- nowość
Propaganda, Power and Persuasion [DRM] - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
27 listopada 2013
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Propaganda, Power and Persuasion [DRM] - ebook
Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
As Philip Taylor has written, 'The challenge (of the modern information age) is to ensure that no single propaganda source gains monopoly over the information and images that shape our thoughts. If this happens, the war propagandists will be back in business again.' Propaganda came of age in the Twentieth Century. The development of mass- and multi-media offered a fertile ground for propaganda while global conflict provided the impetus needed for its growth. Propaganda has however become a portmanteau word, which can be interpreted in a number of different ways. What are the characteristic features of propaganda, and how can it be defined? The distinguished contributors to this book trace the development of techniques of 'opinion management' from the First World War to the current conflict in Afghanistan. They reveal how state leaders and spin-doctors operating at the behest of the state, sought to shape popular attitudes - at home and overseas - endeavouring to harness new media with the objective of winning hearts and minds. The book provides compelling evidence of how the study and practice of propaganda today is shaped by its history.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
As Philip Taylor has written, 'The challenge (of the modern information age) is to ensure that no single propaganda source gains monopoly over the information and images that shape our thoughts. If this happens, the war propagandists will be back in business again.' Propaganda came of age in the Twentieth Century. The development of mass- and multi-media offered a fertile ground for propaganda while global conflict provided the impetus needed for its growth. Propaganda has however become a portmanteau word, which can be interpreted in a number of different ways. What are the characteristic features of propaganda, and how can it be defined? The distinguished contributors to this book trace the development of techniques of 'opinion management' from the First World War to the current conflict in Afghanistan. They reveal how state leaders and spin-doctors operating at the behest of the state, sought to shape popular attitudes - at home and overseas - endeavouring to harness new media with the objective of winning hearts and minds. The book provides compelling evidence of how the study and practice of propaganda today is shaped by its history.
Kategoria: | Multi-Cultural |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-0-85772-481-6 |
Rozmiar pliku: | 14 MB |
BESTSELLERY
- Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu WarszawskiegoFormat: PDFZabezpieczenie: Watermark VirtualoKategoria: Multi-CulturalPodręcznik powstał na podstawie notatek towarzyszących wykładom prof. Andrzeja Białynickiego-Biruli w semestrze jesiennym roku akademickiego 2011–2012 na Uniwersytecie Warszawskim12,00 zł12,00 zł