Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Speaking to Influence - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
16 kwietnia 2019
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Speaking to Influence - ebook

When you speak, whether on stage, in a meeting or on the telephone, ask yourself:

* Do you feel confident and captivate your audience?

* Do you command the room naturally, and feel like you are completely connecting with your audience?

* Do you feel like you get the full respect you deserve and the results you want?

* Are you recognized as a leader that people genuinely want to follow and support?

* Have you built a positive, sustainable corporate culture center around loyal, cooperative and effective teams, and strong, lasting client relationships?

* Have you reached your greatest potential?

If you’re like most people, your response to many and even most of these questions is, "No, but I want to!" If that’s the case, then this book is for you. Speaking to Influence is all about helping you understand how the way that you speak has a powerful effect on your ability to influence your surroundings, your relationships, your reputation, and your potential to succeed. If you feel stuck, like you’ve hit a plateau in life then this book will show you how to take a step back and assess how your current style of communication is keeping you from achieving the results you want and maximizing your powers of influence.

We all suffer from a fatal Blindspot: that Blindspot is the distinction between how we think we come across when we speak, and how other people actually perceive us and interpret what we’ve said. Want proof? Have you ever had an argument where one person says, "Why are you mad? What did I say?" And the response is, "It’s not what you said, it’s how you said it!" Well, the truth is both what you say and how you say it are critically important to having people understand not only your content, but also your intent. It crystallizes how you actually feel about what you’re saying, and as a result, how others should feel about it and respond.

The disconnect between the words you use and the way you deliver them sabotages productive conversation and leads you and the other person into a downward spiral of miscommunication, frustration and even hurt feelings. Nevertheless, one thing remains consistent: Whether you think it’s because they weren’t listening, they’re too sensitive, they are just plain rude, or they simply don’t care, you’re quick to assume that it’s the other person’s fault. But what if there was something in the way you were communicating that allowed that to happen, facilitated it, or even caused it?

In Speaking to Influence, Dr. Laura Sicola walks you through the three key channels of speech communication and how they need to work together for people not just to "get it" when you talk, but also to "get you." You’ll explore strategies in storytelling for impact, how people can "see" what you look like even when you’re talking on the telephone, hidden "fillers" to avoid, and how to identify and control common vocal habits that creep into your speech and undermine your credibility.

Kategoria: Business
Język: Angielski
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-1-948787-32-1
Rozmiar pliku: 2,0 MB

BESTSELLERY

Kategorie: