Facebook - konwersja
  • promocja

SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
3 kwietnia 2015
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

SharePoint 2013 PL. Praktyczne zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie - ebook

Zapanuj nad chaosem informacyjnym!

SharePoint to platforma rozwijana przez firmę Microsoft, ułatwiająca zapanowanie nad ogromem informacji przetwarzanych w przedsiębiorstwie. Jest najczęściej wybierana przez średnie i duże organizacje. Pozwala pracownikom na błyskawiczne zlokalizowanie informacji istotnych w ich codziennej pracy. Ponadto pomaga tworzyć własne komponenty, dostosowane do specyficznych wymagań.

SharePoint to duży i zaawansowany produkt, jednak dzięki tej książce szybko zdobędziesz wiedzę umożliwiającą skuteczne korzystanie z jego potencjału. W trakcie lektury poznasz cykl życia informacji, zaplanujesz strukturę archiwów, skonfigurujesz portal eDiscovery oraz dostosujesz system zabezpieczeń do własnych wymagań. Na kolejnych stronach znajdziesz ciekawe informacje na temat klasyfikowania i organizowania informacji, publikowania zawartości sieci Web oraz formularzy elektronicznych. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób odpowiedzialnych za organizowanie przechowywania informacji w SharePoint.

Dowiesz się, jak:
  • Zastosować model cyklu życia informacji w celu przeanalizowania i zrozumienia informacji wykorzystywanych w instytucji.
  • Zaprojektować plan archiwów z zastosowaniem reguł routingu informacji w celu zorganizowania repozytorium rekordów programu SharePoint.
  • Zaplanować i skonfigurować portal eDiscovery oraz zarządzać sprawami zbierania elektronicznych materiałów dowodowych.
  • Zaprojektować rozwiązania niezbędne do stworzenia interfejsu z zewnętrznymi systemami zarządzania informacjami.
  • Określić wymagania bezpieczeństwa informacji w instytucji.
  • Zaprojektować typy zawartości i zaimplementować koncentrator typu zawartości przedsiębiorstwa w celu podziału na kategorie i zorganizowania informacji.

Poznaj skuteczne sposoby zarządzania informacjami!

Spis treści

O autorze (11)

O recenzencie technicznym (12)

Podziękowania (13)

Wprowadzenie (15)

CZĘŚĆ I PLANOWANIE I ANALIZA CYKLU ŻYCIA INFORMACJI (17)

Rozdział 1. Przegląd zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (19)

  • Znaczenie zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (19)
  • Czym jest zarządzanie zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie? (20)
  • Pojęcia związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwie (23)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem dokumentami (25)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem bezpieczeństwem (25)
    • Pojęcia związane z zarządzaniem procesami biznesowymi (26)
    • Ogólne pojęcia związane z zarządzaniem zasobami informacyjnymi (26)
  • Informacje tymczasowe a rekordy oficjalne (27)
  • Model cyklu życia informacji (29)
  • Porównanie kosztów i korzyści zastosowania rozwiązania ECM (34)
  • Podejście do opracowania programu ECM (35)
  • Podsumowanie (37)

Rozdział 2. Funkcje ECM w programie SharePoint 2013 (39)

  • Przegląd informacji o programie SharePoint 2013 (39)
  • Wzajemne relacje pomiędzy obszarami funkcjonalności programu SharePoint (42)
  • Architektura witryny programu SharePoint (45)
  • Typy witryn SharePoint (48)
  • Listy programu SharePoint i typy bibliotek (52)
  • Funkcje ECM w programie SharePoint 2013 (56)
  • Przegląd infrastruktury programu SharePoint (59)
  • Podsumowanie (62)

Rozdział 3. Analiza cyklu życia informacji (63)

  • Zastosowanie modelu cyklu życia informacji (63)
  • Budowanie skorowidza zasobów informacyjnych firmy (68)
  • Analiza procesów biznesowych związanych z zasobami informacyjnymi (70)
  • Tworzenie diagramów procesów biznesowych za pomocą programu Microsoft Visio (72)
  • Identyfikowanie wymagań informacji w zakresie bezpieczeństwa (73)
  • Dokumentowanie wymagań związanych z cyklem życia informacji (76)
  • Podsumowanie (79)

