Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Powietrzne taxi - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Powietrzne taxi - ebook

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63799-27-4
Rozmiar pliku: 419 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Podróże biznesowe czy turystyczne po polskich drogach to konieczność przygotowania się na wielogodzinną udrękę w korkach, objazdach, podczas wymuszonych spowolnień ruchu itp. Dla bardzo licznej grupy osób – np. biznesmenów, artystów, specjalistów różnych dziedzin, jest to wątpliwy luksus, na który nie mogą lub raczej nie chcą sobie pozwolić. Niewiele lepiej przedstawia się podróż pociągiem czy nawet samolotem rejsowym, w przypadku którego czas podróży jest krótszy jedynie o ok. 1/3 , a dostępna liczba lotnisk docelowych jest ograniczona. Dlatego też bardzo konkurencyjnym rozwiązaniem są przeloty niewielkimi samolotami i śmigłowcami. Przy odpowiednim wyborze trasy, rodzaju samolotu, liczby pasażerów itp. cena za przelot może być podobna lub nieznacznie większa w stosunku do tej oferowanej przez rejsowych przewoźników. Nie do przecenienia są za to korzyści wynikające z kilkugodzinnych oszczędności czasu czy większej liczby możliwych lotnisk docelowych.

Przeanalizujemy, czy na tego typu usługi jest zapotrzebowanie, oraz jakie warunki trzeba spełnić, by móc je świadczyć. Policzymy też niezbędne do poniesienia koszty oraz spodziewane przychody.

Charakterystyka rynku

Jak wynika z raportu Urzędu Lotnictwa Cywilnego, rynek usług lotniczych w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Dzięki sukcesywnemu wprowadzaniu jednolitych unijnych standardów staje się on także coraz bardziej przejrzysty i „cywilizowany”. Najdynamiczniej rozwijającym się jego segmentem jest rynek lotów czarterowych. Według przedstawicieli branży krajowy rynek lotniczych przewozów pasażerskich jest wart ponad 200 mln zł.

Według danych z raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” rośnie zainteresowanie Polaków najbardziej luksusowymi środkami transportu – samolotami i jachtami.

Klientów powietrznych taksówek można zasadniczo podzielić na trzy grupy. Pierwszą z nich stanowią biznesmeni – prezesi i członkowie zarządów dużych firm, politycy, ludzie ze świata show biznesu. Interesuje ich głównie jak najkrótszy czas lotu oraz najwyższy poziom wygody i dyskrecji. Nie stanowi dla nich problemu wynajęcie odrzutowca do np. Barcelony za ok. 30 000 zł w jedną stronę. Drugą grupę stanowią osoby i podmioty, które muszą skorzystać z tej formy transportu np. ze względów medycznych. Do grupy tej zaliczyć można też firmy eventowe, geodezyjne, ekipy filmowe itp. Ostatnią, najmniej liczną grupę stanowią przedstawiciele tzw. klasy wyższej średniej, dla której współdzielona na kilka osób kwota przelotu z np. Warszawy do Gdańska rekompensuje długie godziny jazdy samochodem, a sam lot jest wyznacznikiem luksusu i prestiżu.

Konkurencja

W chwili obecnej certyfikat AOC, uprawniający do zarobkowego przewozu lotniczego pasażerów, mają 24 polskie podmioty . Wśród nich są tacy operatorzy, jak: PLL LOT SA, Euro LOT SA czy Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. Pozostali świadczą typowe usługi przewozów nieregularnych. Większość z nich ma swoją siedzibę w Warszawie. Pojedyncze firmy zlokalizowane są m.in. w Krakowie, Katowicach, Lublinie.

Plan marketingowy

Nasze usługi powinny być odpowiednio rozreklamowane w internecie. Dlatego też powinniśmy powołać do życia własną stronę internetową. Powinna być ona elegancka i czytelna. Oprócz opisu naszej floty powinniśmy umieścić na niej informacje o wszelkich posiadanych przez nas certyfikatach oraz pozwoleniach, a także o zakresie świadczonych usług. Stworzenie wysoko pozycjonowanej w wynikach wyszukiwania strony to koszt ok. 1000 zł.

Klienci powietrznych taksówek to dobrze zdefiniowana grupa odbiorców, dlatego też należy dotrzeć do nich różnymi kanałami komunikacji. Choć tych kanałów będzie mniej niż w przypadku reklam o zasięgu ogólnym, to jednak mogą okazać się droższe. Dobrym rozwiązaniem będzie ogłaszanie się i wykup boksów reklamowych w prasie branżowej skierowanej do biznesmenów i kadry zarządzającej firm oraz w tygodnikach, takich jak np. „Newsweek” czy „Wprost”. Reklamy takie mogą kosztować od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Poza tym klientów możemy poszukać na konferencjach, targach, wieczorach branżowych czy bankietach. Poza tym powinniśmy być widoczni na wszelkiego rodzaju imprezach lotniczych: targach, konferencjach, piknikach itp.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: