- promocja
SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie - ebook
SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie - ebook
Zapanuj nad chaosem informacyjnym!
SharePoint to platforma rozwijana przez firmę Microsoft, ułatwiająca zapanowanie nad ogromem informacji przetwarzanych w przedsiębiorstwie. Jest najczęściej wybierana przez średnie i duże organizacje. Pozwala pracownikom na błyskawiczne zlokalizowanie informacji istotnych w ich codziennej pracy. Ponadto pomaga tworzyć własne komponenty, dostosowane do specyficznych wymagań.SharePoint to duży i zaawansowany produkt, jednak dzięki tej książce szybko zdobędziesz wiedzę umożliwiającą skuteczne korzystanie z jego potencjału. W trakcie lektury poznasz cykl życia informacji, zaplanujesz strukturę archiwów, skonfigurujesz portal eDiscovery oraz dostosujesz system zabezpieczeń do własnych wymagań. Na kolejnych stronach znajdziesz ciekawe informacje na temat klasyfikowania i organizowania informacji, publikowania zawartości sieci Web oraz formularzy elektronicznych. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób odpowiedzialnych za organizowanie przechowywania informacji w SharePoint.
Dowiesz się, jak:
- Zastosować model cyklu życia informacji w celu przeanalizowania i zrozumienia informacji wykorzystywanych w instytucji.
- Zaprojektować plan archiwów z zastosowaniem reguł routingu informacji w celu zorganizowania repozytorium rekordów programu SharePoint.
- Zaplanować i skonfigurować portal eDiscovery oraz zarządzać sprawami zbierania elektronicznych materiałów dowodowych.
- Zaprojektować rozwiązania niezbędne do stworzenia interfejsu z zewnętrznymi systemami zarządzania informacjami.
- Określić wymagania bezpieczeństwa informacji w instytucji.
- Zaprojektować typy zawartości i zaimplementować koncentrator typu zawartości przedsiębiorstwa w celu podziału na kategorie i zorganizowania informacji.
Poznaj skuteczne sposoby zarządzania informacjami!
Spis treści
O autorze (11)
O recenzencie technicznym (12)
Podziękowania (13)
Wprowadzenie (15)
CZĘŚĆ I PLANOWANIE I ANALIZA CYKLU ŻYCIA INFORMACJI (17)
Rozdział 1. Przegląd zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (19)
- Znaczenie zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (19)
- Czym jest zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie? (20)
- Pojęcia związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (23)
- Pojęcia związane z zarządzaniem dokumentami (25)
- Pojęcia związane z zarządzaniem bezpieczeństwem (25)
- Pojęcia związane z zarządzaniem procesami biznesowymi (26)
- Ogólne pojęcia związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi (26)
- Informacje tymczasowe a rekordy oficjalne (27)
- Model cyklu życia informacji (29)
- Porównanie kosztów i korzyści zastosowania rozwiązania ECM (34)
- Podejście do opracowania programu ECM (35)
- Podsumowanie (37)
Rozdział 2. Funkcje ECM w programie SharePoint 2013 (39)
- Przegląd informacji o programie SharePoint 2013 (39)
- Wzajemne relacje pomiędzy obszarami funkcjonalności programu SharePoint (42)
- Architektura witryny programu SharePoint (45)
- Typy witryn SharePoint (48)
- Listy programu SharePoint i typy bibliotek (52)
- Funkcje ECM w programie SharePoint 2013 (56)
- Przegląd infrastruktury programu SharePoint (59)
- Podsumowanie (62)
Rozdział 3. Analiza cyklu życia informacji (63)
- Zastosowanie modelu cyklu życia informacji (63)
- Budowanie skorowidza zasobów informacyjnych firmy (68)
- Analiza procesów biznesowych związanych z zasobami informacyjnymi (70)