Rozdział 4. Projektowanie architektury informacji (81)

  • Architektura informacyjna (81)
  • Analiza architektury informacyjnej (83)
    • Tworzenie słownika danych (84)
    • Wykorzystanie sortowania kart do organizowania informacji (85)
  • Budowanie architektury informacyjnej (86)
  • Implementacja projektu taksonomii przedsiębiorstwa (89)
  • Projektowanie struktury witryny (91)
  • Projektowanie elementów nawigacji (94)
  • Podsumowanie (96)

CZĘŚĆ II ZARZĄDZANIE INFORMACJAMI TYMCZASOWYMI (97)

Rozdział 5. Konfigurowanie programu SharePoint na potrzeby zawartości współpracy (99)

  • Czym jest współpraca? (99)
  • Wyzwolenie współpracy (101)
  • Projektowanie procesu tworzenia witryn (102)
    • Konfigurowanie samoobsługowego procesu tworzenia witryny (103)
  • Projektowanie kontenerów zawartości (103)
  • Identyfikacja potrzeb w zakresie zarządzania dokumentami (108)
    • Konfigurowanie kolumn dokumentu (109)
    • Zastosowanie wersjonowania dokumentów (109)
    • Wymóg wyewidencjonowania dokumentu przed edycją (110)
    • Zarządzanie alertami (111)
    • Kojarzenie przepływów pracy z dokumentami (112)
    • Konfigurowanie szablonu dokumentu oraz panelu informacyjnego (112)
    • Konfigurowanie zasad zarządzania informacjami o dokumentach (114)
    • Przeglądanie raportów inspekcji i wykorzystywania zawartości witryny (115)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (117)
  • Podsumowanie (118)

Rozdział 6. Klasyfikowanie i organizowanie zawartości (119)

  • Organizowanie zawartości (119)
  • Czym są typy zawartości? (120)
  • Analiza i projektowanie typów zawartości (124)
  • Implementacja typów zawartości (125)
  • Konfigurowanie zestawów dokumentów (128)
  • Konfigurowanie centrum typu zawartości przedsiębiorstwa (129)
  • Przegląd informacji na temat technologii Windows Workflow Foundation (131)
  • Tworzenie przepływów pracy cyklu życia informacji (133)
  • Optymalizacja baz danych z wykorzystaniem zdalnej usługi BLOB Storage (135)
  • Podsumowanie (137)

Rozdział 7. Publikowanie zawartości sieci Web (139)

  • Przegląd zagadnień związanych z zarządzaniem zawartością sieci Web (139)
  • Analiza wymagań WCM (142)
  • Funkcje WCM w programie SharePoint 2013 (144)
  • Tworzenie i konfigurowanie portalu publikowania (147)
  • Konfigurowanie przepływu pracy zatwierdzania publikowania (149)
  • Zarządzanie ustawieniami rozmieszczania zawartości (153)
  • Konfigurowanie publikowania między zbiorami witryn (154)
  • Podsumowanie (157)

Rozdział 8. Projektowanie przetwarzania formularzy elektronicznych (159)

  • Rodzaje formularzy w organizacjach (159)
  • Formularze papierowe a elektroniczne (160)
  • Modelowanie procesów przetwarzania formularzy papierowych (161)
    • Analizowanie i projektowanie procesów przetwarzania formularzy (164)
  • Przegląd informacji o programie InfoPath 2013 (164)
  • Tworzenie formularzy elektronicznych w programie InfoPath (166)
  • Przegląd informacji o programie SharePoint Designer 2013 (169)
    • Akcje przepływów pracy w programie SharePoint Designer (172)
  • Tworzenie przepływów pracy zatwierdzania w programie SharePoint Designer (175)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (176)
  • Podsumowanie (176)

CZĘŚĆ III PROJEKTOWANIE MECHANIZMÓW ODKRYWANIA INFORMACJI (177)

Rozdział 9. Implementacja mechanizmów wyszukiwania w przedsiębiorstwie (179)

