- nowość
Sketching User Experiences: Getting the Design Right and the Right Design [DRM] - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
28 lipca 2010
Format ebooka:
PDF
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Sketching User Experiences: Getting the Design Right and the Right Design [DRM] - ebook
Ebook zabezpieczony DRM. Dowiedz się więcej https://www.empik.com/pomoc/faq-ebook.
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
Sketching User Experiences approaches design and design thinking as something distinct that needs to be better understood-by both designers and the people with whom they need to work- in order to achieve success with new products and systems. So while the focus is on design, the approach is holistic. Hence, the book speaks to designers, usability specialists, the HCI community, product managers, and business executives. There is an emphasis on balancing the back-end concern with usability and engineering excellence (getting the design right) with an up-front investment in sketching and ideation (getting the right design). Overall, the objective is to build the notion of informed design: molding emerging technology into a form that serves our society and reflects its values. Grounded in both practice and scientific research, Bill Buxton's engaging work aims to spark the imagination while encouraging the use of new techniques, breathing new life into user experience design. - Covers sketching and early prototyping design methods suitable for dynamic product capabilities: cell phones that communicate with each other and other embedded systems, "smart" appliances, and things you only imagine in your dreams- Thorough coverage of the design sketching method which helps easily build experience prototypes without the effort of engineering prototypes which are difficult to abandon- Reaches out to a range of designers, including user interface designers, industrial designers, software engineers, usability engineers, product managers, and others- Full of case studies, examples, exercises, and projects, and access to video clips that demonstrate the principles and methods
Pamiętaj, ebook będzie dostępny do pobrania wyłącznie w wybranym przez Ciebie formacie.
Ebook po zakupie nie będzie dostępny do czytania w aplikacji Empik Go.
Sketching User Experiences approaches design and design thinking as something distinct that needs to be better understood-by both designers and the people with whom they need to work- in order to achieve success with new products and systems. So while the focus is on design, the approach is holistic. Hence, the book speaks to designers, usability specialists, the HCI community, product managers, and business executives. There is an emphasis on balancing the back-end concern with usability and engineering excellence (getting the design right) with an up-front investment in sketching and ideation (getting the right design). Overall, the objective is to build the notion of informed design: molding emerging technology into a form that serves our society and reflects its values. Grounded in both practice and scientific research, Bill Buxton's engaging work aims to spark the imagination while encouraging the use of new techniques, breathing new life into user experience design. - Covers sketching and early prototyping design methods suitable for dynamic product capabilities: cell phones that communicate with each other and other embedded systems, "smart" appliances, and things you only imagine in your dreams- Thorough coverage of the design sketching method which helps easily build experience prototypes without the effort of engineering prototypes which are difficult to abandon- Reaches out to a range of designers, including user interface designers, industrial designers, software engineers, usability engineers, product managers, and others- Full of case studies, examples, exercises, and projects, and access to video clips that demonstrate the principles and methods
Kategoria: | Analysis |
Język: | Angielski |
Zabezpieczenie: | brak |
ISBN: | 978-0-08-055290-3 |
Rozmiar pliku: | 41 MB |