- Tworzenie diagramów procesów biznesowych za pomocą programu Microsoft Visio (72)
- Identyfikowanie wymagań informacji w zakresie bezpieczeństwa (73)
- Dokumentowanie wymagań związanych z cyklem życia informacji (76)
- Podsumowanie (79)
Rozdział 4. Projektowanie architektury informacji (81)
- Architektura informacyjna (81)
- Analiza architektury informacyjnej (83)
- Tworzenie słownika danych (84)
- Wykorzystanie sortowania kart do organizowania informacji (85)
- Budowanie architektury informacyjnej (86)
- Implementacja projektu taksonomii przedsiębiorstwa (89)
- Projektowanie struktury witryny (91)
- Projektowanie elementów nawigacji (94)
- Podsumowanie (96)
CZĘŚĆ II ZARZĄDZANIE INFORMACJAMI TYMCZASOWYMI (97)
Rozdział 5. Konfigurowanie programu SharePoint na potrzeby zawartości współpracy (99)
- Czym jest współpraca? (99)
- Wyzwolenie współpracy (101)
- Projektowanie procesu tworzenia witryn (102)
- Konfigurowanie samoobsługowego procesu tworzenia witryny (103)
- Projektowanie kontenerów zawartości (103)
- Identyfikacja potrzeb w zakresie zarządzania dokumentami (108)
- Konfigurowanie kolumn dokumentu (109)
- Zastosowanie wersjonowania dokumentów (109)
- Wymóg wyewidencjonowania dokumentu przed edycją (110)
- Zarządzanie alertami (111)
- Kojarzenie przepływów pracy z dokumentami (112)
- Konfigurowanie szablonu dokumentu oraz panelu informacyjnego (112)
- Konfigurowanie zasad zarządzania informacjami o dokumentach (114)
- Przeglądanie raportów inspekcji i wykorzystywania zawartości witryny (115)
- Historia prawdziwa: notatki z pracy (117)
- Podsumowanie (118)
Rozdział 6. Klasyfikowanie i organizowanie zawartości (119)
- Organizowanie zawartości (119)
- Czym są typy zawartości? (120)
- Analiza i projektowanie typów zawartości (124)
- Implementacja typów zawartości (125)
- Konfigurowanie zestawów dokumentów (128)
- Konfigurowanie centrum typu zawartości przedsiębiorstwa (129)
- Przegląd informacji na temat technologii Windows Workflow Foundation (131)
- Tworzenie przepływów pracy cyklu życia informacji (133)
- Optymalizacja baz danych z wykorzystaniem zdalnej usługi BLOB Storage (135)
- Podsumowanie (137)
Rozdział 7. Publikowanie zawartości sieci Web (139)
- Przegląd zagadnień związanych z zarządzaniem zawartością sieci Web (139)
- Analiza wymagań WCM (142)
- Funkcje WCM w programie SharePoint 2013 (144)
- Tworzenie i konfigurowanie portalu publikowania (147)
- Konfigurowanie przepływu pracy zatwierdzania publikowania (149)
- Zarządzanie ustawieniami rozmieszczania zawartości (153)
- Konfigurowanie publikowania między zbiorami witryn (154)
- Podsumowanie (157)
Rozdział 8. Projektowanie przetwarzania formularzy elektronicznych (159)
- Rodzaje formularzy w organizacjach (159)
- Formularze papierowe a elektroniczne (160)
- Modelowanie procesów przetwarzania formularzy papierowych (161)
- Analizowanie i projektowanie procesów przetwarzania formularzy (164)
- Przegląd informacji o programie InfoPath 2013 (164)
- Tworzenie formularzy elektronicznych w programie InfoPath (166)
- Przegląd informacji o programie SharePoint Designer 2013 (169)
- Akcje przepływów pracy w programie SharePoint Designer (172)
- Tworzenie przepływów pracy zatwierdzania w programie SharePoint Designer (175)
- Historia prawdziwa: notatki z pracy (176)
- Podsumowanie (176)
CZĘŚĆ III PROJEKTOWANIE MECHANIZMÓW ODKRYWANIA INFORMACJI (177)
Rozdział 9. Implementacja mechanizmów wyszukiwania w przedsiębiorstwie (179)
- Znaczenie wyszukiwania (179)
- Istota wyszukiwania w przedsiębiorstwie (181)
- Przegląd architektury wyszukiwania w programie SharePoint (182)
- Analiza wymagań mechanizmów wyszukiwania w przedsiębiorstwie (184)
- Administracja usługą wyszukiwania w przedsiębiorstwie (185)
- Konfigurowanie źródeł wyszukiwania zawartości (187)
- Konfigurowanie reguł przeszukiwania (189)
- Konfiguracja źródeł wyników (189)
- Konfigurowanie sugestii kwerend (190)
- Budowanie korporacyjnego słownika (192)
- Konfigurowanie reguł kwerend (192)
- Podsumowanie (194)
Rozdział 10. Planowanie funkcji informatyki społecznej (195)
- Istota informatyki społecznej (195)
- Przegląd funkcji informatyki społecznej w programie SharePoint (197)
- Analiza wymagań dotyczących informatyki społecznej (199)
- Wdrażanie wyszukiwarki osób (199)
- Zarządzanie własnościami witryn osobistych (202)
- Zarządzanie właściwościami i synchronizacją profili (204)
- Promowanie witryny (207)
- Określanie docelowych odbiorców (209)
- Tworzenie osobistego bloga (210)
- Podsumowanie (211)
Rozdział 11. Zarządzanie funkcją eDiscovery i sprawami ujawniania informacji (213)
- Przegląd informacji na temat funkcji eDiscovery (213)
- Mechanizm eDiscovery w programie SharePoint 2013 (215)
- Tworzenie i konfiguracja portalu eDiscovery (217)
- Tworzenie spraw wykrywania i zarządzanie nimi (221)
- Eksportowanie i pakowanie zawartości (224)
- Podsumowanie (226)
Rozdział 12. Zabezpieczanie zasobów informacji (227)
- Przegląd zagadnień związanych z bezpieczeństwem (227)
- Modelowanie zagrożeń (229)
- Analiza wymagań bezpieczeństwa informacji (230)
- Konfiguracja grup i uprawnień w programie SharePoint (231)
- Konfigurowanie zasad użytkownika aplikacji sieci Web (235)
- Usługa zarządzania prawami (RMS) (237)
- Konfigurowanie usługi RMS w programie SharePoint (238)
- Historia prawdziwa: notatki z pracy (239)
- Podsumowanie (240)
CZĘŚĆ IV OZNACZANIE REKORDÓW I ZARZĄDZANIE NIMI (241)
Rozdział 13. Projektowanie planu archiwów (243)
- Przegląd informacji związanych z planami archiwów (243)
- Tworzenie indeksu klasyfikacji zawartości (246)
- Przykład indeksu klasyfikacji treści (248)
- Projektowanie planu archiwów (251)
- Opcje pamięci dyskowej (252)
- Identyfikowanie różnych formatów archiwów (253)
- Historia prawdziwa: notatki z pracy (254)
- Podsumowanie (254)
Rozdział 14. Implementacja repozytorium rekordów (255)
- Przegląd informacji dotyczących repozytoriów rekordów (255)
- Planowanie repozytorium rekordów w programie SharePoint (258)
- Tworzenie i konfigurowanie centrum rekordów (260)
- Konfigurowanie routingu dokumentów (261)
- Konfiguracja połączeń Wyślij do (263)
- Projektowanie przepływów pracy do przetwarzania rekordów (266)
- Inspekcja rekordów i raportowanie (267)
- Podsumowanie (268)
Rozdział 15. Zarządzanie przechowywaniem i niszczeniem rekordów (269)
- Identyfikowanie wymagań w zakresie przechowywania rekordów (269)
- Planowanie cyklu życia rekordów (272)
- Modelowanie przepływów pracy niszczenia rekordów (273)
- Konfigurowanie przepływów pracy niszczenia rekordów (274)
- Konfigurowanie zasad przechowywania (276)
- Podsumowanie (279)
Rozdział 16. Integracja z innymi repozytoriami rekordów (281)
- Wymagania dla integracji (281)
- Planowanie rozwiązania do obrazowania dokumentów (282)
- Integracja z zewnętrznymi repozytoriami rekordów (284)
- Rozszerzenia systemu zarządzania rekordami w programie SharePoint 2013 (284)
- Podsumowanie (286)
Skorowidz (287)
Kategoria: | Systemy operacyjne |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-0370-6 |
Rozmiar pliku: | 17 MB |