  • Znaczenie wyszukiwania (179)
    • Istota wyszukiwania w przedsiębiorstwie (181)
  • Przegląd architektury wyszukiwania w programie SharePoint (182)
  • Analiza wymagań mechanizmów wyszukiwania w przedsiębiorstwie (184)
  • Administracja usługą wyszukiwania w przedsiębiorstwie (185)
  • Konfigurowanie źródeł wyszukiwania zawartości (187)
    • Konfigurowanie reguł przeszukiwania (189)
    • Konfiguracja źródeł wyników (189)
    • Konfigurowanie sugestii kwerend (190)
  • Budowanie korporacyjnego słownika (192)
    • Konfigurowanie reguł kwerend (192)
  • Podsumowanie (194)

Rozdział 10. Planowanie funkcji informatyki społecznej (195)

  • Istota informatyki społecznej (195)
  • Przegląd funkcji informatyki społecznej w programie SharePoint (197)
  • Analiza wymagań dotyczących informatyki społecznej (199)
  • Wdrażanie wyszukiwarki osób (199)
  • Zarządzanie własnościami witryn osobistych (202)
    • Zarządzanie właściwościami i synchronizacją profili (204)
  • Promowanie witryny (207)
  • Określanie docelowych odbiorców (209)
  • Tworzenie osobistego bloga (210)
  • Podsumowanie (211)

Rozdział 11. Zarządzanie funkcją eDiscovery i sprawami ujawniania informacji (213)

  • Przegląd informacji na temat funkcji eDiscovery (213)
  • Mechanizm eDiscovery w programie SharePoint 2013 (215)
  • Tworzenie i konfiguracja portalu eDiscovery (217)
  • Tworzenie spraw wykrywania i zarządzanie nimi (221)
    • Eksportowanie i pakowanie zawartości (224)
  • Podsumowanie (226)

Rozdział 12. Zabezpieczanie zasobów informacji (227)

  • Przegląd zagadnień związanych z bezpieczeństwem (227)
  • Modelowanie zagrożeń (229)
  • Analiza wymagań bezpieczeństwa informacji (230)
  • Konfiguracja grup i uprawnień w programie SharePoint (231)
  • Konfigurowanie zasad użytkownika aplikacji sieci Web (235)
  • Usługa zarządzania prawami (RMS) (237)
    • Konfigurowanie usługi RMS w programie SharePoint (238)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (239)
  • Podsumowanie (240)

CZĘŚĆ IV OZNACZANIE REKORDÓW I ZARZĄDZANIE NIMI (241)

Rozdział 13. Projektowanie planu archiwów (243)

  • Przegląd informacji związanych z planami archiwów (243)
  • Tworzenie indeksu klasyfikacji zawartości (246)
    • Przykład indeksu klasyfikacji treści (248)
  • Projektowanie planu archiwów (251)
    • Opcje pamięci dyskowej (252)
    • Identyfikowanie różnych formatów archiwów (253)
  • Historia prawdziwa: notatki z pracy (254)
  • Podsumowanie (254)

Rozdział 14. Implementacja repozytorium rekordów (255)

  • Przegląd informacji dotyczących repozytoriów rekordów (255)
  • Planowanie repozytorium rekordów w programie SharePoint (258)
  • Tworzenie i konfigurowanie centrum rekordów (260)
  • Konfigurowanie routingu dokumentów (261)
  • Konfiguracja połączeń Wyślij do (263)
  • Projektowanie przepływów pracy do przetwarzania rekordów (266)
  • Inspekcja rekordów i raportowanie (267)
  • Podsumowanie (268)

Rozdział 15. Zarządzanie przechowywaniem i niszczeniem rekordów (269)

  • Identyfikowanie wymagań w zakresie przechowywania rekordów (269)
  • Planowanie cyklu życia rekordów (272)
  • Modelowanie przepływów pracy niszczenia rekordów (273)
  • Konfigurowanie przepływów pracy niszczenia rekordów (274)
  • Konfigurowanie zasad przechowywania (276)
  • Podsumowanie (279)

Rozdział 16. Integracja z innymi repozytoriami rekordów (281)

  • Wymagania dla integracji (281)
  • Planowanie rozwiązania do obrazowania dokumentów (282)
  • Integracja z zewnętrznymi repozytoriami rekordów (284)
  • Rozszerzenia systemu zarządzania rekordami w programie SharePoint 2013 (284)
  • Podsumowanie (286)

Skorowidz (287)

Kategoria: Systemy operacyjne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-0370-6
Rozmiar pliku: 17 MB

BESTSELLERY

Kategorie: