Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
9 września 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
39,90

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes - ebook

Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie.
Paweł Tkaczyk,
autor książki Zakamarki marki
To absolutnie obowiązkowa pozycja dla kogoś, kto rusza w start-upową podróż. Kompendium początkującego przedsiębiorcy, obok którego nie powinieneś przejść obojętnie. Polecam wszystkim marzącym o własnym biznesie.
Przemysław Pająk,
redaktor naczelny Spider’s Web

Od zera do milionera - załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes!

  • Dowiedz się, jak realizować swoje pomysły biznesowe
  • Naucz się zdobywać fundusze na rozwój przedsiębiorstwa
  • Poznaj skuteczne sposoby sprzedaży i zarządzania firmą
  • Odkryj najlepsze metody komunikacji z klientami

Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę!

Pierwszy krok już wykonałeś - udało Ci się znaleźć tę książkę. Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko.

Nie czekaj, odważ się i zacznij działać!

  • Pomysł na skuteczny e-biznes
  • Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie środków
  • Wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej
  • Zarządzanie wizerunkiem i marką firmy
  • Dobór pracowników i zarządzanie kadrami
  • PR, komunikacja i marketing
  • Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków

Sukces jest w zasięgu ręki, czy jesteś gotów po niego sięgnąć?

 


 

Kamila Mikołajczyk jest prezesem agencji Brand Gravity oraz ekspertem w dziedzinie projektowania komunikacji i corporate identity. Na co dzień doradza firmom w planowaniu działań wizerunkowych, budowaniu świadomości marki oraz działaniach PR. Z wielkim zaangażowaniem współprowadzi i rozwija również projekt Porta Kal. Z zamiłowania personal shopperka i szkoleniowiec dress code’u w biznesie.

Dariusz Nawojczyk jest dyrektorem marketingu & PR w polskiej chmurze obliczeniowej Oktawave. Od ośmiu lat buduje strategie biznesowe oraz komunikacyjne dla branży usług IT w Polsce. Specjalista w zakresie teorii komunikacji i zarządzania marketingowego. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów. Autor i project manager w kilkunastu polskich start-upach.


Patroni medialni:


Spis treści

Wstęp (9)

Rozdział 1. Pomysł i jego weryfikacja (13)

  • Dzień dobry, Kolumbie (13)
  • Dlaczego zakładam firmę? (14)
  • Kim jestem? (16)
  • Pomysł a rynek (18)
  • Dla nieprzekonanych (23)
  • Weryfikacja pomysłu (24)
  • Elementy biznesplanu (27)
  • Podsumowanie (32)
  • Case study: tubyliśmy.pl (33)
  • Case study: ŚwieżoPalona.pl (35)
  • Rady praktyków: Sara Blakely (37)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (39)

Rozdział 2. Źródła finansowania (41)

  • Kredyty i pożyczki (42)
  • Inwestor (44)
  • Fundusze inwestycyjne (45)
  • Venture capital (46)
  • Inkubatory przedsiębiorczości (51)
  • Anioły biznesu (53)
  • Fundusze europejskie (58)
  • Europejski Fundusz Społeczny i inni (61)
  • Jak zwiększyć swoje szanse na dofinansowanie? (64)
  • Jakie dokumenty dobrze jest gromadzić, gdy ubiegamy się o dofinansowanie? (65)
  • Sfera socjalnego otoczenia (65)
  • Podsumowanie (66)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (67)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (67)

Rozdział 3. Formalizacja przedsiębiorstwa (69)

  • Jednoosobowa działalność gospodarcza (70)
  • Spółka cywilna (72)
  • Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (72)
  • Spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo-akcyjna, czyli coś dla przedsiębiorców, którzy chcą działać na większą skalę (74)
  • Plusy i minusy form działalności prawnej dla start-upów (76)
  • Jednoosobowa działalność gospodarcza - zakładanie firmy krok po kroku (78)
  • Spółka cywilna - zakładanie firmy krok po kroku (81)
  • Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - zakładanie firmy krok po kroku (82)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Wizerunek, branding i naming (87)

  • Bez wizji i misji ani rusz (87)
  • Jak cię widzą, tak cię piszą (90)
  • Nazwa rzecz święta (95)
  • Jak zaprojektować logo? (97)
  • Pracownik, nasz bohater (100)
  • Twarz firmy w internecie (100)
  • Materiały marketingowe (102)
  • Podsumowanie (105)
  • Case study: YouThink.pl (106)
  • Case study: Nextur.pl (107)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (109)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (110)

Rozdział 5. Zasoby ludzkie (111)

  • Wszystko sami? (111)
  • Bez pasji ani rusz (113)
  • Gdzie szukać ludzi? (114)
  • Odpowiedni człowiek, czyli kto? (116)
  • Odpowiedni pracownik, czyli kto? (119)
  • Motywacja - rzecz ważna (125)
  • Budowanie zespołu (126)
  • Warto się szkolić (128)
  • Podsumowanie (130)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (131)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (131)

Rozdział 6. Zarządzanie marketingowe (133)

  • Zarządzanie marką (133)
  • Badanie marki (134)
  • Mapa percepcji (136)
  • Wyróżnij się lub zgiń (141)
  • Reklama dźwignią handlu (143)
  • Badanie reklamy (147)
  • Jak ustalić cenę produktu? (149)
  • Jaki model sprzedaży wybrać? (154)
  • Kanały sprzedaży, czyli co dla nas najlepsze? (156)
  • Wizerunek marki a środki pieniężne przeznaczone na jego wzmocnienie (158)
  • Podsumowanie (160)
  • Case study: NetPress (161)
  • Case study: militaria.pl (162)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (163)
  • Rady praktyków: Marek Rusiecki (164)

Rozdział 7. Public relations, komunikacja w internecie i social media (165)

  • Public relations, czyli co? (165)
  • Media relations, czyli zaprzyjaźnij się z dziennikarzami (170)
  • Zasady przygotowania notatki prasowej (175)
  • Social media, czyli zaprzyjaźnij się z internetem (177)
  • e-PR, czyli co? (181)
  • Jak zorganizować konferencję prasową? (186)
  • Eventy i konferencje (188)
  • Badania i ocena działań PR na wszystkich polach (190)
  • Z etyką za pan brat (195)
  • Ciekawostki (196)
  • Podsumowanie (197)
  • Case study: nagroderek.pl (197)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (199)

Rozdział 8. Reklama (201)

  • Pozycjonowanie strony WWW (201)
  • Google AdWords (204)
  • Display (205)
  • Social media (207)
  • Prasa drukowana (208)
  • Mierzenie efektywności (209)
  • Na czym bazuje i jak działa reklama? (210)
  • Etapy oddziaływania reklamy (213)
  • Co mówić w reklamie? (215)
  • Jak planować kampanię reklamową? (217)
  • Reklama to nie promocja sprzedaży (220)
  • Ciekawostki (220)
  • Podsumowanie (221)
  • Case study: dietadukan.pl (221)
  • Case study: Lay's prosto z pieca (222)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (224)
  • Rady praktyków: Marek Rusiecki (224)

Rozdział 9. Na zakończenie (225)

Rozdział 10. Gdzie szukać dodatkowej wiedzy? (227)

  • Książki (227)
  • Magazyny, czasopisma i gazety (228)
  • Strony WWW (228)

O autorach (231)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8688-9
Rozmiar pliku: 1,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: