Facebook - konwersja
  • promocja

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
27 października 2011
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera - ebook

  • Profesjonalne przygotowanie projektu
  • Wskazówki dotyczące organizacji przetargu
  • Wyjaśnienie kluczowych kwestii prawnych
  • Studia przypadków
Sukces w biznesie zależy od umiejętnego wykorzystania narzędzi marketingowych. Wśród nich Internet jest już trudny do przecenienia. Bez Internetu coraz trudniej sprzedawać. Bez tego poradnika będzie Ci trudno wykorzystać Internet jako skuteczne narzędzie marketingowe.
Grzegorz Kiszluk
redaktor naczelny magazynu Brief

Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków. Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.

Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami -- czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.

  • Kwestie techniczne opisane zrozumiałym językiem
  • Wybór właściwej agencji przygotowującej serwis
  • Kluczowe zagadnienia prawne
  • Kontrola kolejnych faz realizacji projektu
  • Planowanie działań na przyszłość

Zobacz wywiad z autorem Grzegorzem Krzemieniem >>



Patroni:
Brief, IAB, interaktywnie.com

Spis treści

O autorze (9)

O poradniku (11)

Internet jako medium (15)

Nowy serwis firmowy (17)

Przygotowania do realizacji projektu (21)

  • Kierownik projektu (21)
  • Zespół projektowy (22)
  • Benchmarking - analiza porównawcza (24)
  • Strategia obecności w internecie (25)
  • Cele (28)
  • Dla kogo budowany jest serwis (31)
  • Informacje i narzędzia dla grup docelowych (32)
  • Struktura serwisu (34)
  • Strona główna serwisu (37)
  • Wygląd serwisu (38)
  • Brief dla agencji (42)
  • Budżet przeznaczony na realizację (44)
  • Zapłata za przystąpienie do przetargu (45)

Sprawy techniczne (prostym językiem) (47)

  • CMS - system zarządzania treścią (47)
  • Serwer (53)
  • Niezbędne oprogramowanie serwera (55)
  • Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (57)
  • Strony wykonane w technologii Flash (62)
  • Serwis dla urządzeń mobilnych (64)

Organizacja przetargu (67)

  • Agencja interaktywna (67)
  • Gdzie i jak szukać agencji (69)
  • Wybór agencji (72)
  • Czego wymagać w zapytaniu ofertowym (75)
  • Co przekazać agencji (77)
  • Rozstrzygnięcie przetargu (80)
  • Umowa (84)

Kwestie prawne (87)

  • Umowa o poufności (87)
  • GIODO (87)
  • Regulamin serwisu, nota prawna (88)
  • Dane rejestrowe firmy (91)
  • Licencja na zdjęcia i czcionki (92)

Przystąpienie do realizacji (93)

  • Account manager (93)
  • Zakres prac (94)
  • Harmonogram (95)
  • Podpisanie umowy (98)
  • Określenie strategii (98)
  • Analityk (100)
  • Spotkania (101)
  • Serwer produkcyjny i testowy (102)

Faza realizacji (103)

  • Projekt graficzny (103)
  • Badania i walidacja pracy (106)
  • Dodatkowe moduły w CMS-ie (109)
  • Teksty w serwisie (110)
  • Formatowanie treści (113)
  • Co jeszcze możesz zrobić? (116)

Testy serwisu (121)

  • Na co zwracać uwagę (122)
  • Jak przekazywać informacje o znalezionych błędach (124)

Zakończenie projektu (127)

  • Procedury aktualizacji (127)
  • Szkolenie z obsługi systemu CMS (130)
  • Przepięcie domeny (133)
  • Statystyki serwisu (136)
  • Materiały źródłowe (137)
  • Dokumentacja techniczna (137)

Co dalej z serwisem (139)

  • Pierwsze chwile (139)
  • Obsługa abonamentowa (140)
  • Promocja (142)
  • Pamiętaj o ciągłym rozwoju (144)

Case studies (147)

  • Brand portal skoda-auto.pl (147)
  • Serwis firmowy www.spec.waw.pl (153)

Warto przeczytać i zobaczyć (161)

  • Książki i publikacje (161)
  • Serwisy WWW i blogi (162)
  • Serwisy podane jako przykłady (162)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-3125-4
Rozmiar pliku: 16 MB

BESTSELLERY

Kategorie: