Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
61,00

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - ebook

„Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii infor­macyjnych.
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie ryn­kowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsu­mentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Pole­cam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym."
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Spis treści

Wstęp 7
Cele, hipotezy 8
Struktura rozprawy 12

Rozdział 1
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów 13
1.1. Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów 13
1.2. Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów 21
1.3. E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych 32
1.4. Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów 37
1.5. Wirtualne społeczności e-konsumentów 42

Rozdział 2
Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów 49
2.1. Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia 49
2.2. Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów 55
2.3. Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze 62
2.4. Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych 73
2.4.1. Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów 73
2.5. Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem 79

Rozdział 3
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e?konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych 85
3.1. Metodyka badań empirycznych 85
3.1.1. Metodyka badania ilościowego 86
3.1.2. Metodyka badania jakościowego 88
3.2. Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu 89
3.2.1. Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y 95
3.3. Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów 101
3.3.1. Miejsca zakupu produktu a źródła informacji 101
3.3.2. Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y 107
3.4. Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów 112
3.4.1. Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne 112
3.4.2. Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji X i Y 119

Rozdział 4
Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów 125
4.1. E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych 125
4.2. Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny 129
4.3. Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów 134
4.3.1. Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta 134
4.3.2. Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y 141
4.4. Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu 148
4.4.1. Wpływ portalu Facebook na proces zakupu 148
4.4.2. Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y 149

Rozdział 5
Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe 157
5.1. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model 157
5.2. Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y 168

Zakończenie 175

Załączniki 179
Załącznik 1. Kwestionariusz ankietowy 179
Załącznik Z2. Zestawienie respondentów biorących udział w badaniu ilościowym 187
Załącznik Z3. Kwestionariusz wywiadu 189

Bibliografia 191
Spis tabel 199
Spis rysunków 201

Kategoria: Ekonomia
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7941-640-0
Rozmiar pliku: 5,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: