Szkoła w kryzysie versus media - ebook
Wydawnictwo:
Data wydania:
1 stycznia 2010
Format ebooka:
EPUB
Format
EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie.
Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu
PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie
jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz
w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Format
PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz
laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony,
jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania
czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla
oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu.
Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu.
Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji
multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka
i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej
Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego
tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na
karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją
multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym
laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym
programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe
Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny
program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią
niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy
każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire
dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy
wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede
wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach
PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną
aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego,
który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla
EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu
w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale
Pomoc.
Szkoła w kryzysie versus media - ebook
Książka, będąca następstwem cyklu wykładów i warsztatów prowadzonych dla dyrektorów szkół, jest poświęcona współpracy szkół z mediami w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową. Media są zainteresowane działalnością szkół, choć wydaje się, że szkoły nie zawsze są do takiej współpracy przygotowane. Nieznajomość oczekiwań każdej ze stron takiej współpracy nie ułatwia. Poznanie przez szkoły zasad budowania relacji i współpracy z mediami może pomóc w przełamywaniu barier i korzystnie wpłynąć na kreowanie pożądanego przez szkoły wizerunku ich działalności i roli społecznej.
Spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Komunikowanie się w kryzysie 11
1. Komunikowanie się wobec rozwoju mediów 11 2. Definicje i klasyfikacja sytuacji kryzysowych 13 3. Wystąpienie kryzysu w organizacji - kryzys w mediach 18 4. Przebieg sytuacji kryzysowej w szkole 20 4.1. Przewidywanie wystąpienia sytuacji kryzysowej 20 4.2. Przygotowanie planu postępowania w kryzysie 25 4.3. Wystąpienie kryzysu - przygotowanie strategii działania 29 4.4. Komunikacja z mediami podczas kryzysu 31 4.5. Strategia działań w sytuacjach kryzysowych 34 4.6. Język komunikacji kryzysowej i komunikacja perswazyjna 38 4.7. Zakończenie kryzysu - mediatorzy 45 5. Komunikacja niewerbalna 47 6. Narzędzia w komunikowaniu kryzysowym 48 7. Podsumowanie 50
Rozdział 2. Relacje z mediami w praktyce 53
1. Zarządzanie relacjami medialnymi w szkołach publicznych na przykładzie katowickich szkół podstawowych, gimnazjów i zespołów szkół specjalnych 53 1.1. Wyniki badań 53 1.2. Podsumowanie 64
Rozdział 3. Przyczyny kryzysów w praktyce 68
1. Agresja w szkole 68 2. Segregacja w szkole 80 3. Komunikacja międzykulturowa w szkole 86 4. Narkotyki i alkohol w szkole 90
Zakończenie 97
Abstract 101
Spis tabel 105
Bibliografia 107
Indeks nazwisk 109
Rozdział 1. Komunikowanie się w kryzysie 11
1. Komunikowanie się wobec rozwoju mediów 11 2. Definicje i klasyfikacja sytuacji kryzysowych 13 3. Wystąpienie kryzysu w organizacji - kryzys w mediach 18 4. Przebieg sytuacji kryzysowej w szkole 20 4.1. Przewidywanie wystąpienia sytuacji kryzysowej 20 4.2. Przygotowanie planu postępowania w kryzysie 25 4.3. Wystąpienie kryzysu - przygotowanie strategii działania 29 4.4. Komunikacja z mediami podczas kryzysu 31 4.5. Strategia działań w sytuacjach kryzysowych 34 4.6. Język komunikacji kryzysowej i komunikacja perswazyjna 38 4.7. Zakończenie kryzysu - mediatorzy 45 5. Komunikacja niewerbalna 47 6. Narzędzia w komunikowaniu kryzysowym 48 7. Podsumowanie 50
Rozdział 2. Relacje z mediami w praktyce 53
1. Zarządzanie relacjami medialnymi w szkołach publicznych na przykładzie katowickich szkół podstawowych, gimnazjów i zespołów szkół specjalnych 53 1.1. Wyniki badań 53 1.2. Podsumowanie 64
Rozdział 3. Przyczyny kryzysów w praktyce 68
1. Agresja w szkole 68 2. Segregacja w szkole 80 3. Komunikacja międzykulturowa w szkole 86 4. Narkotyki i alkohol w szkole 90
Zakończenie 97
Abstract 101
Spis tabel 105
Bibliografia 107
Indeks nazwisk 109
Kategoria: | Zarządzanie |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-264-4770-9 |
Rozmiar pliku: | 738 KB |