomysłów (79)
    • Rozpoczynanie od miniaturek (79)
    • Rozwijanie miniaturek (81)
    • Konsultowanie pomysłów z klientem (83)
    • Wypróbuj swoje idee (84)
    • Doskonalenie szkiców (84)

Rozdział 7. Przenoszenie pomysłów na ekran (87)

  • Przygotowywanie pliku (88)
  • Praca z wektorami (90)
    • Używanie narzędzia Pióro (92)
    • Poprawianie ścieżki (95)
    • Praca na czarno i biało (97)

Rozdział 8. Sięganie po typografię (101)

  • Gdzie szukać fontów (102)
    • Dystrybutorzy i sprzedawcy fontów (102)
    • Domy typograficzne (102)
    • Niezależni projektanci fontów (103)
  • Wybieranie odpowiedniego kroju pisma (104)
    • Przesłanie klienta (104)
    • Styl znaku (104)
    • Wszechstronność kroju pisma (109)
  • Modyfikowanie pisma (110)
    • Tracking (110)
    • Kerning (111)
    • Leading (113)
  • Wykorzystywanie więcej niż jednego kroju pisma (114)
  • Modyfikowanie krojów pisma (117)

Rozdział 9. Eksperymentowanie z układem (123)

  • Rozmieszczanie elementów (124)
    • Spojrzenie na popularne możliwości rozmieszczenia (124)
    • Eksperymenty (126)
    • Radzenie sobie z niewygodnymi kształtami (126)
  • Uzyskiwanie właściwej równowagi (128)
    • Proporcje (129)
    • Zasada trójpodziału (130)

Rozdział 10. Rozważania nad kolorem (133)

  • Psychologia koloru (134)
    • Czarny (134)
    • Biały (134)
    • Czerwony (134)
    • Pomarańczowy (135)
    • Żółty (135)
    • Zielony (135)
    • Niebieski (136)
    • Fioletowy (136)
    • Brązowy (136)
  • Wybór palety (137)
    • Dopełniające (138)
    • Monochromatyczne (139)
    • Triady (140)
    • Analogiczne (141)
  • RGB kontra CMYK, ekran kontra wydruk (143)

Rozdział 11. Przedstawianie projektów klientowi (147)

  • Przygotowanie do wystąpienia (148)
    • Wybieranie środka przekazu (148)
    • Ile należy pokazać (151)
    • Dzielenie się swoją wizją (153)
  • Sprzedawanie swoich pomysłów (157)
  • Radzenie sobie z informacjami zwrotnymi od klienta (158)
  • Poprawki (158)

Rozdział 12. Przygotowywanie plików źródłowych (165)

  • Testowanie (166)
    • Kompensacja odwrócenia kolorów (166)
    • Drukowanie w poszukiwaniu błędów (168)
    • Oczyszczanie pliku (168)
    • Testowanie zastosowań (170)
  • Jakie pliki dostarczyć (170)
    • Do druku (171)
    • Na ekran (171)
    • Specjalne zamówienia (172)

Rozdział 13. Ustalanie zasad używania logo (175)

  • Cel określania zasad używania logo (176)
  • Zasadnicze składniki (177)
    • Okładka (177)
    • Spis treści (178)
    • Znak marki (178)
    • Minimalny rozmiar (180)
    • Światło (180)
    • Tła (181)
    • Kolor (182)
    • Paleta drugorzędna (183)
    • Niepoprawne stosowanie (183)

Rozdział 14. Unikanie powszechnych błędów w logo (187)

  • Używanie grafiki rastrowej (188)
  • Korzystanie z baz obrazów (188)
  • Projektowanie dla siebie zamiast dla klienta (189)
  • Poleganie na trendach (190)
  • Zbytnia złożoność (190)
  • Brak rozwiązania w przypadku braku koloru (191)
  • Wybieranie niewłaściwego kroju pisma (192)
  • Używanie zbyt wielu fontów (192)
  • Plagiat (193)

CZĘŚĆ III Galeria (195)

Rozdział 15. Znaki graficzne (197)

Rozdział 16. Znaki abstrakcyjne i symboliczne (215)

Rozdział 17. Logotypy (227)

Rozdział 18. Inicjały i monogramy (245)

Rozdział 19. Emblematy i postacie (263)

DODATEK Wkrocz do świata logo (283)

  • Technika (284)
    • Oprogramowanie (284)
    • Czy to oznacza, że ołówek odchodzi w niepamięć? (286)
  • Wykształcenie z dziedziny projektowania (286)
  • Wzrost znaczenia sieci (289)
    • Zwiększona liczba okazji (289)
    • Wojna cenowa (290)
    • Praca w ciemno (290)
    • Walka z plagiatem (291)
    • Co było pierwsze: logo czy nazwa? (291)
  • Promocja (293)
    • Tworzenie portfolio (293)
    • Obstawianie wszystkich frontów (293)
    • Wykorzystywanie mediów społecznościowych (294)
    • Zwiększanie liczby odwiedzin dzięki blogom (295)
    • Solidne podstawy (296)
  • Przyszłość projektowania logo (296)

Skorowidz (297)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-5204-4
Rozmiar pliku: 11 MB

BESTSELLERY

Kategorie: